"Kolej na rower" -ale nie w PR?

Data: 2012-04-27 11:51:19
Autor: BoDro
"Kolej na rower" -ale nie w PR?
Znalazłem dzisiaj post użytkownika "mrsandman" na "forumrowerowe.org":

-- -
"Sprawa jest już jasna, promocji nie będzie ;/

  Zamieszczam żenujÄ…ce tÅ‚umaczenia PR znalezione na ich facebooku:

Cytat
Przewozy Regionalne: Obiecaliśmy, że przedstawimy oficjalną decyzję w sprawie oferty Kolej na rower, a zatem... Z uwagi na fakt, że pociągi do wielu miejscowości turystycznych obsługiwane są nowoczesnymi autobusami szynowymi, których pojemność jest dostosowana do najczęściej występującego zapełnienia, przejazd bardzo dużych grup rowerzystów ujemnie wpływa na komfort pozostałych pasażerów i samych podróżnych z rowerami. W wielu regionach nie mamy możliwości technicznych zastąpienia szynobusów składami złożonymi z tradycyjnych wagonów w czasie szczytów przewozowych (wakacje, długie weekendy). W tym roku zasady będą proste: cena za przewóz roweru wynosi 5,5 zł we wszystkie dni tygodnia i we wszystkich pociągach REGIO, interREGIO i REGIOekspres. Przypominamy, że oferta Kolej na rower obowiązywała wyłącznie w pociągach REGIO, i tylko w weekendy w wybranych miesiącach."
-- -

jeśli to faktycznie prawda (a wskazuje na to brak komunikatu o promocji na stronie www PR), to totalna porażka :-(

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2012-04-27 19:00:32
Autor: s_13
"Kolej na rower" -ale nie w PR?
"Sprawa jest już jasna, promocji nie będzie ;/

mnie bardziej przeraża nie koszt, ale ruletka jak/ą jest próba przewiezienia roweru...
wybieramy się na kilkudniowy rajd, będziemy jechać koleją jakieś 8 godzin w jedną stronę, a tu czytam na forach, że nie wiadomo do końca czy wagon do rowerów będzie, mimo że tak stoi w rozkładzie, a jak nawet nie, to w razie tłoku mogą nie wpuścić nas nawet koło kibli w ostatnim wagonie... najwyżej podróż ograniczy się z domu do dworca, gorzej będzie jak w drodze powrotnej taka niespodzianka sie przydarzy...

pozdrawiam
s_13

Data: 2012-04-27 20:32:16
Autor: BoDro
"Kolej na rower" -ale nie w PR?
Dnia 27-04-2012 o 19:00:32 s_13 <s_13@interia.pl> napisa³(a):

"Sprawa jest ju¿ jasna, promocji nie bêdzie ;/

mnie bardziej przera¿a nie koszt, ale ruletka jak/± jest próba  przewiezienia roweru...

W ka¿dym razie w moim przypadku PR osi±gnê³y sukces - skutecznie  zniechêci³y mnie do pozostawienia w ich kasie w tym roku choæby z³otówki  (oczywi¶cie jako pasa¿era z rowerem). I nie chodzi o te 5,50 zamiast  z³otówki, bo skoro staæ mnie na bilet osobowy, to i na "pe³ny rowerowy"  tak¿e... PR  naruszy³y zasadê "kto daje i zabiera...", a ich t³umaczenia  zupe³nie mnie nie przekonuj±... I pomy¶leæ, ¿e z ka¿dym rokiem wakacyjnej  promocji zostawia³em w PR coraz wiêcej pieniêdzy...

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2012-04-28 14:03:10
Autor: Olivander
BoDro <bolek@lolek.pl> napisa³(a):
W ka¿dym razie w moim przypadku PR osi±gn±³y sukces - skutecznie
zniechêci³y mnie do pozostawienia w ich kasie w tym roku choæby z³otówki
ok, zwykle je¿d¿ê PolskimBusem, bo PR mnie wkurza. ale zarówno do PR, IC, PolB, jak i RyanAira takie rozwi±zanie http://galeria.mojeosiedle.pl/album_pic.php?pic_id=13033
mog³o by pasowaæ, nie? wielu st±d mnie ofuknê³o gdy mówi³em ¿e toto wa¿y
poni¿ej 10kg, mo¿e pamiêtacie.

niestety, musia³em siê go pozbyæ, z ¿alem, wiêc zrobi³em kolejny
http://galeria.mojeosiedle.pl/album_pic.php?pic_id=14751
sk³ada siê nawet bardziej, choæ niestety je¼dzi siê tym marnie. Na miasto na zakupy mo¿e wystarczy. Co¶ za co¶...

Data: 2012-04-29 16:04:11
Autor: Titus Atomicus
In article <jngtau$s2c$1@inews.gazeta.pl>,
 "Olivander" <tc2@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

BoDro <bolek@lolek.pl> napisa³(a): > W ka¿dym razie w moim przypadku PR osi±gn±³y sukces - skutecznie
> zniechêci³y mnie do pozostawienia w ich kasie w tym roku choæby > z³otówki  ok, zwykle je¿d¿ê PolskimBusem, bo PR mnie wkurza. ale zarówno do PR, IC, PolB, jak i RyanAira takie rozwi±zanie http://galeria.mojeosiedle.pl/album_pic.php?pic_id=13033
mog³o by pasowaæ, nie? wielu st±d mnie ofuknê³o gdy mówi³em ¿e toto wa¿y
poni¿ej 10kg, mo¿e pamiêtacie.
Owszem.
Ja tez watpie, ze to mozliwe, po zwazeniu (osobiscie) jednego Wigry_3.
Owszem, widze ze zdemontowales bagaznik. Ale chyba nie tedy droga...

[...]

A jak znowu przypominam, ze na allegro sa rozne fajne stare skladaki w przystepnych cenach. Na ktorych fajnie sie jezdzi...

--
TA

Data: 2012-04-29 21:10:19
Autor: s_13
niestety, musia³em siê go pozbyæ, z ¿alem, wiêc zrobi³em kolejny
http://galeria.mojeosiedle.pl/album_pic.php?pic_id=14751

to z pelikana? noszê siê z zamiarem tuningu czego¶ takiego, jaka¶ piasta 3-biegowa, bardziej sk³adana kierownica i siode³ko, sk³adane peda³y... trzy takie sztuki maj± za bardzo nie zabieraæ miejsca w luku baga¿owym przyczepki campingowej...

pozdrawiam
s_13

Data: 2012-05-03 15:07:28
Autor: Olivander
s_13 <s_13@interia.pl> napisa³(a):
to z pelikana?
Nie wiem :-) Kupi³em ¿a³osny k³±b z³omu na bazarku. Pewnie tak.

Noszê siê z zamiarem tuningu czego¶ takiego
Te¿ to planuje. Ale mój priorytet to wzrost i 100% niezawodno¶ci, a nie prze³o¿enia. Upiornie jest byæ za wysokim. Dopiero jak bêdzie mi na nim wygodnie, pomy¶lê by mnie ka¿da ³ajza nie wyprzedza³a. O!

Data: 2012-05-06 16:04:09
Autor: Robert Ostrowski
s_13 <s_13@interia.pl> napisa³(a):
> [...]

j podróż ograniczy się z domu do dworca, gorzej będzie jak w drodze powrotnej

Mnie to nie przera¿a. Jeszcze siê nie zdarzy³o abym roweru nie przewióz³
roweru poci±giem. Jak nie ma wagonu czy przedzia³u do przewozu rowerów a tak¿e
brak jest miejsca na korytarzu to rower rozkrêcam i wk³adam rower na pó³kê na
baga¿e. W ten sposób w klasycznym przedziale 8 osobowym przewozi³em 4 rowery
wraz z kompletem sakw. Jak podró¿ny chcia³ siê dosi±¶æ to mia³ miejsce a ¿e
nie by³o miejsca na pó³ce dla jego baga¿u ... trudno.

Data: 2012-05-04 23:45:09
Autor: Krzysztof Olszak
"Kolej na rower" -ale nie w PR?
W dniu 2012-04-27 11:51, BoDro pisze:

jeśli to faktycznie prawda (a wskazuje na to brak komunikatu o promocji
na stronie www PR), to totalna porażka :-(

Poszli w tym samym kierunku co ich konkurencja z PKP IC.

Krzysztof

Data: 2012-05-05 14:05:45
Autor: Titus Atomicus
"Kolej na rower" -ale nie w PR?
In article <jo1ile$n6m$1@inews.gazeta.pl>,
 Krzysztof Olszak <oelka_AAA@koelj.pl> wrote:

W dniu 2012-04-27 11:51, BoDro pisze:

> je¶li to faktycznie prawda (a wskazuje na to brak komunikatu o promocji
> na stronie www PR), to totalna pora¿ka :-(

Poszli w tym samym kierunku co ich konkurencja z PKP IC.

Ciekawe czy 'Sloneczny' bedzie w tym roku rowerowy...

--
TA

Data: 2012-05-06 16:49:52
Autor: Olivander
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisa³(a):
Ciekawe czy 'Sloneczny' bedzie w tym roku rowerowy...
Powinien byæ, skoro
a. KM to jest porz±dna firma i ju¿.
b. w Pi¶mie jest http://www.mazowieckie.com.pl/site.php5/article/4/2076.html

Natomiast ja siê bojê tych najnowszych autobusów Polskiego Busa. Wabi± siê
Astromega, ale choæ s± wiêksze od poprzedników, luk baga¿owy maj± ponoæ mikry.
Kto¶ ju¿ nimi co¶ wiêkszego, ciê¿szego i pobrzdêkuj±cego wióz³? O!?

--

"Kolej na rower" -ale nie w PR?