Kolejna katastrofa

Data: 2011-08-12 15:04:55
Autor: Antenka
Kolejna katastrofa
On 12 Sie, 22:00, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. hieny z pelobandy znowu sie zlecialy lotem blyskawicy :

http://wpolityce.pl/wydarzenia/13076-katastrofa-kolejowa-pod-piotrkow...

To jest naprawdę żenujące. Nie dosyć, że sprowadzili na Polaków pasmo
nieszczęść, to odstawiają komedię pt. "Zlot tuskoidów na nasypie
kolejowym". Obrzydliwi hipokryci! :-E

Antenka

Data: 2011-08-13 11:23:10
Autor: u2
Kolejna katastrofa
W dniu 2011-08-13 00:04, Antenka pisze:
To jest naprawdę żenujące. Nie dosyć, że sprowadzili na Polaków pasmo
nieszczęść, to odstawiają komedię pt. "Zlot tuskoidów na nasypie
kolejowym". Obrzydliwi hipokryci! :-E

No wiesz, musza zareklamowac sie w merdiach przed wyborami, bo na
billboardach za bardzo by swiecila ich ryza lysina.

Data: 2011-08-14 02:32:52
Autor: stevep
Kolejna katastrofa
Dnia 13-08-2011 o 11:23:10 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A co z siwą łysiną twojego p[rezia?

--
stevep

Data: 2011-08-16 20:05:23
Autor: jadrys
Kolejna katastrofa
[...]

Tak żenującego widowiska nie widziałem od lat.. - Min. Kopacz składa raport o skutkach wypadku Premierowi, przed kamerami .... :-(

Data: 2011-08-17 17:30:19
Autor: (HeÂŽSk)
Kolejna katastrofa
On Tue, 16 Aug 2011 20:05:23 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Tak żenującego widowiska nie widziałem od lat.. - Min. Kopacz składa raport o skutkach wypadku Premierowi, przed kamerami .... :-(

 gdyby skladala w kiblu bys nie widzial. czego ty chcesz?
 "rzucajcie gownem, zawsze cos przylgnie" ?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Kolejna katastrofa