Kolega Palikota w sądzie

Data: 2013-04-03 15:49:54
Autor: Grzegorz Z.
Kolega Palikota w sądzie

Do elbląskiego sądu trafił akt oskarżenia przeciwko 45-letniemu mężczyźnie
podejrzanemu o pedofilie. Zdaniem śledczych, Klemens K. miał współżyć z
dziewczętami poniżej 15 roku życia.

45-latek miał każdej z pokrzywdzonych płacić za seks, a dodatkowo
wynagradzać je za przyprowadzenie do niego koleżanek.

Mężczyznę zatrzymano w październiku ubiegłego roku. Był już karany za
posiadanie materiałów pornograficznych z udziałem nieletnich.

Klemens K. przebywa w areszcie.

Grozi mu 12 lat więzienia.

Data: 2013-04-04 00:18:12
Autor: Grzegorz Z.
Kolega Palikota w sądzie
Chopie daj se siana - chcesz być głupszy od Mkarwana?

:)

--
"Niech będzie przeklęty bóg ojciec i syn i duch i matka najświętsza i całe
królestwo niebieskie!"

Data: 2013-04-04 00:22:01
Autor: Grzegorz Z.
Kolega Palikota w sądzie
Dnia Wed, 3 Apr 2013 15:49:54 -0500, Grzegorz Z. napisał(a):

[...]

Poza tym - też powiesz że to pedał? :)

Data: 2013-04-04 18:22:26
Autor: Przemysław M.
Kolega Palikota w sądzie
[...]

Gdzie twoim zdaniem jest napisane, że to kolega Palikota? "zdaniem
śledczych", "miał współżyć", "miał ... płacić". Takie dowody to możesz o
kant tyłka potłuc. --

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył
swoje przemówienie. W czasie prawie godzinnego wystąpienia prezesa PiS
nie padł jednak żaden konkret na temat tego planu.
Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! - skandował prezes PiS z całą salą.

Kolega Palikota w sądzie