Kolega Dzidka?

Data: 2010-02-21 11:22:44
Autor: krzyss
Kolega Dzidka?
jerzu pisze:
http://www.tvnwarszawa.pl/0,1644232,wiadomosc.html

Bralem udzial w gaszeniu i wypsikalem swoja gasnice i goscia obok, niestety auto palilo sie pod spodem najprawdopodobniej od wydechu, ale tego pewnosci nie mam. Pierwszy ogien byl po drogku a potem juz pod zbiornikiem paliwa.

Moja gasnica psikala moze 2sekundy, druga ktora dostalem podobnie :(
Auto splonelo doszczetnie..

--
**** krzyss vel Qkill ****
  ===-- -  A3 TDI  -- -===

Data: 2010-02-21 12:15:40
Autor: MadMan
Kolega Dzidka?
Dnia Sun, 21 Feb 2010 11:22:44 +0100, krzyss napisał(a):

Moja gasnica psikala moze 2sekundy, druga ktora dostalem podobnie :(
Auto splonelo doszczetnie..

Wiadomo o przyczynie pożaru? Samo czy może Dzidek pomógł?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-02-21 16:12:20
Autor: to
Kolega Dzidka?
krzyss wrote:

Bralem udzial w gaszeniu i wypsikalem swoja gasnice i goscia obok

Z ciekawości -- jak się gasiło gościem?

niestety auto palilo sie pod spodem najprawdopodobniej od wydechu, ale
tego pewnosci nie mam. Pierwszy ogien byl po drogku a potem juz pod
zbiornikiem paliwa.

No cóş, taka cena durnej zabawy...

--
cokolwiek

Data: 2010-02-22 09:53:01
Autor: Michał Gut
Kolega Dzidka?
Bralem udzial w gaszeniu i wypsikalem swoja gasnice i goscia obok
Z ciekawości -- jak się gasiło gościem?

poplakalem sie:))))))))
swietny poczatek poniedzialku;P
sir