Kolejna kolekcja rowerowa by Lidl :)

Data: 2009-04-02 04:55:43
Autor: thebat
Kolejna kolekcja rowerowa by Lidl :)
Z ostatniej oferty rowerowej skorzystałem i nie narzekam, więc warto
zaznaczyć, że za tydzień(w czwartek 04.09) znowu można kupić akcesorai
rowerowe, np:
-szorty: http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20090409.p.meskie_szorty
-rękawiczki: http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20090409.p.rekawice_rowerowe
a tutaj pełna oferta: http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20090409.index

Może się komuś przyda:)

Data: 2009-04-02 05:01:04
Autor: Saurus
Kolejna kolekcja rowerowa by Lidl :)
Szorty - "odpinane wewnętrzne slipy z polsterowaniem" - o co chodzi?

Data: 2009-04-02 14:10:37
Autor: artek
Saurus wrote:
Szorty - "odpinane wewnętrzne slipy z polsterowaniem" - o co chodzi?

o pampersa, to typowe "spolszczenie" w lidlowym dialekcie

http://pl.wiktionary.org/wiki/Polster

--
artek

Data: 2009-04-02 05:31:58
Autor: Saurus
On 2 Kwi, 14:10, "artek" <bezspamu_ar...@usun.wro.vectranet.pl> wrote:
Saurus wrote:
> Szorty - "odpinane wewnętrzne slipy z polsterowaniem" - o co chodzi?

o pampersa, to typowe "spolszczenie" w lidlowym dialekcie

Miałem taką nadzieję, dobrze by było mieć w miarę normalnie
wyglądające szorty z wkładką :)

Data: 2009-04-02 14:36:08
Autor: ...::QRT::...

Saurus wrote:
[...]

jakieś 2 lata temu sie skusiłem na szorty lidlowe i ani dobrze nie
wygladają, ani nie sa wygodne a i wkładka jest do bani.
Chyba lepiej kupić coś porządnego ale osobiście stwierdziłem iż mi takie
coś wcale nie jest do życia potrzebne :) --
www.warszawski.info

Data: 2009-04-02 14:48:36
Autor: dobrov
....::QRT::... pisze:

[...]

Accent robi fajne majty z pieluchą. Na to zakłada się zwykłe krótkie gacie.
Można też i jeansy jak ktoś lubi :)

Data: 2009-04-02 06:01:38
Autor: Saurus
On 2 Kwi, 14:48, dobrov <dobr...@interia.pl> wrote:
Accent robi fajne majty z pieluchą. Na to zakłada się zwykłe krótkie gacie.
Można też i jeansy jak ktoś lubi :)

A ta wkładka w bokserkach jest trochę mniejsza, przystosowana do
normalnych spodni? Bo próbowałem założyć krótkie spodenki rowerowe pod
długie spodnie, żeby sprawdzić czy tak się w ogóle da, no i było
trochę ciasno (a spodnie nie były obcisłe w kroczu), poza tym
wyglądało to dziwnie, widać było kształt wkładki na spodniach.

Data: 2009-04-02 15:14:10
Autor: Wojtek Paszkowski

"Saurus" <Saurus8@gmail.com> wrote in message news:4593858b-de13-405b-ad4e-a0bc99a4b628e5g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

to sprawa oczywiście mocno względna, ale jak na mój gust - to gacie Accenta są takie sobie. Zarówno zasadniczy materiał, jak i wkładka są za grube do pakowania pod spodnie - nawet w ultracienkich, luźnych dresikach Dobsoma jeździło mi się z nimi źle (ze zwykłą lajkrą Biemme było lepiej), po 2h odczuwałem początki odparzeń. Już prędzej nadają się jako samodzielne gacie do rekreacyjnej (np sakwowej) jazdy w upalne dni.

pozdr

Data: 2009-04-02 15:21:17
Autor: dobrov
Saurus pisze:
[...]

Właściwie to nie jest.
Jeżeli jeansy to takie trochę za duże są potrzebne ;)
Albo luźne krótkie gacie.

Data: 2009-04-02 14:51:35
Autor: fabian
dobrov wrote:
...::QRT::... pisze:

[...]

Możesz podać ich nazwę lub link do nich?

Fabian.

Data: 2009-04-02 14:54:41
Autor: bans

http://www.velo.com.pl/www/produkt/?m=1&pk=%&id=148

--
bans

Data: 2009-04-02 14:58:46
Autor: fabian
bans wrote:
fabian pisze:

Accent robi fajne majty z pieluchą. Na to zakłada się zwykłe krótkie gacie.
Można też i jeansy jak ktoś lubi :)

Możesz podać ich nazwę lub link do nich?

http://www.velo.com.pl/www/produkt/?m=1&pk=%&id=148

Dzięki! Kiedyś szukałem takie patentu i nie mogłem znaleźć :)

Fabian.

Data: 2009-04-02 15:03:42
Autor: ikov
dobrov pisze:
...::QRT::... pisze:

[...]

Tej oferty nie przeglądałem, ale mam chyba od dwóch lat lidlowskie szorty z wewnętrzną warstwą i wkładką, którą można odczepić. Da się w tych szortach chodzić nawet bez roweru - wyglądają całkiem dobrze, a zimą, gdy zakładałem dżinsy, tą wewnętrzną warstwę zakładałem pod spód. Dzięki temu miałem dżinsy z wkładką, która może nie jest jakimś superdobrym produktem (mam np spodenki scotta - gdzie wkładka jest wyczuwalnie lepsza), ale zawsze to lepsze niż sobie odgniatać kieszenie na tyłku.

--
http://ikov.bikestats.pl

"NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA."
Śmierć
Terry Pratchett - Świat Dysku

Data: 2009-04-02 14:32:04
Autor: BoDro
"artek" napisał:

> Szorty - "odpinane wewnętrzne slipy z polsterowaniem" - o co chodzi?

o pampersa, to typowe "spolszczenie" w lidlowym dialekcie

po angielskiemu znalazłem taki opis:

"Polstering is the process of providing cushion protection"

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-04-02 14:29:17
Autor: fabian
Saurus wrote:
Szorty - "odpinane wewnętrzne slipy z polsterowaniem" - o co chodzi?

Aluminiowa pompka stojąca - "niezmienne ciśnienie: 8 barów"

:)

Data: 2009-04-02 14:25:39
Autor: Alfer_z_pracy
thebat napisał:
Z ostatniej oferty rowerowej skorzystałem i nie narzekam, więc warto
zaznaczyć, że za tydzień(w czwartek 04.09) znowu można kupić akcesorai

Albo:
http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20090409.p.zapiecie_rowerowe

Kupującym polecam choćby taki widoczek:
http://bzaborow.org/galer/pg/photo/39032

Pzdr
A.

Data: 2009-04-02 13:47:22
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Thu, 02 Apr 2009 14:25:39 +0200, Alfer_z_pracy napisał(a):

Albo:
http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20090409.p.zapiecie_rowerowe

Kupującym polecam choćby taki widoczek:
http://bzaborow.org/galer/pg/photo/39032

Warto zainwestować w ulocka :)
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Grafika:Rower2.jpg

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-04-02 16:50:21
Autor: Tomasz Minkiewicz
Kolejna kolekcja rowerowa by Lidl :)
On Thu, 2 Apr 2009 13:47:22 +0000 (UTC)
piecia aka dracorp <xxx@onet.pl> wrote:

Dnia Thu, 02 Apr 2009 14:25:39 +0200, Alfer_z_pracy napisał(a):

> [...]

Przynajmniej kierownicę zostawili, mogło być gorzej:
http://fun.from.hell.pl/2003-05-27/a-to-polska-znowu.jpg
albo nawet duĹźo gorzej:
http://fun.from.hell.pl/2003-05-15/polska.jpg
Bo używać ulocków, to trzeba umić:
http://fun.from.hell.pl/2003-07-16/zabezpieczenie.jpg

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-04-03 10:44:32
Autor: Wojciech Waga
Tomasz Minkiewicz napisał(a):
[...]

ciekawa strategia, ja jakbym chciał ukraść taki rower to zamiast tony narzędzi przyniósłbym małą piłę do metalu, przecież aluminiowa rurka to 2 machnięcia...

pozdrawiam
w.

Data: 2009-04-03 16:42:45
Autor: akara0
Kolejna kolekcja rowerowa by Lidl :)
Użytkownik "Wojciech Waga" napisał
ciekawa strategia, ja jakbym chciał ukraść taki rower to zamiast tony narzędzi przyniósłbym małą piłę do metalu, przecież aluminiowa rurka to 2 machnięcia...
tylko wtedy trochę niesprzedajny rower by się zrobił, a i uciekać z nim trzeba by było z buta

Data: 2009-04-02 14:33:37
Autor: fabian
Alfer_z_pracy wrote:
thebat napisał:
[...]

Przecież "większa ochrona przed kradzieżą"! Ciekawe ... większa ochrona od przywiązania sznurowadłem? :P

Fabian.

Data: 2009-04-02 14:58:54
Autor: dobrov
fabian pisze:

Przecież "większa ochrona przed kradzieżą"! Ciekawe ... większa ochrona od przywiązania sznurowadłem? :P

Złodziej ujrzawszy rower przypięty sznurowadłem pewnie tak by zdziczał,
że nie byłby w stanie wykonać akcji. Tym samym zapięcie spełniłoby swą
powinność.

Data: 2009-04-02 17:38:31
Autor: Adrian S.
Kolejna kolekcja rowerowa by Lidl :)
O kurczę to naprawdę rulez: http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.o.20090409.p.grill_jednorazowy

:D

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-04-09 08:27:47
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Thu, 02 Apr 2009 04:55:43 -0700, thebat napisał(a):

[...]

Akurat wróciłem z lidla. Sprawdziłem rękawiczki - trochę tandetne, już lepiej mi odpowiadały rękawiczki ogrodowe :)
Miałem nadzieję że szorty będą ciekawe ale wróciłem bez nich za to wziąłem koszulkę. Potrzebowałem jakiś neutralny kolor.

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-04-09 10:31:54
Autor: Coaster
Kolejna kolekcja rowerowa by Lidl :)
piecia aka dracorp wrote:
[...]
Akurat wróciłem z lidla. [...]

Czy aby nie 'per pedes'? ;-)

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-04-09 09:21:05
Autor: piecia aka dracorp
Kolejna kolekcja rowerowa by Lidl :)
Dnia Thu, 09 Apr 2009 10:31:54 +0200, Coaster napisał(a):

piecia aka dracorp wrote:
[...]
Akurat wróciłem z lidla. [...]

Czy aby nie 'per pedes'? ;-)

że co?

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-04-09 11:54:30
Autor: Wojtek Paszkowski
Kolejna kolekcja rowerowa by Lidl :)
"piecia aka dracorp" <xxx@onet.pl> wrote in message news:grkem1$jap$3news.wp.pl...

Czy aby nie 'per pedes'? ;-)
że co?

triathlon po polsku: jedziesz na basen rowerem, wracasz piechotą (bo rower ukradli...)

pozdr

Data: 2009-04-09 10:14:54
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Thu, 09 Apr 2009 11:54:30 +0200, Wojtek Paszkowski napisał(a):

Czy aby nie 'per pedes'? ;-)
że co?

triathlon po polsku: jedziesz na basen rowerem, wracasz piechotą (bo
rower ukradli...)

Dobra dobra, oby nigdy nie..

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-04-09 11:56:07
Autor: Coaster
piecia aka dracorp wrote:
Dnia Thu, 09 Apr 2009 10:31:54 +0200, Coaster napisał(a):

piecia aka dracorp wrote:
[...]
Akurat wróciłem z lidla. [...]
Czy aby nie 'per pedes'? ;-)

że co?

A to:
http://tinyurl.com/d5exxp
;-)

Data: 2009-04-09 10:13:55
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Thu, 09 Apr 2009 11:56:07 +0200, Coaster napisał(a):

piecia aka dracorp wrote:
Dnia Thu, 09 Apr 2009 10:31:54 +0200, Coaster napisał(a):

piecia aka dracorp wrote:
[...]
Akurat wróciłem z lidla. [...]
Czy aby nie 'per pedes'? ;-)

że co?

A to:
http://tinyurl.com/d5exxp
;-)
Ograniczony zasób słów :(
Gdzie tam rowerem. Jak kupiłem porządniejsze zamknięcie to wszędzie teraz jeżdżę rowerem.

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-04-09 10:35:43
Autor: Wojtek Paszkowski
"piecia aka dracorp" <xxx@onet.pl> wrote in message news:grkbi3$jap$2news.wp.pl...

Miałem nadzieję że szorty będą ciekawe ale wróciłem bez nich

co w nich nietentego? Zastanawiam się nad nimi i nie wiem, czy się dziś do Lidla wybierać... (jeszcze mi rower ukradną ;)

pozdr

Data: 2009-04-09 11:15:56
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Thu, 09 Apr 2009 10:35:43 +0200, Wojtek Paszkowski napisał(a):

co w nich nietentego? Zastanawiam się nad nimi i nie wiem, czy się dziś
do Lidla wybierać... (jeszcze mi rower ukradną ;)

Tzn. szorty są ze spodenkami wewnątrz z pampersem. Pampersów mam 2 pary i mi wystarczy ale jakieś spodenki na rower by mi się przydały. Nie widziałem więc sensu kupowania tych spodenek. Poszukam sobie innych.

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-04-09 13:41:53
Autor: Colos
Kolejna kolekcja rowerowa by Lidl :)
Witam

Byłem w Lidlu, zakupiłem torbę na kierownice, torbę pod siodło wraz kompletem narzędzi oraz jakieś skarpety trekingowe.

Rozważałem zakup spodenek, ale brak możliwości przymierzenia spowodował, że sobie odpuściłem.

Torba jak za tę cenę jest dla mnie bardzo okej, będę jej tylko używał w czasie wyjazdu wakacyjnego.
Torba określana jest jako termiczna i wg. producenta trzyma zakres temp. od 5C do 15C przez 3 godz.
Pojemność wynosi 5l. Posiada jedną większą komorę wew. która wyposażona   jest dodatkowo w kieszeń z siateczki.
Idealnie się w niej mieści Canon 40D z obiektywem 18-55, który jest chroniony z 5 stron 5mm pianką.
Dodatkowo torba posiada 2 boczne kieszenie z siateczki (jedna ze ściągaczem) i 1 z przodu torby zamykane  suwakiem oraz 1 kieszeń na górze na mapę.
Całość można chronić przed deszczem załączonym pokrowcem chowanym w dolnej części torby.

Wielkim minusem tej torby są za krótkie paski do mocowania na kierownice.

pzdr
Slay

Kolejna kolekcja rowerowa by Lidl :)