Kolejna kolejka do kolejki w Tatrach :-)

Data: 2009-08-18 10:57:10
Autor: Shuwar
Kolejna kolejka do kolejki w Tatrach :-)
Witam,

Nie moglem sie powstrzymac przed umieszczeniem tego linka ;-)

Po kolejce do kolejki na Kasprowy, teraz mamy kolejke do kolejki na
Giewont ;-)
http://wyborcza.pl/duzy_kadr/1,97904,6932047,Kolejka_na_Giewont.html

Pozdrawiam,
Shuwar

--
www.Domowe-Finanse.pl
Zarzadzanie finansami osobistymi

Data: 2009-08-18 21:41:48
Autor: tumek-srumek
Dnia Tue, 18 Aug 2009 10:57:10 -0700 (PDT), Shuwar napisał(a):

[...]

chcialem co snapisac ale ... no comment :-) jestem ciekawy czemu na nosal
nie ma kolejek - tez w sumie taka mala rozbiegówka tyle ze bez krzyza.
--
pozdro
tumek

Data: 2009-08-18 23:14:10
Autor: Rumcajs
Kolejna kolejka do kolejki w Tatrach :-)
A tak więcej krzyży postawić na ''rozbiegówkach'' tudzież niewielkich
szczytach widzianych z Krupówek ... i korki/kolejki się rozładują :D

Pozdr.
Rumcajs

Data: 2009-08-19 16:24:15
Autor: tuMEk
Użytkownik "Rumcajs" <rumcykTOTNIJ@vp.pl> napisał w wiadomości news:h6f5iu$gos$1news.task.gda.pl...
A tak więcej krzyży postawić na ''rozbiegówkach'' tudzież niewielkich
szczytach widzianych z Krupówek ... i korki/kolejki się rozładują :D

Pozdr.
Rumcajs

no cos w tym musi byc... powiem tak złaziłem juz tatry wzdluz i wszerz , pewnie jakies miejsca biale pozostaly ,jednym z nich jest oczywiscie Giewont, bylem tam ze dwa albo trzy razy i z reguly szedlem dalej bo zastalem kolejke i to nie mala , co jest w tym giewoncie.... krzyz czy magia nazwy , legendy czy czegos tam jeszcze...dla mnie zjawisko.

--
pozdro
tumek __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4337 (20090815) __________

Data: 2009-08-19 23:07:43
Autor: Beniowa
Kolejna kolejka do kolejki w Tatrach :-)

Uzytkownik "Shuwar" <shuwar@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:af87fa47-44f3-43c3-b5af-533ca7ce4977w41g2000yqb.googlegroups.com...

Nie moglem sie powstrzymac przed umieszczeniem tego linka ;-)

:-)
ale tak na powaznie, to zastanawiam sie jaka jest reakcja TOPRu (TPN) na taka sytuacje, bo to i bardzo niebezpieczenie i dla przyrody chyba tez niezbyt dobrze. Na K3 zrobili poczekalnie i wpuszczaja na szczyt nie wiecej niz ok. 15 osob naraz.

A co do popularnosci Giewontu, to jest to pierwsza wyzsza gora w stosunku do Zakopanego. Jak masz wolne cztery godziny to juz mozesz na niego podskoczyc, a na inne porownywalne szczyty jest jednak troche dalej.

To na razie mialbym takie refleksje, Beniowa.

Data: 2009-08-20 12:59:45
Autor: Rowert
Kolejna kolejka do kolejki w Tatrach :-)

Uzytkownik "Shuwar" napisal w wiadomosci

Po kolejce do kolejki na Kasprowy, teraz mamy kolejke do kolejki na
Giewont ;-)
http://wyborcza.pl/duzy_kadr/1,97904,6932047,Kolejka_na_Giewont.html

Witam !

Po zeszlorocznych kolejkach do kolejek (we wrzesniu, w srodku tygodnia, na Orlej Perci) tym razem wymyslilem Rohace.
Mimo ze to szczyt sezonu (17.08.2009) w górach cisza, spokoj, dopiero na grzbiecie za Banikowem spotkalismy pierwszych turystow.
Nie bylo rowniez zadnych problemow z noclegiem w Ziarskiej Chacie.
A ceny wbrew pozorom sa chyba nizsze niz w PL.
Nocleg w pokoju 3 os. + sniadanie + obiadokolacja to okolo 20 Ojro
No i piwo 1.30.
Schronisko mimo szczytu sezonu zapelnione ledwie w polowie.

Pzdr
Rowert

Kolejna kolejka do kolejki w Tatrach :-)