Kolejna ściema Vincenta

Data: 2013-05-21 22:54:03
Autor: S
Kolejna ściema Vincenta
W dniu 2013-05-21 14:25, zgred pisze:

Gazeta wyjaśnia, że z takiej ulgi będą mogli skorzystać wszyscy
podatnicy, jeżeli przez minimum pięć lat ich środki będą gromadzone na
specjalnym koncie, a następnie zostaną wydane na zakup domu lub
mieszkania.

Czyli 5 lat gromadzę, a potem muszę wydać? I niby w 5 lat mam uzbierać na zakup? Chyba garażu ;-)

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2013-05-21 23:10:38
Autor: Zyga
Kolejna ściema Vincenta
W dniu 2013-05-21 22:54, S pisze:
[...]

na zakup? Chyba garaĹĽu ;-)

m i n i m u m  5 lat

Zyga

Data: 2013-05-22 06:09:28
Autor: Michal Tyrala
Kolejna ściema Vincenta
On Tue, 21 May 2013 22:54:03 +0200, S wrote:
> Gazeta wyja¶nia, że z takiej ulgi będ± mogli skorzystać wszyscy
> podatnicy, jeżeli przez minimum pięć lat ich ¶rodki będ± gromadzone na
> specjalnym koncie, a następnie zostan± wydane na zakup domu lub
> mieszkania.

 Czyli 5 lat gromadzę, a potem muszę wydać? I niby w 5 lat mam uzbierać  na zakup? Chyba garażu ;-)

1. Wkład własny.
2. Min. 5 lat.

--
Michał