Kolejna bohaterska akcja

Data: 2010-09-02 10:39:59
Autor: pnk
Kolejna bohaterska akcja
Data: 2010-09-02 19:57:43
Autor: in for
Kolejna bohaterska akcja

http://wiadomosci.onet.pl/2217429,11,niebezpieczne_znalezisko_na_dnie_jeziora,item.htm

Coś mi link nie wchodzi, ale jeśli chodzi o tę akcję w Sztumie to ciekawa
sprawa. Znam doskonale to kąpielisko, ponieważ mam tam rodzinę i od wielu lat
spędzam czas w Sztumie. Latem jest ono okupowane przez setki dzieciaków, a ja
sam nurkowałem dokładnie w miejscu gdzie znaleziono niewypały w roku 1997.
Widoczność zero, tak jak donosiły media i niewielka głębokość (5 m?).

Dobrze, że nikomu nic się nie stało...

Jacek --

Data: 2010-09-02 12:06:57
Autor: pnk
Kolejna bohaterska akcja
On 2 Wrz, 19:57, in_...@vp.pl wrote:
[...]

Nie przesadzaj, niewypały, niewybuchy i innne groźne przedmioty
znajowane są codziennie i nie są medialną atrakcją.
Natomiast znalezienie ich pod wodą i wydobycie jest cool.
Oczywiście, świetnie że akcja poszła gładko i żaden z 'saperów' się
nie utopił. To kolejna spektakularna akcja po wydobyciu garści
amunicji małakalibrowej.

pnk

Data: 2010-09-02 20:24:21
Autor: WWW.SHARMDIVER.PL
Kolejna bohaterska akcja
On 2010-09-02 19:57, in_for@vp.pl wrote:

[...]

Śmiać mi się chce.
A na Thistlegormie nurkował?
Piankę ubrudził z racji niewypałów?
:-)

--
www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie z profesjonalistami
na jednych z najpiękniejszych raf na świecie.

Kolejna bohaterska akcja