Kolejna kolekcja rowerowa by Lidl :)

Data: 2009-04-02 05:01:04
Autor: Saurus
Kolejna kolekcja rowerowa by Lidl :)
Szorty - "odpinane wewnętrzne slipy z polsterowaniem" - o co chodzi?

Data: 2009-04-02 14:10:37
Autor: artek
Saurus wrote:
Szorty - "odpinane wewnętrzne slipy z polsterowaniem" - o co chodzi?

o pampersa, to typowe "spolszczenie" w lidlowym dialekcie

http://pl.wiktionary.org/wiki/Polster

--
artek

Data: 2009-04-02 05:31:58
Autor: Saurus
On 2 Kwi, 14:10, "artek" <bezspamu_ar...@usun.wro.vectranet.pl> wrote:
Saurus wrote:
> Szorty - "odpinane wewnętrzne slipy z polsterowaniem" - o co chodzi?

o pampersa, to typowe "spolszczenie" w lidlowym dialekcie

Miałem taką nadzieję, dobrze by było mieć w miarę normalnie
wyglądające szorty z wkładką :)

Data: 2009-04-02 14:36:08
Autor: ...::QRT::...

Saurus wrote:
[...]

jakieś 2 lata temu sie skusiłem na szorty lidlowe i ani dobrze nie
wygladają, ani nie sa wygodne a i wkładka jest do bani.
Chyba lepiej kupić coś porządnego ale osobiście stwierdziłem iż mi takie
coś wcale nie jest do życia potrzebne :) --
www.warszawski.info

Data: 2009-04-02 14:48:36
Autor: dobrov
....::QRT::... pisze:

[...]

Accent robi fajne majty z pieluchą. Na to zakłada się zwykłe krótkie gacie.
Można też i jeansy jak ktoś lubi :)

Data: 2009-04-02 06:01:38
Autor: Saurus
On 2 Kwi, 14:48, dobrov <dobr...@interia.pl> wrote:
Accent robi fajne majty z pieluchą. Na to zakłada się zwykłe krótkie gacie.
Można też i jeansy jak ktoś lubi :)

A ta wkładka w bokserkach jest trochę mniejsza, przystosowana do
normalnych spodni? Bo próbowałem założyć krótkie spodenki rowerowe pod
długie spodnie, żeby sprawdzić czy tak się w ogóle da, no i było
trochę ciasno (a spodnie nie były obcisłe w kroczu), poza tym
wyglądało to dziwnie, widać było kształt wkładki na spodniach.

Data: 2009-04-02 15:14:10
Autor: Wojtek Paszkowski

"Saurus" <Saurus8@gmail.com> wrote in message news:4593858b-de13-405b-ad4e-a0bc99a4b628e5g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

to sprawa oczywiście mocno względna, ale jak na mój gust - to gacie Accenta są takie sobie. Zarówno zasadniczy materiał, jak i wkładka są za grube do pakowania pod spodnie - nawet w ultracienkich, luźnych dresikach Dobsoma jeździło mi się z nimi źle (ze zwykłą lajkrą Biemme było lepiej), po 2h odczuwałem początki odparzeń. Już prędzej nadają się jako samodzielne gacie do rekreacyjnej (np sakwowej) jazdy w upalne dni.

pozdr

Data: 2009-04-02 15:21:17
Autor: dobrov
Saurus pisze:
[...]

Właściwie to nie jest.
Jeżeli jeansy to takie trochę za duże są potrzebne ;)
Albo luźne krótkie gacie.

Data: 2009-04-02 14:51:35
Autor: fabian
dobrov wrote:
...::QRT::... pisze:

[...]

Możesz podać ich nazwę lub link do nich?

Fabian.

Data: 2009-04-02 14:54:41
Autor: bans

http://www.velo.com.pl/www/produkt/?m=1&pk=%&id=148

--
bans

Data: 2009-04-02 14:58:46
Autor: fabian
bans wrote:
fabian pisze:

Accent robi fajne majty z pieluchą. Na to zakłada się zwykłe krótkie gacie.
Można też i jeansy jak ktoś lubi :)

Możesz podać ich nazwę lub link do nich?

http://www.velo.com.pl/www/produkt/?m=1&pk=%&id=148

Dzięki! Kiedyś szukałem takie patentu i nie mogłem znaleźć :)

Fabian.

Data: 2009-04-02 15:03:42
Autor: ikov
dobrov pisze:
...::QRT::... pisze:

[...]

Tej oferty nie przeglądałem, ale mam chyba od dwóch lat lidlowskie szorty z wewnętrzną warstwą i wkładką, którą można odczepić. Da się w tych szortach chodzić nawet bez roweru - wyglądają całkiem dobrze, a zimą, gdy zakładałem dżinsy, tą wewnętrzną warstwę zakładałem pod spód. Dzięki temu miałem dżinsy z wkładką, która może nie jest jakimś superdobrym produktem (mam np spodenki scotta - gdzie wkładka jest wyczuwalnie lepsza), ale zawsze to lepsze niż sobie odgniatać kieszenie na tyłku.

--
http://ikov.bikestats.pl

"NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA."
Śmierć
Terry Pratchett - Świat Dysku

Data: 2009-04-02 14:32:04
Autor: BoDro
"artek" napisał:

> Szorty - "odpinane wewnętrzne slipy z polsterowaniem" - o co chodzi?

o pampersa, to typowe "spolszczenie" w lidlowym dialekcie

po angielskiemu znalazłem taki opis:

"Polstering is the process of providing cushion protection"

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-04-02 14:29:17
Autor: fabian
Saurus wrote:
Szorty - "odpinane wewnętrzne slipy z polsterowaniem" - o co chodzi?

Aluminiowa pompka stojąca - "niezmienne ciśnienie: 8 barów"

:)

Kolejna kolekcja rowerowa by Lidl :)