"Kolej na rower" -ale nie w PR?

Data: 2012-04-27 19:00:32
Autor: s_13
"Kolej na rower" -ale nie w PR?
"Sprawa jest już jasna, promocji nie będzie ;/

mnie bardziej przeraĹĽa nie koszt, ale ruletka jak/Ä… jest prĂłba przewiezienia roweru...
wybieramy się na kilkudniowy rajd, będziemy jechać koleją jakieś 8 godzin w jedną stronę, a tu czytam na forach, że nie wiadomo do końca czy wagon do rowerów będzie, mimo że tak stoi w rozkładzie, a jak nawet nie, to w razie tłoku mogą nie wpuścić nas nawet koło kibli w ostatnim wagonie... najwyżej podróż ograniczy się z domu do dworca, gorzej będzie jak w drodze powrotnej taka niespodzianka sie przydarzy...

pozdrawiam
s_13

Data: 2012-04-27 20:32:16
Autor: BoDro
"Kolej na rower" -ale nie w PR?
Dnia 27-04-2012 o 19:00:32 s_13 <s_13@interia.pl> napisał(a):

"Sprawa jest już jasna, promocji nie będzie ;/

mnie bardziej przeraża nie koszt, ale ruletka jak/± jest próba  przewiezienia roweru...

W każdym razie w moim przypadku PR osi±gnęły sukces - skutecznie  zniechęciły mnie do pozostawienia w ich kasie w tym roku choćby złotówki  (oczywi¶cie jako pasażera z rowerem). I nie chodzi o te 5,50 zamiast  złotówki, bo skoro stać mnie na bilet osobowy, to i na "pełny rowerowy"  także... PR  naruszyły zasadę "kto daje i zabiera...", a ich tłumaczenia  zupełnie mnie nie przekonuj±... I pomy¶leć, że z każdym rokiem wakacyjnej  promocji zostawiałem w PR coraz więcej pieniędzy...

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2012-04-28 14:03:10
Autor: Olivander
BoDro <bolek@lolek.pl> napisał(a):
W każdym razie w moim przypadku PR osi±gn±ły sukces - skutecznie
zniechęciły mnie do pozostawienia w ich kasie w tym roku choćby złotówki
ok, zwykle jeżdżę PolskimBusem, bo PR mnie wkurza. ale zarówno do PR, IC, PolB, jak i RyanAira takie rozwi±zanie http://galeria.mojeosiedle.pl/album_pic.php?pic_id=13033
mogło by pasować, nie? wielu st±d mnie ofuknęło gdy mówiłem że toto waży
poniżej 10kg, może pamiętacie.

niestety, musiałem się go pozbyć, z żalem, więc zrobiłem kolejny
http://galeria.mojeosiedle.pl/album_pic.php?pic_id=14751
składa się nawet bardziej, choć niestety jeĽdzi się tym marnie. Na miasto na zakupy może wystarczy. Co¶ za co¶...

Data: 2012-04-29 16:04:11
Autor: Titus Atomicus
In article <jngtau$s2c$1@inews.gazeta.pl>,
 "Olivander" <tc2@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

BoDro <bolek@lolek.pl> napisał(a): > W każdym razie w moim przypadku PR osi±gn±ły sukces - skutecznie
> zniechęciły mnie do pozostawienia w ich kasie w tym roku choćby > złotówki  ok, zwykle jeżdżę PolskimBusem, bo PR mnie wkurza. ale zarówno do PR, IC, PolB, jak i RyanAira takie rozwi±zanie http://galeria.mojeosiedle.pl/album_pic.php?pic_id=13033
mogło by pasować, nie? wielu st±d mnie ofuknęło gdy mówiłem że toto waży
poniżej 10kg, może pamiętacie.
Owszem.
Ja tez watpie, ze to mozliwe, po zwazeniu (osobiscie) jednego Wigry_3.
Owszem, widze ze zdemontowales bagaznik. Ale chyba nie tedy droga...

[...]

A jak znowu przypominam, ze na allegro sa rozne fajne stare skladaki w przystepnych cenach. Na ktorych fajnie sie jezdzi...

--
TA

Data: 2012-04-29 21:10:19
Autor: s_13
niestety, musiałem się go pozbyć, z żalem, więc zrobiłem kolejny
http://galeria.mojeosiedle.pl/album_pic.php?pic_id=14751

to z pelikana? noszę się z zamiarem tuningu czego¶ takiego, jaka¶ piasta 3-biegowa, bardziej składana kierownica i siodełko, składane pedały... trzy takie sztuki maj± za bardzo nie zabierać miejsca w luku bagażowym przyczepki campingowej...

pozdrawiam
s_13

Data: 2012-05-03 15:07:28
Autor: Olivander
s_13 <s_13@interia.pl> napisał(a):
to z pelikana?
Nie wiem :-) Kupiłem żałosny kł±b złomu na bazarku. Pewnie tak.

Noszę się z zamiarem tuningu czego¶ takiego
Też to planuje. Ale mój priorytet to wzrost i 100% niezawodno¶ci, a nie przełożenia. Upiornie jest być za wysokim. Dopiero jak będzie mi na nim wygodnie, pomy¶lę by mnie każda łajza nie wyprzedzała. O!

Data: 2012-05-06 16:04:09
Autor: Robert Ostrowski
s_13 <s_13@interia.pl> napisał(a):
> [...]

j podróż ograniczy się z domu do dworca, gorzej będzie jak w drodze powrotnej

Mnie to nie przeraża. Jeszcze się nie zdarzyło abym roweru nie przewiózł
roweru poci±giem. Jak nie ma wagonu czy przedziału do przewozu rowerów a także
brak jest miejsca na korytarzu to rower rozkręcam i wkładam rower na półkę na
bagaże. W ten sposób w klasycznym przedziale 8 osobowym przewoziłem 4 rowery
wraz z kompletem sakw. Jak podróżny chciał się dosi±¶ć to miał miejsce a że
nie było miejsca na półce dla jego bagażu ... trudno.

--

"Kolej na rower" -ale nie w PR?