Kolejka na Kasprowy - jaka sytuacja

Data: 2011-08-25 09:47:25
Autor: Beniowa
Kolejka na Kasprowy - jaka sytuacja
Czy orientuje się ktoś może jak wygląda teraz sytuacja z wyjazdem kolejką na Kasprowy? Bilety, jak długo trzeba stać w kolejce, itd.
Konkretnie mam na myśli piątek (26 sierpnia), przybycie do Kuźnic mniej więcej o 9:30 :-)

Bylem w Kuznicach 18 sierpnia o 17:20. Tez liczylem, ze uda mi sie bezproblemowo
wjechac, niestety nawet o tej godzinie kolejka siegala placyka w Kuznicach,
czyli byla "nizej schodow". To jest przynajmniej godzina oczekiwania, ale
poniewaz o tej porze roku wagoniki chodza co 20 minut, to wydaje mi sie, ze
nawet wiecej. Majac na wzgledzie, ze chodzi Ci o piatek, czyli dla niektorych to
juz weekend nalezy albo uzbroic sie cierpliwosc, albo przygotowac Plan B. Tez
planowana przez Ciebie godzina wydaje mi sie najgorsza z mozliwych - tzn.
luzniej bedzie i wczesniej, i pozniej. Pozdrawiam, Beniowa

--

Kolejka na Kasprowy - jaka sytuacja