|
Data: 2011-08-16 09:49:45 |
Autor: Tomek |
Kolejna katastrofa |
Kwiaty!
Kwiaty dla Grabarczyka!!!
T.
|
|
|
Data: 2011-08-16 09:57:42 |
Autor: Bogdan Idzikowski |
Kolejna katastrofa |
Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e4a2172$0$2496$65785112news.neostrada.pl...
Kwiaty!
Kwiaty dla Grabarczyka!!!
A nie dla maszynisty?
--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"
|
|
|
Data: 2011-08-16 09:57:15 |
Autor: Ireneusz 'Neko' Miler |
Kolejna katastrofa |
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał
A nie dla maszynisty?
Nie, dla ministra!
W koncu przeciez to sukces rzadu, ze ekspresy InterCity mkna z zabojcza
predkoscia 40 km/h. To przeciez niebywale!
|
|
|
Data: 2011-08-16 10:39:53 |
Autor: u2 |
Kolejna katastrofa |
W dniu 2011-08-16 09:57, Ireneusz 'Neko' Miler pisze:
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał
A nie dla maszynisty?
Nie, dla ministra!
W koncu przeciez to sukces rzadu, ze ekspresy InterCity mkna z zabojcza
predkoscia 40 km/h. To przeciez niebywale!
Maszynista widzial semafor, ktory pozwalal na jazde 120 km/h. Ale jak
chca znalezc kozla ofiarnego to z pewnoscia bedzie maszynista. Bo
waznych dyrechorow, nie wspominajac o ministrze Grabarzu nie tkna.
|
|
|
Data: 2011-08-16 12:43:15 |
Autor: Tomek |
Kolejna katastrofa |
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e4a2ce2$0$2507$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-08-16 09:57, Ireneusz 'Neko' Miler pisze:
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał
A nie dla maszynisty?
Nie, dla ministra!
W koncu przeciez to sukces rzadu, ze ekspresy InterCity mkna z zabojcza
predkoscia 40 km/h. To przeciez niebywale!
Maszynista widzial semafor, ktory pozwalal na jazde 120 km/h. Ale jak
chca znalezc kozla ofiarnego to z pewnoscia bedzie maszynista. Bo
waznych dyrechorow, nie wspominajac o ministrze Grabarzu nie tkna.
Nie jest zbyt prawdopodobne, żeby tam semafor pokazywał "drogę wolną bez ograniczenia prędkości". Raczej to wina maszynisty - widać było po zwrotnicy, że zjeżdżał z jednego toru na drugi, a wtedy fizycznie nie ma możliwosci ustawienia semafora jw.
Natomiast mści się likwidacja szkół kolejowych (kwalifikacje i dobór maszynistów) oraz generalnie - "zwijanie" PKP. Spada świadomość i odpowiedzialność pracowników, wzrasta "tumiwisizm". Swoją drogą szyna za rozjazdem wygląda na wyłamaną - nawet przy tych 120 km/godz. i wężykowaniu nie powinno dojść do takiej sytuacji.
Tomek
|
|
|
Data: 2011-08-16 13:11:50 |
Autor: Bogdan Idzikowski |
Kolejna katastrofa |
Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e4a4a1c$0$2439$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e4a2ce2$0$2507$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-08-16 09:57, Ireneusz 'Neko' Miler pisze:
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał
A nie dla maszynisty?
Nie, dla ministra!
W koncu przeciez to sukces rzadu, ze ekspresy InterCity mkna z zabojcza
predkoscia 40 km/h. To przeciez niebywale!
Maszynista widzial semafor, ktory pozwalal na jazde 120 km/h. Ale jak
chca znalezc kozla ofiarnego to z pewnoscia bedzie maszynista. Bo
waznych dyrechorow, nie wspominajac o ministrze Grabarzu nie tkna.
Nie jest zbyt prawdopodobne, żeby tam semafor pokazywał "drogę wolną bez ograniczenia prędkości". Raczej to wina maszynisty - widać było po zwrotnicy, że zjeżdżał z jednego toru na drugi, a wtedy fizycznie nie ma możliwosci ustawienia semafora jw.
Natomiast mści się likwidacja szkół kolejowych (kwalifikacje i dobór maszynistów) oraz generalnie - "zwijanie" PKP. Spada świadomość i odpowiedzialność pracowników, wzrasta "tumiwisizm". Swoją drogą szyna za rozjazdem wygląda na wyłamaną - nawet przy tych 120 km/godz. i wężykowaniu nie powinno dojść do takiej sytuacji.
Jeśli nie powinno dojść do takiej sytuacji, to dlaczego doszło?
Jeśli nie powinno dojść do takiej sytuacji, to dlaczego ograniczenie prędkości do 40 km/h?
--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"
|
|
|
Data: 2011-08-16 14:01:47 |
Autor: Tomek |
Kolejna katastrofa |
Maszynista widzial semafor, ktory pozwalal na jazde 120 km/h. Ale jak
chca znalezc kozla ofiarnego to z pewnoscia bedzie maszynista. Bo
waznych dyrechorow, nie wspominajac o ministrze Grabarzu nie tkna.
Nie jest zbyt prawdopodobne, żeby tam semafor pokazywał "drogę wolną bez ograniczenia prędkości". Raczej to wina maszynisty - widać było po zwrotnicy, że zjeżdżał z jednego toru na drugi, a wtedy fizycznie nie ma możliwosci ustawienia semafora jw.
Natomiast mści się likwidacja szkół kolejowych (kwalifikacje i dobór maszynistów) oraz generalnie - "zwijanie" PKP. Spada świadomość i odpowiedzialność pracowników, wzrasta "tumiwisizm". Swoją drogą szyna za rozjazdem wygląda na wyłamaną - nawet przy tych 120 km/godz. i wężykowaniu nie powinno dojść do takiej sytuacji.
Jeśli nie powinno dojść do takiej sytuacji, to dlaczego doszło?
Jeśli nie powinno dojść do takiej sytuacji, to dlaczego ograniczenie prędkości do 40 km/h?
--
Tam był ruch po torze niewłaściwym bodaj od Rokicin, w Babach wracał na tor właściwy. Stąd ograniczenie.
Że rozjazd/szyna powinna wytrzymać większą prędkość wynika z rezerwy bezpieczeństwa - przy zadbanym torze i torowisku. To jest tak, że jeśli most ma nośność 30 T, to nie zawali się, jak wjedzie na niego 31 t. Podobnie i tutaj - podejrzewam, że tor był mocno zaniedbany. Może stąd remont na sąsiednim odcinku - mieli się zabrać za ten i ktoś stwierdził, że nie warto się przejmować stanem tego odcinka, skoro za chwilę będzie remontowany.
Tomek
Ps. Sytuacja na kolei od lat woła o pomstę do nieba. Trochę popracowałem w tej instytucji i wiem, jaka jest mentalność kolejarzy. Ale ryba psuje się od głowy...
|
|
|
Data: 2011-08-16 14:10:24 |
Autor: Bogdan Idzikowski |
Kolejna katastrofa |
Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e4a5c84$0$2498$65785112news.neostrada.pl...
Maszynista widzial semafor, ktory pozwalal na jazde 120 km/h. Ale jak
chca znalezc kozla ofiarnego to z pewnoscia bedzie maszynista. Bo
waznych dyrechorow, nie wspominajac o ministrze Grabarzu nie tkna.
Nie jest zbyt prawdopodobne, żeby tam semafor pokazywał "drogę wolną bez ograniczenia prędkości". Raczej to wina maszynisty - widać było po zwrotnicy, że zjeżdżał z jednego toru na drugi, a wtedy fizycznie nie ma możliwosci ustawienia semafora jw.
Natomiast mści się likwidacja szkół kolejowych (kwalifikacje i dobór maszynistów) oraz generalnie - "zwijanie" PKP. Spada świadomość i odpowiedzialność pracowników, wzrasta "tumiwisizm". Swoją drogą szyna za rozjazdem wygląda na wyłamaną - nawet przy tych 120 km/godz. i wężykowaniu nie powinno dojść do takiej sytuacji.
Jeśli nie powinno dojść do takiej sytuacji, to dlaczego doszło?
Jeśli nie powinno dojść do takiej sytuacji, to dlaczego ograniczenie prędkości do 40 km/h?
--
Tam był ruch po torze niewłaściwym bodaj od Rokicin, w Babach wracał na tor właściwy. Stąd ograniczenie.
Że rozjazd/szyna powinna wytrzymać większą prędkość wynika z rezerwy bezpieczeństwa - przy zadbanym torze i torowisku. To jest tak, że jeśli most ma nośność 30 T, to nie zawali się, jak wjedzie na niego 31 t. Podobnie i tutaj - podejrzewam, że tor był mocno zaniedbany. Może stąd remont na sąsiednim odcinku - mieli się zabrać za ten i ktoś stwierdził, że nie warto się przejmować stanem tego odcinka, skoro za chwilę będzie remontowany.
Tomek
Ps. Sytuacja na kolei od lat woła o pomstę do nieba. Trochę popracowałem w tej instytucji i wiem, jaka jest mentalność kolejarzy. Ale ryba psuje się od głowy...
Od 4 lat?
--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"
|
|
|
Data: 2011-08-16 14:44:53 |
Autor: Tomek |
Kolejna katastrofa |
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e4a5e32$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e4a5c84$0$2498$65785112news.neostrada.pl...
Maszynista widzial semafor, ktory pozwalal na jazde 120 km/h. Ale jak
chca znalezc kozla ofiarnego to z pewnoscia bedzie maszynista. Bo
waznych dyrechorow, nie wspominajac o ministrze Grabarzu nie tkna.
Nie jest zbyt prawdopodobne, żeby tam semafor pokazywał "drogę wolną bez ograniczenia prędkości". Raczej to wina maszynisty - widać było po zwrotnicy, że zjeżdżał z jednego toru na drugi, a wtedy fizycznie nie ma możliwosci ustawienia semafora jw.
Natomiast mści się likwidacja szkół kolejowych (kwalifikacje i dobór maszynistów) oraz generalnie - "zwijanie" PKP. Spada świadomość i odpowiedzialność pracowników, wzrasta "tumiwisizm". Swoją drogą szyna za rozjazdem wygląda na wyłamaną - nawet przy tych 120 km/godz. i wężykowaniu nie powinno dojść do takiej sytuacji.
Jeśli nie powinno dojść do takiej sytuacji, to dlaczego doszło?
Jeśli nie powinno dojść do takiej sytuacji, to dlaczego ograniczenie prędkości do 40 km/h?
--
Tam był ruch po torze niewłaściwym bodaj od Rokicin, w Babach wracał na tor właściwy. Stąd ograniczenie.
Że rozjazd/szyna powinna wytrzymać większą prędkość wynika z rezerwy bezpieczeństwa - przy zadbanym torze i torowisku. To jest tak, że jeśli most ma nośność 30 T, to nie zawali się, jak wjedzie na niego 31 t. Podobnie i tutaj - podejrzewam, że tor był mocno zaniedbany. Może stąd remont na sąsiednim odcinku - mieli się zabrać za ten i ktoś stwierdził, że nie warto się przejmować stanem tego odcinka, skoro za chwilę będzie remontowany.
Tomek
Ps. Sytuacja na kolei od lat woła o pomstę do nieba. Trochę popracowałem w tej instytucji i wiem, jaka jest mentalność kolejarzy. Ale ryba psuje się od głowy...
Od 4 lat?
--
Nie, od 40 z górą...
T.
|
|
|
Data: 2011-08-16 14:49:54 |
Autor: Bogdan Idzikowski |
Kolejna katastrofa |
Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e4a669f$0$2448$65785112news.neostrada.pl...
Tam był ruch po torze niewłaściwym bodaj od Rokicin, w Babach wracał na tor właściwy. Stąd ograniczenie.
Że rozjazd/szyna powinna wytrzymać większą prędkość wynika z rezerwy bezpieczeństwa - przy zadbanym torze i torowisku. To jest tak, że jeśli most ma nośność 30 T, to nie zawali się, jak wjedzie na niego 31 t. Podobnie i tutaj - podejrzewam, że tor był mocno zaniedbany. Może stąd remont na sąsiednim odcinku - mieli się zabrać za ten i ktoś stwierdził, że nie warto się przejmować stanem tego odcinka, skoro za chwilę będzie remontowany.
Tomek
Ps. Sytuacja na kolei od lat woła o pomstę do nieba. Trochę popracowałem w tej instytucji i wiem, jaka jest mentalność kolejarzy. Ale ryba psuje się od głowy...
Od 4 lat?
--
Nie, od 40 z górą...
W pewnych kręgach taka szczera i prawdziwa odpowiedź jest źle odbierana jako niepoprawna politycznie.
--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
"Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"
|
|
|
Data: 2011-08-16 15:30:48 |
Autor: Ireneusz 'Neko' Miler |
Kolejna katastrofa |
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał
W pewnych kręgach taka szczera i prawdziwa odpowiedź jest źle odbierana jako niepoprawna politycznie.
W pewnych kregach jedyna poprawna politycznie odpowiedz brzmi:
"to pisiory zniszczyly tory i ten kaczor przy nich dlubał w nocy"
|
|
|
Data: 2011-08-16 16:25:17 |
Autor: .[HeÂŽSk]. |
Kolejna katastrofa |
On Tue, 16 Aug 2011 14:01:47 +0200, "Tomek" <kuki543@wp.pl> wrote:
Ps. Sytuacja na kolei od lat woła o pomstę do nieba.
czy byla znana kaczynskim? DLACZEGO NIC NIE ZROBILI ?
Trochę popracowałem w tej instytucji
przy biurku czy na torach?
i wiem, jaka jest mentalność kolejarzy.
jaka ?
Ale ryba psuje się od głowy...
g..o prawda. psuje sie od srodka.
--
Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/
|
|
Data: 2011-08-16 16:01:26 |
Autor: u2 |
Kolejna katastrofa |
W dniu 2011-08-16 12:43, Tomek pisze:
Maszynista widzial semafor, ktory pozwalal na jazde 120 km/h. Ale jak
> chca znalezc kozla ofiarnego to z pewnoscia bedzie maszynista. Bo
> waznych dyrechorow, nie wspominajac o ministrze Grabarzu nie tkna.
Nie jest zbyt prawdopodobne, żeby tam semafor pokazywał "drogę wolną bez ograniczenia prędkości". Raczej to wina maszynisty - widać było po zwrotnicy, że zjeżdżał z jednego toru na drugi, a wtedy fizycznie nie ma możliwosci ustawienia semafora jw.
Natomiast mści się likwidacja szkół kolejowych (kwalifikacje i dobór maszynistów) oraz generalnie - "zwijanie" PKP. Spada świadomość i odpowiedzialność pracowników, wzrasta "tumiwisizm". Swoją drogą szyna za rozjazdem wygląda na wyłamaną - nawet przy tych 120 km/godz. i wężykowaniu nie powinno dojść do takiej sytuacji.
Nie jestem specem od kolei, moze Tusk junior by sie wypowiedzial, bo sie
ponoc zna, nawet go zaproszono na wycieczke do Chin, aby podziwiac
szybka kolej, ktorej maja tam juz ponad 8000 km. Tez tam byla wielka
katastrofa w lipcu, kiedy piorun trafil w linie i jeden pociag najechal
na drugi.
Slyszalem co w telewizorni powiedziano o maszyniscie i linii jego
obrony. Wiem na pewno, ze polska kolej nie jest mdernizowana praktycznie
od czasow Jeruzela. A obecnie rzadza agenciaki z jego nadania.
Jak chca znalezc kozla ofiarnego w maszyniscie to na pewno znajda. Maja
pelna game udupiania ludzi.
|
|
Data: 2011-08-16 16:25:17 |
Autor: .[HeÂŽSk]. |
Kolejna katastrofa |
On Tue, 16 Aug 2011 12:43:15 +0200, "Tomek" <kuki543@wp.pl> wrote:
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e4a2ce2$0$2507$65785112news.neostrada.pl...
>W dniu 2011-08-16 09:57, Ireneusz 'Neko' Miler pisze:
>> Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał
>>
>>> A nie dla maszynisty?
>>
>>
>> Nie, dla ministra!
>>
>> W koncu przeciez to sukces rzadu, ze ekspresy InterCity mkna z zabojcza
>> predkoscia 40 km/h. To przeciez niebywale!
>>
>>
>
>
> Maszynista widzial semafor, ktory pozwalal na jazde 120 km/h. Ale jak
> chca znalezc kozla ofiarnego to z pewnoscia bedzie maszynista. Bo
> waznych dyrechorow, nie wspominajac o ministrze Grabarzu nie tkna.
Nie jest zbyt prawdopodobne, żeby tam semafor pokazywał "drogę wolną bez ograniczenia prędkości". Raczej to wina maszynisty - widać było po zwrotnicy, że zjeżdżał z jednego toru na drugi, a wtedy fizycznie nie ma możliwosci ustawienia semafora jw.
Natomiast mści się likwidacja szkół kolejowych (kwalifikacje i dobór maszynistów) oraz generalnie - "zwijanie" PKP. Spada świadomość i odpowiedzialność pracowników, wzrasta "tumiwisizm". Swoją drogą szyna za rozjazdem wygląda na wyłamaną - nawet przy tych 120 km/godz. i wężykowaniu nie powinno dojść do takiej sytuacji.
Tomek
jestes specjalista od kolejnictwa i wypadkow?
--
Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/
|
|
Data: 2011-08-16 13:48:47 |
Autor: stevep |
Kolejna katastrofa |
Dnia 16-08-2011 o 09:57:42 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e4a2172$0$2496$65785112news.neostrada.pl...
Kwiaty!
Kwiaty dla Grabarczyka!!!
A nie dla maszynisty?
Nie, bo był sympatykiem PiS-u.
--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/
|
|
Data: 2011-08-16 16:25:15 |
Autor: .[HeÂŽSk]. |
Kolejna katastrofa |
On Tue, 16 Aug 2011 09:57:42 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e4a2172$0$2496$65785112news.neostrada.pl...
> Kwiaty!
> Kwiaty dla Grabarczyka!!!
A nie dla maszynisty?
tym durniom z PiS we lbach juz sie poprzewracalo.
jeden z drugim nie zrozumie, ze po to postawiono
znak ograniczajacy predkosc do 40 by nie grzac tam 118.
niebawem o to, ze przegraja obwiniac beda tuska ;o))))
--
Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/
|
|
Data: 2011-08-16 16:25:17 |
Autor: .[HeÂŽSk]. |
Kolejna katastrofa |
On Tue, 16 Aug 2011 09:49:45 +0200, "Tomek" <kuki543@wp.pl> wrote:
Kwiaty!
Kwiaty dla Grabarczyka!!!
T.
zaniosles?
--
Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/
|