Kolejka do prostytutki....

Data: 2009-08-15 20:58:45
Autor: konserwator
Kolejka do prostytutki....
Data: 2009-08-15 23:20:33
Autor: boukun
Kolejka do prostytutki....

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h673c4$h90$5nemesis.news.neostrada.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/gid,11401060,title,Szalenstwo-przed-koncertem-Madonny-- -zdjecia,gpage,2,img,11401304,galeria.html

Naprawdę nie tańczyłeś na dyskotekach jak grano kawałki Madonny? To ty nawet za młodu żeś sobie dobrze nie poruchał, bo jak dziewczyny w szale tańczyły i dupkami kręciły, to ty tylko stałeś jak cieć w rogu...

boukun

Data: 2009-08-16 08:24:23
Autor: konserwator
Kolejka do prostytutki....

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h679fo$oh0$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

tanczylem ale raczej przy abbie (oni umieli spiewac) i tak do krawtwerku pozniej juz mnie dyskoteki malo interesowaly bo zajalem sie roikendrolem i bardziej mnie ciagnelo na koncerty np. do Jarocina czy warszawy na robrege. Wtedy to jeszcze o tej prostytutce nikt nie slyszal. Ty przeciez troche starszy jestes ode mie (65rok?) i chodziles na dyskoteki z madonna? (no moze za moich czasow i ja tam grano ale jakos nie kojarze tej "artystki" z marnym glosem...

Data: 2009-08-16 09:09:32
Autor: boukun
Kolejka do prostytutki....

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h688qp$9fc$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Rocznki 1961. Maddonnę grano w tych samych latach co Jacko, począwszy od 1983...

boukun

Data: 2009-08-16 09:56:27
Autor: konserwator
Kolejka do prostytutki....

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h68bhq$er0$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Pewnie mnie nigdy taka muzyka nie krecila i stad nie kojarze.

Kolejka do prostytutki....