Kolejna

Data: 2010-05-28 18:41:52
Autor: kc
Kolejna
XXL <duzy_slawek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Ja nie znam prognozy Białka, która się sprawdziła.

Co więc uzasadnia tę zagorzałą dyskusję? Nie interesują mnie prognozy długoterminowe, ale wstępnie mogę powiedzieć, że mam zupełnie inne zdanie. Muszę popatrzeć jeszcze raz, jeżeli taki autorytet...

pozdrawiam
kc

Data: 2010-05-28 12:36:21
Autor: macieks
Kolejna
Dla jest tylko jeden analityk godny zaufania.

Nazywa się Pan Średnia, a jego zastępca to Pan Linia-Prosta
:)

Właśnie Pan Linia-Prosta dzwonił do mnie po 20:00 w sprawie SP500 i
EURUSD. Jak gadał o EURUSD to coś trzeszczało, więc nie wiem czy miał
racje
 :):):):)

Kolejna