Kolega boukuna broni się przed zarzutami...

Data: 2009-09-23 08:13:57
Autor: Tzva Adonai
Kolega boukuna broni się przed zarzutami...
Poznali się na YouTube i natychmiast polubili z racji podobnych
zarzutów prokuratorskich...

To link do kanału Niedźwieckiego, spójrzcie na zakładkę "Przyjaciele":

http://www.youtube.com/user/JaroslawNiedzwiecki

***

Kilkadziesiąt osób odmawiało we wtorek przed salą sądową Różaniec i
śpiewało religijną pieśń. Przyszli wspierać Grzegorza Wysoka,
działacza narodowościowego, oskarżonego o znieważanie osób narodowości
żydowskiej.

Wysok oskarżony jest o to, że na swoim blogu oraz w ulotkach, które
dostali radni Miasta Lublina nawoływał do waśni z osobami narodowości
żydowskiej i ich znieważał.

http://www.fzp.net.pl/fn_news/fullnews.php?id=2699

Data: 2009-09-23 18:44:12
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:fd3d473a-ffcb-4a6e-a640-dbc5583500c7d34g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

Do mnie tam dwa tygodnie temu nikt na sprawę nie przychodził, a jak by ktoś chciał się modlić, to poprosiłbym, by wyszedł na zewnątrz...
Ja tam nie podtrzymałem wszystkich swoich zeznań z pierwszego procesu i nowa sędzia przewodnicząca wydała postanowienie o dopuszczeniu zeznań wszystkich świadków z pierwszego procesu jako dowodu w sprawie i niech robią co robić muszą...
Teraz powinno pójść im jak spłatka...

boukun

Kolega boukuna broni się przed zarzutami...