Kolega szuka (nowe, LPG/ekonomiczne, dla rodziny)

Data: 2014-08-24 22:52:52
Autor: SebX
Kolega szuka (nowe, LPG/ekonomiczne, dla rodziny)
Witam.
Jak w temacie kolega szuka auta (wersja podstawowa bez odliczenia VATu):
* nowe
* dluga gwarancja - ok. 100k km (badz z mozliwoscia dokupienia dodatkowej)
* z mozliwoscia zalozenia LPG bez utraty gwarancji (badz fabryczna instalacja)
* dla rodziny (bagaznik musi pomiescic wozek, zatem cos od golfa w gore - kompakty, kombi, suvy, mini vany, pickupy)
* nie Dacia :)
* jak najtansze
Wersja druga jak powyzej, ale z mozliwoscia odliczenia VATu na firme
Pozdrawiam

Data: 2014-08-24 23:27:39
Autor: barek74
W dniu poniedziałek, 25 sierpnia 2014 07:52:52 UTC+2 użytkownik SebX napisał:
[...]

Za ile?
Allegro, otomoto, gratka i filtrujemy, filtrujemy, a potem na przykład autocentrum i patrzymy ile pali, co inni na ten temat uważaj±, i tak przez kilka tygodni? miesięcy?
A potem wyjeżdzamy autem z salon, lub komisu...
;-)

Data: 2014-08-24 23:32:12
Autor: SebX
On Monday, August 25, 2014 7:27:39 AM UTC+1, bar...@gmail.com wrote:

> * jak najtansze

Za ile?

;-)

Powtarzam, ze jak najtansze ;-)

Data: 2014-08-24 23:28:56
Autor: barek74
Kolega szuka (nowe, LPG/ekonomiczne, dla rodziny)

Wersja druga jak powyzej, ale z mozliwoscia odliczenia VATu na firme

Pozdrawiam

A to tak po prawdzie w przypadku nowego auta nie ma znaczenia, no chyba, że by pickupa albo furgona/blaszkę kupować... Jedyna różnica, to czy co¶ pójdzie w koszty, czy nie.

Data: 2014-08-24 23:35:39
Autor: SebX
On Monday, August 25, 2014 7:28:56 AM UTC+1, bar...@gmail.com wrote:

A to tak po prawdzie w przypadku nowego auta nie ma znaczenia, no chyba, że by pickupa albo furgona/blaszkę kupować... Jedyna różnica, to czy co¶ pójdzie w koszty, czy nie.
Slyszalem, ze teraz maksymalnie mozna do 6 tys zl odliczyc vatu dla normalnego auta oraz caly dla aut z oddzielona przestrzenia bagazowa.
Chce, zeby wszystko wrzucac w koszty.
Pickup z podwojna kabina tez jest do zaakceptowania, ale woli cos gdzie bagaznik laczy sie na stale z przedzialem pasazerskim.
Pozdrawiam

Data: 2014-08-25 08:48:47
Autor: Maciek
Kolega szuka (nowe, LPG/ekonomiczne, dla rodziny)
Dnia Sun, 24 Aug 2014 23:35:39 -0700 (PDT), SebX napisał(a):

Pickup z podwojna kabina

Sama radosc z jazdy. Ciasnota i komfort wozu drabiniastego.

Jak ma byc tanio, z gazem i duze dla rodziny, to niestety wybor nowych aut
masz ograniczony. Jak nie Dacia, to moze kura Octavia kombi. I to by bylo
na tyle.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-08-26 10:13:32
Autor: Pablo Eldiablo
Kolega szuka (nowe, LPG/ekonomiczne, dla rodziny)
W dniu poniedziałek, 25 sierpnia 2014 08:48:47 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
Dnia Sun, 24 Aug 2014 23:35:39 -0700 (PDT), SebX napisaďż˝(a):

> Pickup z podwojna kabina

Sama radosc z jazdy. Ciasnota i komfort wozu drabiniastego.

Gdzie Ci ciasno? W jakim pickupie? W felicii pickup - pewnie masz racje :-)
Komfort - raczej nie mozna miec zastrzezen do komfortu, jak juz to do prowadzenia przy zapietym samym tylnym napedzie i pustej pace.
Pzdr.,
pablo

Data: 2014-08-26 19:15:04
Autor: Cavallino
Kolega szuka (nowe, LPG/ekonomiczne, dla rodziny)

Użytkownik "Pablo Eldiablo" <pabloeldiablo333@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:6edc4e3a-e2f3-4e57-acae-a79c51c6125d@googlegroups.com...
> [...]

Komfort - raczej nie mozna miec zastrzezen do komfortu, jak juz to do prowadzenia przy zapietym samym tylnym napedzie i pustej pace.

Nie jeĽdziłem, ale z założenia nie ma prawa być komfortu w ciężarówce z pust± pak±.
Dobrze s±dzę, że duża czę¶ć z nich ma resory w wyposażeniu? ;-)

Data: 2014-08-26 19:51:56
Autor: Maciek
Dnia Tue, 26 Aug 2014 10:13:32 -0700 (PDT), Pablo Eldiablo napisał(a):

Gdzie Ci ciasno? W jakim pickupie?

Hilux jest z tylu ciasny.
L200 tez.
W Navarze nie siedzialem, ale na oko to tam jest nie lepiej.

Mowie o miejscu z tylu oczywiscie, bo watkodawca pisal o aucie rodzinnym.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-08-26 10:05:59
Autor: Pablo Eldiablo
W dniu poniedziałek, 25 sierpnia 2014 08:35:39 UTC+2 użytkownik SebX napisał:
[...]

Jak chce odliczac 100% VAT bez prowadzenia upierdliwej ewidencji, to pickupy z podwojna kabina odpadaja - jednym z wymogow jest jeden rzad siedzen. Sam mam L200 z podwojna kabina i wywalalem kanape drugiego rzedu. Co do samej praktycznosci takiego pojazdu (5 os., a nie 2 jak moj) - nie mam zastrzezen, pod warunkiem, ze paka jest zabudowana.
Pozdr.,
pablo

Data: 2014-08-25 11:04:12
Autor: Marek
Kolega szuka (nowe, LPG/ekonomiczne, dla rodziny)
Na dzien dzisiejszy kupilbym Astre Kombi 1.4 Turbo.
Mozesz kupic z fabryczna LPG, lub samemu zagazowac. Ten silnik dobrze sie gazuje.
Wersja bez turbo nie znosi LPG.

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Data: 2014-08-25 12:02:09
Autor: ToMasz
Kolega szuka (nowe, LPG/ekonomiczne, dla rodziny)
W dniu 25.08.2014 07:52, SebX pisze:
Witam.
Jak w temacie

w temacie jest słowo ekonomiczne.
JEst ono nadużyciem. nowe auto nie jest ekonomicznym wydatkiem. Nowy fiat może być bardzie ekonomiczne od nowej skody, ale po 3 latach ja wydam na wszelkie remonty i naprawy i zakup auta, tyle ile wynosi sama utrata wartości najtańszego nowego auta. bez jego kosztów eksploatacji.
Tak więc albo chce nowe, bo ma kase, kaprys, fajnie pod kosciół podjeżdżać, nikt bogatemu nie zabrania, albo che się tanio przemieszczać z punktu a do b

ToMasz

Data: 2014-08-25 12:52:16
Autor: A.L.
Kolega szuka (nowe, LPG/ekonomiczne, dla rodziny)
On Mon, 25 Aug 2014 12:02:09 +0200, ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
wrote:

W dniu 25.08.2014 07:52, SebX pisze:
Witam.
Jak w temacie

w temacie jest słowo ekonomiczne.
JEst ono nadużyciem. nowe auto nie jest ekonomicznym wydatkiem. Nowy fiat może być bardzie ekonomiczne od nowej skody, ale po 3 latach ja wydam na wszelkie remonty i naprawy i zakup auta, tyle ile wynosi sama utrata warto¶ci najtańszego nowego auta.

Z cxiekawosci pytam: dlaczego na NOWY samochod tzreba tyle wydac? Na
remonty, znaczy? Co w NOWYM samochodzie tzreba remontowac?

A.L.

Data: 2014-08-25 19:55:38
Autor: John Kołalsky
Kolega szuka (nowe, LPG/ekonomiczne, dla rodziny)

Użytkownik "A.L." <alewando@aol.com>

[...]

Pisze wła¶nie, że nawet nie remontuj±c nowego, stare wyjdzie taniej z remontami

Data: 2014-08-25 20:09:10
Autor: ToMasz
wrote:

[...]

auto, prawie każde traci na warto¶ci ok 50% w 3 latach. Dodatkowo trzeba płacić pewne koszty zwi±zane z wysokimi ubezpieczeniami, przegl±dami gwarancyjnymi, super płynami eksploatacyjnymi... Czasami można to obej¶ć, np ubezpieczenie w cenie auta, albo swój olej przywie¶ć.... Napewno nie s± to remonty, ale mog± kosztować nie mało.
Tu pytanie do kolegów którzy nabywaj± stosunkowo tanie kie, albo drogie bmw - ile musicie płacić?

Do niedawna warto było kupić niekochane 10 letnie auto za parę ty¶, i drugie tyle wpakować w remont. co ciekawe od remontu można było odliczyć pełny VAT (terez już chyba nie).
Tak więc za stosunkowo niewielk± kwotę można mieć całkiem całkiem dupowóz.
Inna sprawa - ubezpieczenie typu holowanie do warsztatu auta które ma awarie kosztuje 50-100zł. moim zdaniem warto!

ToMasz

Data: 2014-08-26 18:29:01
Autor: Shrek
On 2014-08-25 19:52, A.L. wrote:

Z cxiekawosci pytam: dlaczego na NOWY samochod tzreba tyle wydac? Na
remonty, znaczy? Co w NOWYM samochodzie tzreba remontowac?

Kumpel na przegl±dy gwarancyjne budżetowego SX4 wydawał więcej niż ja na przegl±dy, czę¶ci i płyny do swojego 11 letniego accorda.

Shrek.

Data: 2014-08-26 19:54:42
Autor: Maciek
Dnia Tue, 26 Aug 2014 18:29:01 +0200, Shrek napisał(a):

Kumpel na przegl±dy gwarancyjne budżetowego SX4 wydawał więcej niż ja na przegl±dy, czę¶ci i płyny do swojego 11 letniego accorda.

Z ciekawosci - mozesz podac konkretne kwoty?
Sam sie zastanawiam, czy rok dokladania do obecnego 16-letniego pascia nie
kosztowal mnie nadal mniej niz wydalbym na obsluge nowego wozidla.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-08-26 20:51:11
Autor: Shrek
On 2014-08-26 19:54, Maciek wrote:
[...]

Kumpel wracał z każdego przegl±du gwarancyjnego z rachunkiem na 1000-1200 PLN.

Ja w ci±gu 4 lat zrobiłem maglownicę i sprzęgło oraz standardy - płyny klocki przednie itp. On wydał ze 4000 ja jak dobrze podliczyć podobnie - więc przesadziłem, taniej nie było - przynajmniej je¶li chodzi o przegl±dy itp. Natomiast większo¶ć 11 gratów nie ma robionych przegl±dów a robi się jak co¶ ewidetntnie odpada;)

Shrek.

Data: 2014-08-25 18:34:28
Autor: Myjk
Kolega szuka (nowe, LPG/ekonomiczne, dla rodziny)
Mon, 25 Aug 2014 12:02:09 +0200, ToMasz
fajnie pod kosciół podjeżdżać

Nie stać cię, więc dorabiasz ideologię. ;P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2014-08-25 20:01:45
Autor: ToMasz
W dniu 25.08.2014 18:34, Myjk pisze:
Mon, 25 Aug 2014 12:02:09 +0200, ToMasz

fajnie pod kosciół podjeżdżać

Nie stać cię, więc dorabiasz ideologię. ;P

niestać, ale lubie ludzi którzy mają kase i wydają ją zgodnie z zachcianką, nie lubie jak ludzie chcą tanio kupić luksus i mówią że to oszczędzanie. Ale świadom jestem że moje lubie/nie lubie niczego nie zmienia.....

ToMasz

Data: 2014-08-26 07:57:02
Autor: Myjk
Kolega szuka (nowe, LPG/ekonomiczne, dla rodziny)
Mon, 25 Aug 2014 20:01:45 +0200, ToMasz
fajnie pod kosciół podjeżdżać
Nie stać cię, więc dorabiasz ideologię. ;P
niestać,

A, ha! ;)

ale lubie ludzi ktĂłrzy majÄ… kase i wydajÄ… jÄ… zgodnie z zachciankÄ…,

Co w tym do lubienia jest? :P

nie lubie jak ludzie chcÄ… tanio kupić luksus i mĂłwiÄ… ĹĽe to  oszczÄ™dzanie.

Nowe auto zamiast 10-letniego o równowartości auta klasy premium to luksus? Rozwiązanie Twoich rozterek jest proste. Ludzie kupują nowe, bo się nie
znają na samochodach i boją się kupić używanego trupa. Siłą rzeczy nie
chcą, wręcz nie muszą, potem nasłuchiwać co im skrzypi, gdzie i czy
przypadkiem już nie trzeba wymienić żeby się w polu w istotnym momencie nie
zatrzymać. Tak, laweta kosztuje -- ale wiele więcej może kosztować czas
jaki się straci na naprawę trupa. Także kupują nowe, bo nie muszą jeździć
po serwisach potem średnio przez 4 lata (prócz przeglądów olejowych).

--
Pozdor Myjk

Data: 2014-08-26 09:42:12
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 25 sierpnia 2014 12:02:09 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
W dniu 25.08.2014 07:52, SebX pisze:

> Witam.

> Jak w temacie

w temacie jest słowo ekonomiczne.

JEst ono nadużyciem. nowe auto nie jest ekonomicznym wydatkiem. Nowy fiat może być bardzie ekonomiczne od nowej skody, ale po 3 latach ja wydam na wszelkie remonty i naprawy i zakup auta, tyle ile wynosi sama utrata warto¶ci najtańszego nowego auta. bez jego kosztów eksploatacji.

Tak więc albo chce nowe, bo ma kase, kaprys, fajnie pod kosciół podjeżdżać, nikt bogatemu nie zabrania, albo che się tanio przemieszczać z punktu a do b

ToMasz

s± jeszcze w miastach ludzie ze wsi co im nie wypada worka kartofli w używane wrzucić. Brat ma gospodarkę i traktor to on musi mieć nowy samochód. Finał z tego taki że najdroższ± rzecz jak± maj± tacy ludzie trzymaj± na ulicy.

Kolega szuka (nowe, LPG/ekonomiczne, dla rodziny)