Kolejna amnezja ws. Amber Gold! Arabski nie pamięta nawet... własnej notatki

Data: 2018-09-18 21:19:52
Autor: Lord Donald
Kolejna amnezja ws. Amber Gold! Arabski nie pamięta nawet... własnej notatki
Kolejna amnezja ws. Amber Gold! Arabski nie pamięta nawet... własnej notatki

Arabski przeszedł samego siebie. Przeczy treści własnej notatki. "Wątpię, że pokazywałem notatkę ws. Amber Gold premierowi Tuskowi, nie pamiętam tego" - mówi Arabski i... wypiera się własnoręcznie sporządzonej treści notatki, cały fakt określając: "niemożliwe". "Mam powołać biegłego grafologa? " - pyta Małgorzata Wassermann.

http://niezalezna.pl/235545-kolejna-amnezja-ws-amber-gold-arabski-nie-pamieta-nawet-wlasnej-notatki

Data: 2018-09-18 21:52:43
Autor: Bruno Brunowski
Kolejna amnezja ws. Amber Gold! Arabski nie pamięta nawet... własnej notatki
I po co łżesz Lordzik? Wassermanowa zaczęła do pytywać się o jakąś notatkę. Arabski poprosił o okazanie tej notatki, co wywołało u Wassermanowej atak paniki, gdyż notatki nie posiadała. Zaczęła coś bzdurzyć o grafologu, a na koniec kazała posłowi Brejzie pokazać notatkę o którą pytała. Kabaret.

--
Bruno

Data: 2018-09-18 22:55:07
Autor: japanizer
On Wednesday, September 19, 2018 at 6:52:44 AM UTC+2, Bruno Brunowski wrote:
[...]

Pisior bez kłamania to jak bez tlenu...

Data: 2018-09-19 11:19:01
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

[...]

znowu komucha dolda zaorano

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-19 12:44:10
Autor: Lord Donald
Dnia Wed, 19 Sep 2018 11:19:01 +0200, Pisiorowy Escobar napisał(a):

[...]

Raczej ciebie zaorano a na pewno Arabskiego, który stracił nagle pamięć! O
Smoleńsku też nic nie pamięta bo to nie on, bo go tam nie było, to ktoś
inny! Tak tłumaczyli się niemieccy zbrodniarze!

Data: 2018-09-19 18:39:51
Autor: Pajdak
W dniu 19.09.2018 o 11:19, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Jak pogonimy te polskie gnidy i nasz niemiecki PE przywróci nasz niemiecki rząd PO to wszystkie te polskie gnidy, komuchów zaoramy w krematoriach, tak jak robił puj dziadziuś folksdojcza po 39.

CL

Data: 2018-09-19 00:44:55
Autor: Bruno Brunowski

A tak to wyglądało w rzeczywistości: http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-09-10/pan-jest-strasznie-slaby-kontra-pani-pyta-o-niebieskie-ptaki-posiedzenie-komisji-ds-amber-gold/

--
Bruno

Data: 2018-09-19 11:19:36
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

> Kolejna amnezja ws. Amber Gold! Arabski nie pamięta nawet... własnej notatki

dold zaorany do potęgi
dziadek komuch ma chyba sklerozę, nie pamięta co widział przed chwilą

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-19 12:41:20
Autor: Lord Donald
Dnia Wed, 19 Sep 2018 11:19:36 +0200, Pisiorowy Escobar napisał(a):

dold zaorany do potęgi
dziadek komuch ma chyba sklerozę, nie pamięta co widział przed chwilą

Pamiętam lepiej od ciebie bo mam dobrą pamięć. Arabski nie ma bo to oszust.
Tak czy tak będzie siedział bo takich niemieckich sługósów trzeba zamykać
do więnzień!

Data: 2018-09-19 12:50:01
Autor: Lord Donald
Dnia Wed, 19 Sep 2018 00:44:55 -0700 (PDT), Bruno Brunowski napisał(a):

[...]

Arabski nie wykręci się od krzesła elektrycznego. Będzie siedział za swoje
przekręty w sprawie Smoleńska i Amber Gold! Podobno też jest umoczony w
SKOK a niektórzy muwią że swoje niemieckie pieniądze ulokował w GetBack by
okredać Polaków!

Data: 2018-09-19 04:04:31
Autor: Bruno Brunowski

Ale się ciskasz. Aż fajnie popatrzeć. Naści piesku jeszcze raz: http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-09-10/pan-jest-strasznie-slaby-kontra-pani-pyta-o-niebieskie-ptaki-posiedzenie-komisji-ds-amber-gold/

--
Bruno

Data: 2018-09-19 13:11:28
Autor: Lord Donald
Dnia Wed, 19 Sep 2018 04:04:31 -0700 (PDT), Bruno Brunowski napisał(a):

[...]

Srajdak, ty się nie ciesz bo to fakenius GóWna i twoich niemieckich panów!

Data: 2018-09-19 04:32:06
Autor: Bruno Brunowski

LOL To zapis posiedzenia komisji ds. Amber Gold. Możesz porównać: http://sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/transmisje_arch.xsp?unid=3860B26831915967C12582FD0044A249

--
Bruno

Data: 2018-09-19 07:57:30
Autor: Pajdak
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
Kolejna amnezja ws. Amber Gold! Arabski nie pamięta nawet... własnej
notatki

Wśród sterty bezużytecznych papierów miałby pamiętać jakąś tam notatkę?
Ty nie pamiętasz co robiłeś tydzień temu. Szukaj szarik! Szukaj!

Pozdrawiam z Glasgow ;-)))

--
Pajdak

Kolejna amnezja ws. Amber Gold! Arabski nie pamięta nawet... własnej notatki