Kolej na rower

Data: 2010-05-08 02:46:34
Autor: abc124
Kolej na rower
Data: 2010-05-08 11:47:03
Autor: robertcb
Kolej na rower
Czy korzystaliście już z tych biletów?
http://www.przewozyregionalne.pl/przewoz-roweru.html
http://www.przewozyregionalne.pl/aktualne-oferty,s,0,4377.html
Jakie uwagi?

tak, promocja obowiązuje tylko w piątki,soboty i niedziele (chyba ze jest świeto państwowe, to wtedy też), i tylko w pociągach osobowych (regio).

Data: 2010-05-08 15:37:44
Autor: Rafał Wawrzycki
Kolej na rower
Dnia 08 maj 2010 w liście
[news:3461.000024a1.4be53317newsgate.onet.pl] [robertcb@poczta.onet.pl] napisał(a):
tak, promocja obowiązuje tylko w piątki,soboty i niedziele (chyba
ze jest świeto państwowe, to wtedy też), i tylko w pociągach
osobowych (regio).

Jesteś pewien? Tydzień temu jechałem pociągiem IR z Warszawy do Białegostoku w czwartek (pracujący) i kosztował właśnie 5 zł.

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2010-05-09 16:26:07
Autor: spam
Kolej na rower
Dnia 08 maj 2010 w liście
[news:3461.000024a1.4be53317newsgate.onet.pl] [robertcb@poczta.onet.pl] napisał(a): > tak, promocja obowiązuje tylko w piątki,soboty i niedziele (chyba
> ze jest świeto państwowe, to wtedy też), i tylko w pociągach
> osobowych (regio). Jesteś pewien? Tydzień temu jechałem pociągiem IR z Warszawy do Białegostoku w czwartek (pracujący) i kosztował właśnie 5 zł.

5 zł to normalna cena, bez promocji

w promocji jest 1 zł.

Data: 2010-05-09 17:37:45
Autor: Rafał Wawrzycki
Kolej na rower
Dnia 09 maj 2010 w liście [news:3461.00002524.4be6c5ffnewsgate.onet.pl]  [spam@mailinator.com] napisał(a):

5 zł to normalna cena, bez promocji
w promocji jest 1 zł.

Sorka, nie doczytałem. Wszystko jasne.

Data: 2010-05-08 15:37:41
Autor: MadMan
Kolej na rower
Dnia Sat, 8 May 2010 02:46:34 -0700 (PDT), abc124 napisał(a):

Czy korzystaliście już z tych biletów?
http://www.przewozyregionalne.pl/przewoz-roweru.html
http://www.przewozyregionalne.pl/aktualne-oferty,s,0,4377.html

Tak, przed chwilą.
Jakie uwagi?

Musiałem wpisać numer biletu głównego w odpowiednie pole na bilecie na
rower. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-09 18:23:41
Autor: Rafał Strożek
Kolej na rower
W dniu 2010-05-08 15:37, MadMan pisze:
[...]

Dziwne... jak jechałem ostatnio to w jedną stronę jechałem TLK (9 zł) a wracałem regio (5zł) to w obu przypadkach kasjerka sama wbijała nr. biletu do którego wydawała ten dla roweru. Swoją drogą teraz będę jeździł Kolejami Mazowieckimi z rowerem od początku maja chyba do 4 października jest znowu promocja rower gratis.

--
Pozdrawiam,
Rafał

Data: 2010-05-09 18:24:24
Autor: robert1
Kolej na rower

> [...]

Dziwne... jak jechałem ostatnio to w jedną stronę jechałem TLK (9 zł) a wracałem regio (5zł) to w obu przypadkach kasjerka sama wbijała nr. biletu do którego wydawała ten dla roweru. Swoją drogą teraz będę jeździł Kolejami Mazowieckimi z rowerem od początku maja chyba do 4 października jest znowu promocja rower gratis.

Tylko że jak sama nazwa wskazuje, Koleje Mazowieckie jezdza (z wyjątkiem wakacyjnego Słonecznika) tylko po Mazowszu...

Data: 2010-05-09 19:29:13
Autor: Rafał Strożek
Kolej na rower
W dniu 2010-05-09 18:24, robert1@mailinator.com pisze:
[...]

Fakt, ale większość takich powiedzmy codziennych podróży może być w mim przypadku obsłużona przez KM, szczególnie jeśli będę chciał jeździć z rowerem do pracy, niestety w przeciwnym kierunku pozostają mi Regio, TLK i ICC :(.

--
Pozdrawiam,
Rafał

Data: 2010-05-09 19:36:10
Autor: robert1
Kolej na rower

> [...]

Fakt, ale większość takich powiedzmy codziennych podróży może być w mim przypadku obsłużona przez KM, szczególnie jeśli będę chciał jeździć z rowerem do pracy, niestety w przeciwnym kierunku pozostają mi Regio, TLK i ICC :(.

A najlepsze były InterRegio...

Data: 2010-05-09 21:12:56
Autor: Rafał Strożek
Kolej na rower
W dniu 2010-05-09 19:36, robert1@mailinator.com pisze:

[...]

Tia, ale z IR ostatnio jest trochę krucho... Niestety PLK zagrało im trochę kursów tych najciekawszych o ile dobrze pamiętam ok 50 składów nie wyjeżdża. Ciekawe jest to że IR samo zaproponowało usunięcie składów, które są mało popularne, ale PLK nakazało obcięcie składów najbardziej obciążonych.

O tyle jest to dziwne że PLK jest w jednej grupie kapitałowej z ICC, a IR spowodowało sporą obniżkę cen biletów.

--
Pozdrawiam,
Rafał

Data: 2010-05-09 22:31:20
Autor: Jacek_P
Kolej na rower
Rafał Strożek napisal:
[...]

No i właśnie się zastanawiam nad dziwną biernością UOKiK w tej sytuacji.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-05-10 17:43:40
Autor: Rafał Strożek
Kolej na rower
W dniu 2010-05-10 00:31, Jacek_P pisze:
Rafał Strożek napisal:
[...]

Ponoć UOKiK dostał skargę i ją rozpatruje, ciekawe co z tego wyniknie.

--
Pozdrawiam,
Rafał

Data: 2010-05-09 18:33:18
Autor: MadMan
Kolej na rower
Dnia Sun, 09 May 2010 18:23:41 +0200, Rafał Strożek napisał(a):

[...]

Dla mnie też dziwne, bo zawsze miałem tak jak piszesz. Może kasjerce się
nie chciało/nie wiedziała jak to wpisać, może brała pod uwagę że to
zajmie trochę czasu a pociąg mi za 8 minut odjeżdża... Długopis dostałem
w kasie, więc nie miałem większego problemu. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Kolej na rower