Kolega Dzidka?

Data: 2010-02-20 16:13:03
Autor: jerzu
Kolega Dzidka?

http://www.tvnwarszawa.pl/0,1644232,wiadomosc.html

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-02-20 16:24:30
Autor: DoQ
Kolega Dzidka?
jerzu pisze:
http://www.tvnwarszawa.pl/0,1644232,wiadomosc.html

Ogniste cos te BMW ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=4yp0BquWd34 to jest prawdziwy kolega Dzidka - choc pewnie juz bylo :)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-02-20 17:10:36
Autor: Michał
Kolega Dzidka?
jerzu pisze:
> http://www.tvnwarszawa.pl/0,1644232,wiadomosc.html

Ogniste cos te BMW ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=4yp0BquWd34 to jest prawdziwy kolega Dzidka - choc pewnie juz bylo :)

Pozdrawiam
Pawel

http://www.youtube.com/watch?v=cHpTn3qzDDk

a co się z tymi autami dzieje ?
chłodzenie nie wyrabia czy co ? te ich silniki L6 nie sa przystosowane do max mocy cały czas, lub 6 rpm ?

pozdrawiam.

Data: 2010-02-20 17:56:29
Autor: to
Kolega Dzidka?
 Michał wrote:

a co się z tymi autami dzieje ?
chłodzenie nie wyrabia czy co ? te ich silniki L6 nie sa przystosowane
do max mocy cały czas, lub 6 rpm ?

A jakbyś tam sam nad tym pomyślał, to myślisz, ze nie doszedłbyś na czym polega różnica pomiędzy pałowaniem do odcięcia na postoju i podczas jazdy?

--
cokolwiek

Data: 2010-02-20 18:22:39
Autor: DoQ
Kolega Dzidka?
  Michał pisze:

a co się z tymi autami dzieje ?
chłodzenie nie wyrabia czy co ? te ich silniki L6 nie sa przystosowane do max mocy cały czas, lub 6 rpm ?

Pewnie dalby rade, tylko z zalozenia samochod ma jezdzic a nie stać jałowo kręcąc kołami ;)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-02-20 19:47:48
Autor: Artur Maśląg
Kolega Dzidka?
DoQ pisze:
(...)
Pewnie dalby rade, tylko z zalozenia samochod ma jezdzic a nie stać jałowo kręcąc kołami ;)

Gdzieś tę energię trzeba wyeksmitować :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-02-20 20:21:35
Autor: DoQ
Kolega Dzidka?
Artur Maśląg pisze:
Pewnie dalby rade, tylko z zalozenia samochod ma jezdzic a nie stać jałowo kręcąc kołami ;)
Gdzieś tę energię trzeba wyeksmitować :)

No to wyeksmitowal jeden z drugim ;-)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-02-22 09:39:17
Autor: Mario
Kolega Dzidka?
DoQ pisze:
 Michał pisze:

[...]

bo to niemiecka tandeta :-)
Dlaczego amerykańskie V8 nie zapalają się?

pozdrawiam
mario

Data: 2010-02-22 14:07:01
Autor: DoQ
Kolega Dzidka?
Mario pisze:

bo to niemiecka tandeta :-)
Dlaczego amerykańskie V8 nie zapalają się?

Bo amerykanski bambus nie umie tak kotłować kierpcem jak polski dresiarz:)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-02-23 11:02:01
Autor: kan
Kolega Dzidka?
On 2010-02-22 14:07, DoQ wrote:
Mario pisze:

[...]

SzczegĂłlnie automat skutecznie mu to uniemoĹźliwia.

Pozdrawiam,
kan

Data: 2010-02-23 11:20:57
Autor: Brzezi
Kolega Dzidka?

On 2010-02-22 14:07, DoQ wrote:
Mario pisze:

[...]

Szczególnie automat skutecznie mu to uniemożliwia.

A co do tego ma automat?

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-02-23 12:42:03
Autor: Mario
Kolega Dzidka?
On 2010-02-22 14:07, DoQ wrote:
Mario pisze:

[...]

uniemoĹźliwia?!
z automatem nawet lepiej, wciskasz hamulec i gaz jednocześnie,
efekt mniej więcej taki jak tu: :-)
http://www.youtube.com/watch?v=nfYR5BCsKEY&feature=related

Tylko nie mĂłw o niszczeniu tylnych hamulcĂłw :-)
Hint: linelock

pozdrawiam
mario

Data: 2010-02-23 12:36:06
Autor: Mario
Kolega Dzidka?
DoQ pisze:
Mario pisze:

[...]

hm.. ciekawe.. na polskich zlotach? :-P

pozdrawiam
mario

Data: 2010-02-20 20:14:21
Autor: roberts
Kolega Dzidka?
a co się z tymi autami dzieje ?
chłodzenie nie wyrabia czy co ? te ich silniki L6 nie
sa przystosowane do max mocy cały czas, lub 6 rpm ?

Nie L6, a R6.... i bynajmniej nie jest to problem zwiazany z silnikiem...
R6, ma dwa dosyc duze katalizatory, ktore w czasie takiego palowania w miejscu potrafia rozgrzac sie do czerwonosci, a niedaleko katow jest mata wygluszajaca... reszte dopowiedz sobie sam.

Data: 2010-02-20 21:03:44
Autor: peter
Kolega Dzidka?
[...]

moze ty dopowiedz jaki zwiazek ma palacy sie katalizator z gotujaca woda w chlodnicy

Data: 2010-02-20 21:22:28
Autor: DoQ
Kolega Dzidka?
peter pisze:

mata wygluszajaca... reszte dopowiedz sobie sam.>
moze ty dopowiedz jaki zwiazek ma palacy sie katalizator z gotujaca woda w chlodnicy

W chlodnicy nie ma wody, chyba ze sam jej tam nalejesz druciarzu :)

Data: 2010-02-20 21:28:46
Autor: peter
Kolega Dzidka?
W chlodnicy nie ma wody, chyba ze sam jej tam nalejesz druciarzu :)

to jeszcze sie dowiedz tumanie z czego sklada sie plyn. to tak w temacie czepiania sie. sprawdzuiles juz te lozyska o ktorych napisalem ?

Data: 2010-02-20 21:46:02
Autor: DoQ
Kolega Dzidka?
peter pisze:
W chlodnicy nie ma wody, chyba ze sam jej tam nalejesz druciarzu :)
to jeszcze sie dowiedz tumanie z czego sklada sie plyn. to tak w temacie czepiania sie. sprawdzuiles juz te lozyska o ktorych napisalem ?

Tak tak pipko, benzyna to też płyn wiec pewnie ma te same właściwości fizykochemiczne co glikol i H2O, tak więc wszystko jedno co tam wlejesz klientowi nie?  Jeśli chodzi o łożyska to już się popisałeś i taki z ciebie mechanik jak z koziej dupy trąba.

Data: 2010-02-20 21:49:20
Autor: peter
Kolega Dzidka?
[...]

szkoda mi czasu na dyskusje z takimi debilami jak ty i maslag.

Data: 2010-02-20 21:52:54
Autor: DoQ
Kolega Dzidka?
peter pisze:
wlejesz klientowi nie?  Jeśli chodzi o łożyska to już się popisałeś i taki z ciebie mechanik jak z koziej dupy trąba.
szkoda mi czasu na dyskusje z takimi debilami jak ty i maslag.

no ba, czas wymienic w matizie uszczelke glowicy za 2kpln... do roboty,sio.

Data: 2010-02-20 21:54:40
Autor: peter
Kolega Dzidka?
no ba, czas wymienic w matizie uszczelke glowicy za 2kpln... do roboty,sio.

tacy jak ty placa jeszcze wiecej. w kazdem branzy lamer ma pod gorke.

Data: 2010-02-20 22:02:21
Autor: DoQ
Kolega Dzidka?
peter pisze:
no ba, czas wymienic w matizie uszczelke glowicy za 2kpln... do roboty,sio.
tacy jak ty placa jeszcze wiecej. w kazdem branzy lamer ma pod gorke.

widocznie czas zebys zmienil branze skoro ci pod gorke...

Data: 2010-02-20 22:08:26
Autor: peter
Kolega Dzidka?
widocznie czas zebys zmienil branze skoro ci pod gorke...

mi jest bardzo dobrze w przeciwienstwei do takich jak ty, co sie szczypia na naprawy.

Data: 2010-02-20 22:17:46
Autor: DoQ
Kolega Dzidka?
peter pisze:
widocznie czas zebys zmienil branze skoro ci pod gorke...
mi jest bardzo dobrze w przeciwienstwei do takich jak ty, co sie szczypia na naprawy.

Na naprawy czego? Czy ja cos naprawiam?

Data: 2010-02-20 22:05:06
Autor: Artur Maśląg
Kolega Dzidka?
peter pisze:
[...]

Misiu pluszowy - Maśląg to moje nazwisko i jako żywo powinieneś je
pisać wielką literą :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-02-20 22:07:58
Autor: peter
Kolega Dzidka?
Misiu pluszowy - Maśląg to moje nazwisko i jako żywo powinieneś je
pisać wielką literą :)

bylem przekonany ze to nick z forum dla gejow i zoofili :)
przepraszam.

Data: 2010-02-20 22:19:34
Autor: DoQ
Kolega Dzidka?
peter pisze:

bylem przekonany ze to nick z forum dla gejow i zoofili :)
przepraszam.

a ja slyszalem ze lubisz przyjac zloty deszcz stojac w kanale i ponoc nie wylewasz za kolnierz:)

Data: 2010-02-20 22:20:10
Autor: Artur Maśląg
Kolega Dzidka?
peter pisze:
Misiu pluszowy - Maśląg to moje nazwisko i jako żywo powinieneś je
pisać wielką literą :)

bylem przekonany ze to nick z forum dla gejow i zoofili :)

Widzisz, ja nie wnikam w zainteresowania, czy też orientację
interlokutorów. To jedynie Twoja sprawa i ewentualnie Twój problem.
Szkoda tylko, że z braku argumentów merytorycznych próbujesz skierować
dyskusję na zupełnie inne tory.

przepraszam.

Cieszę się - ciekawe jak długo ta deklaracja będzie miała
zastosowanie :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-02-20 22:23:16
Autor: peter
Kolega Dzidka?
Szkoda tylko, że z braku argumentów merytorycznych próbujesz skierować
dyskusję na zupełnie inne tory.

no to podobnie jak ty i twoi kochankowie z pms, wiec o co sie plujesz?

Data: 2010-02-20 22:34:22
Autor: Artur Maśląg
Kolega Dzidka?
peter pisze:
Szkoda tylko, że z braku argumentów merytorycznych próbujesz skierować
dyskusję na zupełnie inne tory.

no to podobnie jak ty i twoi kochankowie z pms, wiec o co sie plujesz?

Wiesz, gdzieś są granice pewnych zachowań i tak też zareaguję.

Date: Sat, 20 Feb 2010 22:23:16 +0100

UPC średnio reaguje na zgłoszenia do Andrzeja, ale chyba nazbierałem
już wystaczająco materiału :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-02-20 22:42:33
Autor: peter
Kolega Dzidka?
UPC średnio reaguje na zgłoszenia do Andrzeja, ale chyba nazbierałem
już wystaczająco materiału :)

o kurde :-) no to mi narobisz :))

Data: 2010-02-21 09:22:14
Autor: roberts
Kolega Dzidka?
moze ty dopowiedz jaki zwiazek ma palacy sie katalizator z gotujaca woda w chlodnicy

nie trzeba duzo i dlugo myslec... chodzi o przegrzanie ( brak czynnika chlodzacego - powietrza ), ktore to doprowadza do rozgrzania katalizatorow jak i przegrzania silnika. W motorach M50B25/B20 jest pewna wada i jak ktos nie umie to nie odpowietrzy takiego ukladu w 100% i wtedy nie trudno o taka sytuacje.

Data: 2010-02-21 11:07:40
Autor: Przembo
Kolega Dzidka?
Użytkownik "roberts" <roberts@pro.net> napisał w wiadomości news:hlqq84$lkj$1node1.news.atman.pl...
[...]

A moglbys cos wiecej napisac o tej wadzie?

Pozdr

Data: 2010-02-21 11:47:21
Autor: roberts
Kolega Dzidka?

Użytkownik "Przembo" <xxxxxxxxxxxx@xx.xx> napisał w wiadomości news:hlr0lc$4as$1news.onet.pl...
[...]

problem lezy w nagrzewnicy, aby prawidlowo odpowietrzyc m50 przedewszystkim nalezy przod samochodu wywindowac jak najwyzej na podnosnikach, ew. zaparkowac auto pod wysoka gore :-) to tak po krotce, opis calego procesu powinno sie dac znalezc na forach BMW. Tak czy inaczej zauwazylem, ze sporo mechanikow ma klopot z prawidlowym odpowietrzaniem tych ukladow. M50 nigdy sie nie odpowietrzy w 100% jak bedzie "na plasko".

Data: 2010-02-22 09:09:37
Autor: DoQ
Kolega Dzidka?
roberts pisze:

[...]

A to nie tak, ze trzeba cale BMW najpierw do gory kolami obrocic??

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-02-21 16:14:12
Autor: to
Kolega Dzidka?
roberts wrote:

[...]

Zawsze można, przed jaraniem gumy, napakować mokrej trawy pod maskę. Powinno pomóc. Dzidkowi nie pomogło, bo napakował za późno.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-21 21:16:27
Autor: roberts
Kolega Dzidka?
Zawsze można, przed jaraniem gumy, napakować mokrej trawy pod maskę.
Powinno pomóc. Dzidkowi nie pomogło, bo napakował za późno.

Ale to byl dzidek, a dzidek to nie byle kto..

Data: 2010-02-20 22:51:06
Autor: Michał
Kolega Dzidka?
> a co się z tymi autami dzieje ?
> chłodzenie nie wyrabia czy co ? te ich silniki L6 nie
> sa przystosowane do max mocy cały czas, lub 6 rpm ?

Nie L6, a R6.... i bynajmniej nie jest to problem zwiazany z silnikiem...

ok, jesteśmy w polsce to R6 V6 B6 i W12 :)
a ta para z pod maski ?

R6, ma dwa dosyc duze katalizatory, ktore w czasie takiego palowania w miejscu potrafia rozgrzac sie do czerwonosci, a niedaleko katow jest mata wygluszajaca... reszte dopowiedz sobie sam.

żebym załapał - to pali sie wykładzina bagarznika (akurat nie tu ale kiedyś cos takieog było) ?
i wygłuszenie w silniku pomiędzy silnikiem a kabiną ?
tylko tam wyglądąło jak by coś bardziej z silnika.

pozdrawiam.

Data: 2010-02-21 02:43:49
Autor: Borys Pogoreło
Kolega Dzidka?
Dnia Sat, 20 Feb 2010 22:51:06 +0000 (UTC),  Michał napisał(a):

[...]

 Jak jesteśmy w Polsce, to raczej bagażnika ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-02-21 11:22:44
Autor: krzyss
Kolega Dzidka?
jerzu pisze:
http://www.tvnwarszawa.pl/0,1644232,wiadomosc.html

Bralem udzial w gaszeniu i wypsikalem swoja gasnice i goscia obok, niestety auto palilo sie pod spodem najprawdopodobniej od wydechu, ale tego pewnosci nie mam. Pierwszy ogien byl po drogku a potem juz pod zbiornikiem paliwa.

Moja gasnica psikala moze 2sekundy, druga ktora dostalem podobnie :(
Auto splonelo doszczetnie..

--
**** krzyss vel Qkill ****
  ===-- -  A3 TDI  -- -===

Data: 2010-02-21 12:15:40
Autor: MadMan
Kolega Dzidka?
Dnia Sun, 21 Feb 2010 11:22:44 +0100, krzyss napisał(a):

Moja gasnica psikala moze 2sekundy, druga ktora dostalem podobnie :(
Auto splonelo doszczetnie..

Wiadomo o przyczynie pożaru? Samo czy może Dzidek pomógł?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-21 16:12:20
Autor: to
Kolega Dzidka?
krzyss wrote:

Bralem udzial w gaszeniu i wypsikalem swoja gasnice i goscia obok

Z ciekawości -- jak się gasiło gościem?

niestety auto palilo sie pod spodem najprawdopodobniej od wydechu, ale
tego pewnosci nie mam. Pierwszy ogien byl po drogku a potem juz pod
zbiornikiem paliwa.

No cóş, taka cena durnej zabawy...

--
cokolwiek

Data: 2010-02-22 09:53:01
Autor: Michał Gut
Kolega Dzidka?
Bralem udzial w gaszeniu i wypsikalem swoja gasnice i goscia obok
Z ciekawości -- jak się gasiło gościem?

poplakalem sie:))))))))
swietny poczatek poniedzialku;P
sir