"Kolej na rower" -ale nie w PR?

Data: 2012-05-04 23:45:09
Autor: Krzysztof Olszak
"Kolej na rower" -ale nie w PR?
W dniu 2012-04-27 11:51, BoDro pisze:

jeśli to faktycznie prawda (a wskazuje na to brak komunikatu o promocji
na stronie www PR), to totalna poraĹźka :-(

Poszli w tym samym kierunku co ich konkurencja z PKP IC.

Krzysztof

Data: 2012-05-05 14:05:45
Autor: Titus Atomicus
"Kolej na rower" -ale nie w PR?
In article <jo1ile$n6m$1@inews.gazeta.pl>,
 Krzysztof Olszak <oelka_AAA@koelj.pl> wrote:

W dniu 2012-04-27 11:51, BoDro pisze:

> jeśli to faktycznie prawda (a wskazuje na to brak komunikatu o promocji
> na stronie www PR), to totalna porażka :-(

Poszli w tym samym kierunku co ich konkurencja z PKP IC.

Ciekawe czy 'Sloneczny' bedzie w tym roku rowerowy...

--
TA

Data: 2012-05-06 16:49:52
Autor: Olivander
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
Ciekawe czy 'Sloneczny' bedzie w tym roku rowerowy...
Powinien być, skoro
a. KM to jest porządna firma i już.
b. w Piśmie jest http://www.mazowieckie.com.pl/site.php5/article/4/2076.html

Natomiast ja się boję tych najnowszych autobusów Polskiego Busa. Wabią się
Astromega, ale choć są większe od poprzedników, luk bagażowy mają ponoć mikry.
Ktoś już nimi coś większego, cięższego i pobrzdękującego wiózł? O!?

--

"Kolej na rower" -ale nie w PR?