Kolej na rower

Data: 2013-04-11 07:59:27
Autor: drobo
Kolej na rower
Macie "wtyki" w Przewozach Regionalnych? Bo Skandalicznie Długa Majówka tuż, tuż, a nic nie słychać, czy w tym roku będzie promocja na przewóz bicykla za złotówkę w letnie weekendy i święta (zawieszona w roku ubiegłym).
W tym kontekście nie wiem, czy planować wypady ze współudziałem PR, czy nadal kontynuować zeszłoroczny bojkot tego przewoźnika i wymyślać wycieczki "czysto" rowerowe...

Data: 2013-04-24 05:18:41
Autor: drobo
Kolej na rower
[...]

częściowo sobie odpowiadam - dotyczy nie PR, ale Arrivy (kujawsko-pomorskie i pomorskie):

http://www.arriva.pl/art/413/rower-za-zlotowke-.html

PR jak do tej pory milczy...

Kolej na rower