Kolejna Jalta ?

Data: 2009-09-17 09:53:08
Autor: boukun
Kolejna Jalta ?

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h8snol$a0d$1news.onet.pl...
Czyzbysmy zostali znowu wymanewrowani i doczekali Jalty bis ?.
Tarczy nie bedzie bo jankes z ruskim dogadali sie za naszymi placami .

Płaczesz? Bo ja nie! Tarczę dla USA na terenie Polski wymyślili rządzący Polską...., na nieszczęście Polaków. Ale na szczęście Polacy zwyciężyli!

boukun

Data: 2009-09-17 12:08:39
Autor: CYC
Kolejna Jalta ?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h8sq3k$sek$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Jak przeczytasz caly moj post to zauwazysz , ze brak tarczy w Polsce jest dla mnie powodem do radosci .

cyc

Kolejna Jalta ?