Kolejka na myjnie

Data: 2010-10-09 16:12:43
Autor: Kris
Kolejka na myjnie

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:i8npto$fh9$1mx1.internetia.pl...
Witam,

Co to za wieśniacka metoda żeby zaparkować przed wjazdem na myjnie, a dopiero później pójść zapłacić? Przez takich debili trzeba czekać, podczas gdy myjnia stoi pusta :/

jak tak robie gdy jade na myjnie reczna i nie mam drobnych
wiec ide z buta 40-50m rozmienic na dwa piątele
i żaden cwel mi się nie wciśnie i nie zajmnie mi 7-10 minut !

Data: 2010-10-09 17:32:32
Autor: Alf/red/
Kolejka na myjnie
W dniu 2010-10-09 16:12, Kris pisze:
i żaden cwel mi się nie wciśnie i nie zajmnie mi 7-10 minut !

Ale zauważasz, że właśnie Ty jemu się wcisnąłeś i zostałeś cwelem?

--
Alf/red/

Data: 2010-10-09 23:59:41
Autor: Kris
Kolejka na myjnie

Użytkownik "Alf/red/" <alf_1010@ump.waw.pl> napisał w wiadomości news:i8q1ug$840$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2010-10-09 16:12, Kris pisze:
i żaden cwel mi się nie wciśnie i nie zajmnie mi 7-10 minut !

Ale zauważasz, że właśnie Ty jemu się wcisnąłeś i zostałeś cwelem?

chcialbys, kolejki nie bylo
zaparkowalem
wrocilem za minute z 5 sekundami
i zrobilem swoje

nie moja wina ze je.. automat nie przyjmmie 10 czy 20zl
bo zaplacic chce wiec w czym ty masz problem?

Data: 2010-10-10 02:36:19
Autor: Excite
Kolejka na myjnie
W dniu 09.10.2010 23:59, Kris pisze:
chcialbys, kolejki nie bylo
zaparkowalem

Skoro zaparkowałeś to w kolejce nie stałeś.

nie moja wina ze je.. automat nie przyjmmie 10 czy 20zl
bo zaplacic chce wiec w czym ty masz problem?

Co kogo obchodzi że nie przygotowałeś sobie odpowiednich monet. Twój problem więc czekaj w kolejce jak każdy zamiast ją blokować i zgrywać cwaniaka.

Data: 2010-10-10 23:38:53
Autor: Kris
Kolejka na myjnie

Użytkownik "Excite" <niema@none.pl> napisał w wiadomości news:i8r1q2$jtp$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

o czym ty chrzanisz?
nie jestem cwaniakiem
ale nie bede w placy dlatego ze glupi automat nie przyjmuje papierow
jakos na NESTLE nie maja z tym problemu

do kasy tez podchodzisz jak masz tylko odliczone cwaniaku ?
jak sie tak niecierpliwisz to PEWNIE JESTES JEDNYM Z WIELU
CO SIEDZI NA ZDERZAKU TEMU CO JEDZIE 90

Data: 2010-10-10 23:45:56
Autor: DoQ
Kolejka na myjnie
Kris pisze:

jakos na NESTLE nie maja z tym problemu

Znaczy sie wpieprzasz sniadanie na mleku a tutaj cwaniakujesz?

Pozdrawiam
Paweł
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2010-10-11 13:11:17
Autor: Excite
Kolejka na myjnie
W dniu 10.10.2010 23:38, Kris pisze:
ale nie bede w placy dlatego ze glupi automat nie przyjmuje papierow
jakos na NESTLE nie maja z tym problemu

Dobrze wiesz że na myjniach bezdotykowych masz do wyboru albo kartę z doładowaniami albo monety. Jak się nie podoba to nie korzystaj, przecież nie ma przymusu. Ale jak już chcesz korzystać to nie blokuj innym wjazdu w ramach jakiejś urojonej kary za zły automat do przyjmowania należności.

> do kasy tez podchodzisz jak masz tylko odliczone cwaniaku ?

W kasie jest sprzedawca który ma ustawowy OBOWIĄZEK wydać resztę wiec nie wiem o czym piszesz. Jak już chcesz jakieś przykłady podawać to może je wpierw przemyśl.

Data: 2010-10-11 13:15:45
Autor: Cavallino
Kolejka na myjnie
Użytkownik "Excite" <niema@none.pl> napisał w wiadomości news:i8urcl$8s4$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

Myjnia myjni nie równa, więc takie generalizowanie na podstawie myjni do której masz najbliżej jest całkowicie pozbawione sensu.

Data: 2010-10-11 13:40:31
Autor: Excite
Kolejka na myjnie
W dniu 11.10.2010 13:15, Cavallino pisze:
Myjnia myjni nie równa, więc takie generalizowanie na podstawie myjni do
której masz najbliżej jest całkowicie pozbawione sensu.

No to się dowiedz u obsługi albo przeczytaj instrukcje a potem pchaj się autem na myjnie. Jak idziesz do sklepu i chcesz płacić kartą tam gdzie kartą płacić się nie da to też każesz ludziom czekać, w ramach kary blokujesz kasę i idziesz do domu albo bankomatu po gotówkę ? Sytuacja analogiczna do blokowania myjni i zwalania winy na automat.

Data: 2010-10-11 13:44:55
Autor: Cavallino
Kolejka na myjnie
Użytkownik "Excite" <niema@none.pl> napisał w wiadomości news:i8ut3f$ci0$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

Czego mi piszesz co ja mam robić?
Czy ja coś mówiłem że jeżdżę na jakąś myjnię?

Pomyśl najpierw komu i na co odpowiadasz, a jak nie potrafisz dyskutować merytorycznie o problemie, a jedyne na co Cię stać to osobiste wycieczki, do tego nietrafione, to daj sobie spokój z dyskusją w ogóle.

Data: 2010-10-11 22:12:25
Autor: Kris
Kolejka na myjnie

[...]

pieprzysz glupoty
sytuacja jest jasna wiadomo jakie sa formy platnosci na myjni
w sklepie zawsze mozesz wiasc na zeszyt :)

Data: 2010-10-11 22:10:53
Autor: Kris
Kolejka na myjnie

[...]

usiadz i pomysl
mam pojsc do innego sklepu i stanac w kolejce by rozmienic na 2 x 5 zybla?

czyli reasumujac zasmiecic kolejke niczym bogu winnym ludziom
bo stoja w innej sprawie i w innym punkcie handlowym dlatego
ze nie moge pojsc do stacji BP by rozmienic na drobne?
czy ty masz po kolei w glowie?

> [...]

W kasie jest sprzedawca który ma ustawowy OBOWIĄZEK wydać resztę wiec nie wiem o czym piszesz. Jak już chcesz jakieś przykłady podawać to może je wpierw przemyśl.

to kup sobie bilet w autobusie albo ciasto z ranca
i zobaczasz jak dostaniesz w leb twoja piekna ustwa bauaha

Kolejka na myjnie