Kolej na rower

Data: 2010-05-08 11:47:03
Autor: robertcb
Kolej na rower
Czy korzystaliście już z tych biletów?
http://www.przewozyregionalne.pl/przewoz-roweru.html
http://www.przewozyregionalne.pl/aktualne-oferty,s,0,4377.html
Jakie uwagi?

tak, promocja obowiązuje tylko w piątki,soboty i niedziele (chyba ze jest świeto państwowe, to wtedy też), i tylko w pociągach osobowych (regio).

Data: 2010-05-08 15:37:44
Autor: Rafał Wawrzycki
Kolej na rower
Dnia 08 maj 2010 w liście
[news:3461.000024a1.4be53317newsgate.onet.pl] [robertcb@poczta.onet.pl] napisał(a):
tak, promocja obowiązuje tylko w piątki,soboty i niedziele (chyba
ze jest świeto państwowe, to wtedy też), i tylko w pociągach
osobowych (regio).

Jesteś pewien? Tydzień temu jechałem pociągiem IR z Warszawy do Białegostoku w czwartek (pracujący) i kosztował właśnie 5 zł.

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2010-05-09 16:26:07
Autor: spam
Kolej na rower
Dnia 08 maj 2010 w liście
[news:3461.000024a1.4be53317newsgate.onet.pl] [robertcb@poczta.onet.pl] napisał(a): > tak, promocja obowiązuje tylko w piątki,soboty i niedziele (chyba
> ze jest świeto państwowe, to wtedy też), i tylko w pociągach
> osobowych (regio). Jesteś pewien? Tydzień temu jechałem pociągiem IR z Warszawy do Białegostoku w czwartek (pracujący) i kosztował właśnie 5 zł.

5 zł to normalna cena, bez promocji

w promocji jest 1 zł.

Data: 2010-05-09 17:37:45
Autor: Rafał Wawrzycki