Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Kolej na ślepym torze

Kolej na ślepym torze

Data: 2010-09-06 17:42:45
Autor: u2
Kolej na ślepym torze
... czyli destrukcja polskiej gospodarki przez pełobandę trwa :

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100906&typ=po&id=po21.txt

"28 września związki zawodowe kolejarzy organizują pikietę przed
Ministerstwem Infrastruktury. Jakie są Państwa postulaty?

- Żądamy m.in. przeprowadzenia restrukturyzacji zatrudnienia w spółkach
Grupy PKP poprzez zapisane w ustawie o restrukturyzacji, komercjalizacji
i prywatyzacji PKP urlopy kolejowe; pełnego finansowania ze środków
budżetowych infrastruktury kolejowej, odstąpienia od planów prywatyzacji
spółek Grupy PKP bez zapewnienia większościowego udziału Skarbu Państwa
i przeznaczenia całości środków uzyskanych w wyniku prywatyzacji na
dokapitalizowanie spółek, a także przyjęcia polityki transportowej
państwa gwarantującej finansowanie infrastruktury drogowej i kolejowej w
relacji 60:40, czyli 60 proc. pieniędzy idzie na drogi i 40 na kolej. Ta
relacja obecnie wynosi 85 do 15. Od ubiegłego roku ani rząd, ani
Ministerstwo Infrastruktury nie podjęli z nami żadnych rozmów mających
na celu złagodzenie sytuacji na polskiej kolei. "

Data: 2010-09-06 17:49:24
Autor: Pani Faru
Kolej na ślepym torze

To jest kurwa Targowica XXI wieku i nic wiecej... A wsadzie XX bo zaczelo sie przy okraglym stolcu...

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4c850bf8$0$27029$65785112news.neostrada.pl...
.. czyli destrukcja polskiej gospodarki przez pełobandę trwa :

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100906&typ=po&id=po21.txt

"28 września związki zawodowe kolejarzy organizują pikietę przed
Ministerstwem Infrastruktury. Jakie są Państwa postulaty?

- Żądamy m.in. przeprowadzenia restrukturyzacji zatrudnienia w spółkach
Grupy PKP poprzez zapisane w ustawie o restrukturyzacji, komercjalizacji
i prywatyzacji PKP urlopy kolejowe; pełnego finansowania ze środków
budżetowych infrastruktury kolejowej, odstąpienia od planów prywatyzacji
spółek Grupy PKP bez zapewnienia większościowego udziału Skarbu Państwa
i przeznaczenia całości środków uzyskanych w wyniku prywatyzacji na
dokapitalizowanie spółek, a także przyjęcia polityki transportowej
państwa gwarantującej finansowanie infrastruktury drogowej i kolejowej w
relacji 60:40, czyli 60 proc. pieniędzy idzie na drogi i 40 na kolej. Ta
relacja obecnie wynosi 85 do 15. Od ubiegłego roku ani rząd, ani
Ministerstwo Infrastruktury nie podjęli z nami żadnych rozmów mających
na celu złagodzenie sytuacji na polskiej kolei. "

Kolej na ślepym torze

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona