Kolejna kompromitacja toruńskiej sekty

Data: 2012-03-25 10:51:09
Autor: pluton
Kolejna kompromitacja toruńskiej sekty
 msza, a także zawierzenie
Telewizji Trwam i Radia Maryja opiece Matki Bożej.

Moge przy okazji zawierzyc nowe oponki letnie ? Wlasnie je kupilem...

Ja też bede bronil TV TRAM: Ojcu Dyktatorowi nalezy sie UCZCIWY proces.

Nullification

Data: 2012-03-25 12:15:42
Autor: Krzysiek
Kolejna kompromitacja toruńskiej sekty
Hallo,

Am 25.03.2012 10:51, schrieb pluton:

[...]

Moge przy okazji zawierzyc nowe oponki letnie ? Wlasnie je kupilem...

Ja też bede bronil TV TRAM: Ojcu Dyktatorowi nalezy sie UCZCIWY proces.

ale czy to na pewno katolickie oponki??

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-03-25 12:44:40
Autor: pluton
Kolejna kompromitacja toruńskiej sekty
> Moge przy okazji zawierzyc nowe oponki letnie ? Wlasnie je kupilem...

ale czy to na pewno katolickie oponki??

No nie wiem, w każdym razie 185x65R14H. Myślisz, że powinienem
je włożyć do koszyczka z jajkiem i kiełbasą i zanieść do pokropienia?

Nullification

Data: 2012-03-25 15:56:45
Autor: Krzysiek
Kolejna kompromitacja toruńskiej sekty
Hallo,

Am 25.03.2012 12:44, schrieb pluton:

[...]

No nie wiem, w każdym razie 185x65R14H. Myślisz, że powinienem
je włożyć do koszyczka z jajkiem i kiełbasą i zanieść do pokropienia?

nooooo... zaraz, zaraz... a te cyfry?? Jakos mi to zalatuje
kabala... i rzeczywiscie: 14 - HDH (prowadzic, kierowac), reszte
nawet strach sprawdzac.
No nie, ktos Panu wcisnal jakis diabelski produkt, chyba musi Pan
odpokutowac na tace...

MFG
Krzysiek

--