Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Koleje ¦l±skie pogrzebi± PO

Koleje ¦l±skie pogrzebi± PO

Data: 2014-01-26 10:47:47
Autor: Mark Woydak
Koleje ¦l±skie pogrzebi± PO
Koleje Śląskie pogrzebią PO? Ludzie partii rządzącej mogą stać za
gigantycznym kolejowym przekrętem

Koleje Śląskie miały być pierwszym graczem na rynku kolejowym, który
przełamałby dominację spółek, które powstały przed laty po podziale PKP na
kilka odrębnych bytów biznesowych. Dziś śląski przewoźnik zamiast być
wzorem sukcesu, może raczej stać się symbolem bezprecedensowego i
bezczelnego przekrętu. W tle którego przewijają się nazwiska bardzo
wpływowych polityków Platformy Obywatelskiej.

Umowy między prezesami zawierane ustnie, rozrzutność przy zakupie taboru,
znikające faktury i dokumentacja - tak miały wyglądać kulisy funkcjonowania
Kolei Śląskich. Od kilku miesięcy bada je prokuratura. Jak donosi opisujący
aferę tygodnik "Wprost", przed miesiącem zarzuty w tej sprawie usłyszał już
Witold W. To prezes zależnej od Kolei Śląskich spółki Inteko, która miała
odpowiadać m.in. za zakupy taboru dla śląskiego przewoźnika.

Podejrzenia budzi już forma zatrudnienia prezesa Witolda W., a także jego
zarobki. Wiadomo tylko, że w październiku ubiegłego roku zarobił 12 tys.
zł. Pensję za pozostałe miesiące trudno ustalić, bo w spółce-córce Kolei
Śląskich brakuje bardo wielu faktur i najważniejszej dokumentacji
dotyczącej prowadzenia przedsiębiorstwa.

Dziennikarze dotarli tymczasem do danych na temat wydatków Inteko. Przy
zamówieniach na tabor dla Kolei Śląskich nie decydowały reguły biznesowe, a
fantazja prezesa Witolda W. To sprawiło, że na Śląsk trafiały szynobusy,
które nie były przystosowane do ruchu w Polsce. Nowoczesne maszyny do dziś
stojÄ… na bocznicy.

– Pomysł był świetny, chcieliśmy się uniezależnić od roszczeniowej spółki
PKP Przewozy Regionalne. Generalnie miało być pięknie, tylko do realizacji
projektu wzięli się złodzieje – cytuje wpływowego śląskiego polityka
Platformy Obywatelskiej "Wprost". Tygodnik jednocześnie przypomina, że
realizacja projektu Kolei Śląskich odpowiadał przede wszystkim były
marszałek województwa śląskiego Adam Matusiewicz. Człowiek uznawany za
prawą rękę posła Tomasza Tomczykiewicza.

Data: 2014-01-26 18:49:34
Autor: Mark Woydak
Koleje ÅšlÄ…skie pogrzebiÄ… PO
Ta gnida, zdychająca wesz, śmieć społeczny pojawił się na forum i znów podszywa się pod mój aliuas. Żebyś zesrał się w gacie ty parszywy poparańcu!


MW

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gm.de> napisał w wiadomości news:1w2ljznmzztpa.1p6008ulqj3n.dlg40tude.net...
Koleje Śląskie pogrzebią PO? Ludzie partii rządzącej mogą stać za
gigantycznym kolejowym przekrętem

Koleje Śląskie miały być pierwszym graczem na rynku kolejowym, który
przełamałby dominację spółek, które powstały przed laty po podziale PKP na
kilka odrębnych bytów biznesowych. Dziś śląski przewoźnik zamiast być
wzorem sukcesu, może raczej stać się symbolem bezprecedensowego i
bezczelnego przekrętu. W tle którego przewijają się nazwiska bardzo
wpływowych polityków Platformy Obywatelskiej.

Umowy między prezesami zawierane ustnie, rozrzutność przy zakupie taboru,
znikające faktury i dokumentacja - tak miały wyglądać kulisy funkcjonowania
Kolei Śląskich. Od kilku miesięcy bada je prokuratura. Jak donosi opisujący
aferę tygodnik "Wprost", przed miesiącem zarzuty w tej sprawie usłyszał już
Witold W. To prezes zależnej od Kolei Śląskich spółki Inteko, która miała
odpowiadać m.in. za zakupy taboru dla śląskiego przewoźnika.

Podejrzenia budzi już forma zatrudnienia prezesa Witolda W., a także jego
zarobki. Wiadomo tylko, że w październiku ubiegłego roku zarobił 12 tys.
zł. Pensję za pozostałe miesiące trudno ustalić, bo w spółce-córce Kolei
Śląskich brakuje bardo wielu faktur i najważniejszej dokumentacji
dotyczącej prowadzenia przedsiębiorstwa.

Dziennikarze dotarli tymczasem do danych na temat wydatków Inteko. Przy
zamówieniach na tabor dla Kolei Śląskich nie decydowały reguły biznesowe, a
fantazja prezesa Witolda W. To sprawiło, że na Śląsk trafiały szynobusy,
które nie były przystosowane do ruchu w Polsce. Nowoczesne maszyny do dziś
stojÄ… na bocznicy.

– Pomysł był świetny, chcieliśmy się uniezależnić od roszczeniowej spółki
PKP Przewozy Regionalne. Generalnie miało być pięknie, tylko do realizacji
projektu wzięli się złodzieje – cytuje wpływowego śląskiego polityka
Platformy Obywatelskiej "Wprost". Tygodnik jednocześnie przypomina, że
realizacja projektu Kolei Śląskich odpowiadał przede wszystkim były
marszałek województwa śląskiego Adam Matusiewicz. Człowiek uznawany za
prawą rękę posła Tomasza Tomczykiewicza.




Koleje ¦l±skie pogrzebi± PO

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona