Kolejna fatalna końcówka i inne ciekawo stki

Data: 2009-02-26 22:10:27
Autor: wiLQ
Kolejna fatalna końcówka i inne ciekawo stki
Hubertus Blues napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

2. Tym razem nie zadziałało - Bulls ponownie zagrali szeeeerokim składem, ale na Harrisa (dzień konia?)

Ja w kwestii jezykowej, tak wlasciwie dlaczego akurat konia? Nie powinno to byc "slonia"? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-02-26 13:14:36
Autor: L'e-szczur
On 26 Lut, 22:10, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> składem, ale na Harrisa (dzień konia?)

Ja w kwestii jezykowej, tak wlasciwie dlaczego akurat konia?

ROTFL !
wiLQ - pisz jak najczesciej. Czasami doslownie zwalasz z nog :-)
Moze ma to cos wspolnego z tym nowym konkursem ktory pojawil sie w tym
roku w ASG?

Pozdro

L'e0szczur

Kolejna fatalna końcówka i inne ciekawo stki