Kolejna kobra bitcoina

Data: 2019-06-26 08:12:43
Autor: z
Kolejna kobra bitcoina
2 lata temu o tej porze przymierzałem się do koparki za 8 tysi.

Niby można było 500/mies. wyciągnąć. Ale potem to spadło do kilku złotych. Kopacze dalej kopali. Nie sprzedawali bo co mieli zrobić? ;-)
Teraz pewnie już bym był na ZERO. Taka kur...a inwestycja ;-)
Prawie jak bankowe wisienki ;-)

Data: 2019-06-26 16:53:48
Autor: RobertS
Kolejna kobra bitcoina
W dniu 2019-06-26 o 08:12, z pisze:
[...]

kojarzę gościa, które takie koparki w leasing wziął, ponoć mu się opłacało bo nawet dokupywał kolejne...

jak zwykle zarobili ci na początku, a jak się zaczął owczy pęd to większość może i pod kreską była

RobertS

Data: 2019-06-27 00:09:40
Autor: xbartx
Kolejna kobra bitcoina
On 26/06/2019 16:53, RobertS wrote:

kojarzę gościa, które takie koparki w leasing wziął, ponoć mu się opłacało bo nawet dokupywał kolejne...

jak zwykle zarobili ci na początku, a jak się zaczął owczy pęd to większość może i pod kreską była

Coś tam wiem w temacie i powiem, że jest jak ze wszystkim, trzeba się po prostu poczytać, poobserwować, posłuchać i popróbować a wszystko się rozjaśni i można spokojnie na tym zarabiać. Oczywiście jak ktoś chce dzisiaj kupić za 100k sprzętu i za miesiąc kupować już lambo w salonie, to wiadomo jak to się skończy - jak się załączy FOMO nie ma zmiłuj zawsze będzie wyzerowanie.

Xenocide

Data: 2019-06-27 11:24:07
Autor: z
Kolejna kobra bitcoina
W dniu 2019-06-27 o 00:09, xbartx pisze:
[...]

Właśnie kierując się taką filozofią skłaniałem się ku KOPANIU a nie spekulacji kryptowalutą. Takie ciułanie zamiast cwaniakowania ;-)
Jako że sprzęt nie jest mi obcy poradziłbym sobie i wyszedł na zero albo mały plus.
Ale to tak samo jak z wisienkami. To tylko HOBBY ;-)

Data: 2019-06-27 11:47:39
Autor: ń
Kolejna kobra bitcoina
Jeszcze jakby się dogadać z np. właścicielem jakiejś nieruchomości jak spółdzielnia czy szpital, żeby koparkami dogrzewać ;-)
Albo z sąsiadem co ma szklarnie?
BTW kombinowałeś, jak używać prądu na taniej taryfie?

-- -- -
Jako że sprzęt nie jest mi obcy poradziłbym sobie i wyszedł na zero albo mały plus.

Data: 2019-06-27 13:25:41
Autor: z
Kolejna kobra bitcoina
W dniu 2019-06-27 o 11:47, ń pisze:
BTW kombinowałeś, jak używać prądu na taniej taryfie?

Miałbym dostęp do tańszej taryfy ale 30km od mieszkania.
WACIKI ;-)

Data: 2019-06-27 19:00:32
Autor: ń
Kolejna kobra bitcoina
Chciałbym od kogoś usłyszeć, że wybudował z tego dom.
Na np. Lazurowym Wybrzeżu.

-- -- -
No chyba żeby się zadłużyć i pójść na całość

Data: 2019-06-27 19:06:56
Autor: ń
Kolejna kobra bitcoina
Możesz tę myśl wytłumaczyć prostymi żołnierskimi słowami?

-- -- -