Kolejna "kosmiczna" prognoza Wojciecha Białka

Data: 2010-05-28 08:25:13
Autor: XXL
Kolejna "kosmiczna" prognoza Wojciecha Białka
Jako ciekawostkę wklejam prognozę W.Białka zamieszczoną w dzisiejszym
"Parkiecie". Właściwie trudno to nazwać prognozą bo W.Białek w swoich
analizach bazuje prawie wyłącznie na analogiach z przeszłości na zasadzie
porównań z aktualną sytuacją.

Ja nie znam prognozy Białka, która się sprawdziła. Ta z dzisiejszego
"Parkietu" wydaje się całkowicie "księżycowa" (wzrost WIG20 od lipca 2010r. w
ciągu 2-3 miesięcy o ponad 40% !!!)

http://www.parkiet.com/artykul/933052_Stawka_w_tej_grze_jest_zwyzka_o_ponad_40_proc__w_2_3_miesiace.html

Data: 2010-05-28 09:51:45
Autor: sys29
Kolejna
Tak na chłopski rozum, to bazowanie na analogiach z przeszłości wydaje się
być bardzo rozsądną metodą prognozowania. Zachowania tłumu nie zmieniają się nawet na przestrzeni setek lat.
Jeśli chodzi powyższe przewidywania  p. Białka, to przeczuwam, że  akurat ta prognoza się sprawdzi. Na koniec roku „widzę” futy na poziomie ponad 3000p. :-)

pozdr.
sys29

Data: 2010-05-28 12:31:04
Autor: DJ\(Dominik\)
Kolejna
Poza zachowaniem tłumów ja bym jeszcze dodał niezmienne sposoby dużej akumulacji i dystrybucji. Nie da się grubo zapakować nie zostawiając śladu na wykresie, tak samo jak nie da się na rynku grubo wypakować pozostając niezauważonym.
DJ

Data: 2010-05-28 10:43:55
Autor: XXL
Kolejna
DJ\(Dominik\) <dj_antyspam@stopazwrotu.pl> napisał(a): Poza zachowaniem tłumów ja bym jeszcze dodał niezmienne sposoby dużej akumulacji i dystrybucji. Nie da się grubo zapakować nie zostawiając śladu na wykresie, tak samo jak nie da się na rynku grubo wypakować pozostając niezauważonym.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Od 3 sesji mamy chyba znowu akumulację skoro w środę przy bardzo dużych
wzrostach indeksów obroty na GPW przekroczyły 5 mld zł !!!
Wygląda na to, że w akcje wchodził kapitał zagraniczny (krótkoterminowo ?)
Oznacza to chyba wzrosty w perspektywie najbliższych 1-2 tygodni.
Później pewnie znowu mocniejsze spadki czyli "falowanie i spadanie" aż do
późnego lata ??? --

Data: 2010-05-28 15:12:27
Autor: stu
Kolejna
W tym wypadku masz rację, było ewidentnie widać jak gruby pakuje Longi, a drobni
mu S podają na tacy :)

Data: 2010-05-28 15:29:47
Autor: skippy
Kolejna

Użytkownik "stu"

W tym wypadku masz rację, było ewidentnie widać jak gruby pakuje Longi, a drobni
mu S podają na tacy :)

oświeć proszę po czym konkretnie to rozpoznałeś

Data: 2010-05-28 15:38:55
Autor: stu
Kolejna
Mam dobrą szklaną kulę, która widzi kiedy ONI kupują :)

Data: 2010-05-28 15:31:30
Autor: jp
Kolejna
XXL 1,czy uważasz,że kapitał zachodni jest taki głupi,że wchodzi do Polski przy dolarze 3.40 a nie 2.80?
         2.Prognozy p.Białka są obserwacjami,zresztą genialnymi i wymagającymi olbrzymiej wiedzy i jeśli dla Ciebie się nie sprawdzają to najpewniej znaczy,że nie potrafisz z nich korzystać.To jeden z genialniejszych analityków ,który przewidział rozpoczęcie fal wzrostowych i załamanie w 2007-8.
        3.Prognozy p.Białka sprawdzają się statystycznie na ile statystyka określa Giełdę.
pozdrawiam,sympatyk mądrości p.Białka

Data: 2010-05-29 14:13:24
Autor: nazgul
Kolejna
XXL 1,czy uważasz,że kapitał zachodni jest taki głupi,że wchodzi do Polski przy dolarze 3.40 a nie 2.80?

no nie wiem
za 3.40 kupią więcej niż za 2.80.

Data: 2010-05-31 15:17:54
Autor: sorden
Kolejna
nazgul wrote:

XXL 1,czy uważasz,że kapitał zachodni jest taki głupi,że wchodzi do
Polski przy dolarze 3.40 a nie 2.80?

no nie wiem
za 3.40 kupią więcej niż za 2.80.

Dobrze, ze wprowadzili w koncu matematyke na maturze...

--
in

Data: 2010-05-31 15:29:53
Autor: kroovka
Kolejna
Dobrze, ze wprowadzili w koncu matematyke na maturze...

-- in
Jedno z pytan bylo:
wybierz z liczb: 11 32 678  3  4  999   96  1000 7  dwie liczby trzycyfrowe

zatem trudna matura

sprawdzanie ..trwa.

kroovka

Data: 2010-05-28 11:15:54
Autor: sys29
Kolejna
[...]

Ja też jestem miłośnikiem wykresów.  Rozważania na temat tzw. fundamentów    jakoś  mi nie leżą.  :-)

pozdr.
sys29

Data: 2010-05-28 13:41:40
Autor: skippy
Kolejna

Użytkownik "DJ(Dominik)" <dj_antyspam@stopazwrotu.pl> napisał w wiadomości news:hto61d$a9a$1news.onet.pl...
[...]

no właśnie, insajderzy gadają w kreskach

Data: 2010-05-28 10:51:37
Autor: Waldek

Użytkownik "XXL" <duzy_slawek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:htnul9$mde$1inews.gazeta.pl...

Ja nie znam prognozy Białka, która się sprawdziła.

Kiedys w koncu trafi jak pan Kuczyński wrozacy besse - no i w koncu nadeszla

pozdrawiam

Data: 2010-05-28 11:02:17
Autor: skippy
[...]

Zgrywa mi sie to z reklamami fundów w TV, gdzie do lata mamy bezpłatną mozliwość przystąpienia:)))))))

Data: 2010-05-28 11:07:19
Autor: Dieter
Kolejna "kosmiczna" prognoza Wojciecha Białka
BTW jest tutaj ktos kto zarobil na fundach? (pomijam glosy przedstawicieli handlowych bankow, bo wiadomo, ze oni na pewno zarobili).

D.

Data: 2010-05-28 11:35:37
Autor: Waldek

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hto147$qds$1news.onet.pl...

BTW jest tutaj ktos kto zarobil na fundach? (pomijam glosy przedstawicieli handlowych bankow, bo wiadomo, ze oni na pewno zarobili).

No ... zonka zarobila "wirtualnie",  na przestrzeni 3 lat  ~15%
(wirtualnie, bo nie zamknela pozycji)
moze wyjsc ociupek wiecej bo trzeba by dokladnie policzyc z % skladanym :D

Data: 2010-05-28 17:02:21
Autor: Dieter
Kolejna "kosmiczna" prognoza Wojciecha Białka
Odlicz inflacje i bedzie na zero.

D.

Data: 2010-05-28 15:43:24
Autor: Krzysiek
On 28 Maj, 11:07, "Dieter" <die...@autograf.pl> wrote:
BTW jest tutaj ktos kto zarobil na fundach? (pomijam glosy przedstawicieli
handlowych bankow, bo wiadomo, ze oni na pewno zarobili).
Sądzę, że jest takich sporo.
Raczej mozna sie spytać o ile więcej by zarobili inwestując
samodzielnie.
Lub i nie..zależy...

Data: 2010-05-28 14:45:36
Autor: stu
Kolejna "kosmiczna" prognoza Wojciecha Białka
A zarobiłeś chociaż trochę na prognozach Dembowskiego?
Ostatnimi czasy zdarza mi się go czytać i szczerze mówiąc lepszego antywskaźnika
to ze świecą szukać...

Data: 2010-05-28 18:41:52
Autor: kc
Kolejna
XXL <duzy_slawek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Ja nie znam prognozy Białka, która się sprawdziła.

Co więc uzasadnia tę zagorzałą dyskusję? Nie interesują mnie prognozy długoterminowe, ale wstępnie mogę powiedzieć, że mam zupełnie inne zdanie. Muszę popatrzeć jeszcze raz, jeżeli taki autorytet...

pozdrawiam
kc

Data: 2010-05-28 12:36:21
Autor: macieks
Kolejna
Dla jest tylko jeden analityk godny zaufania.

Nazywa się Pan Średnia, a jego zastępca to Pan Linia-Prosta
:)

Właśnie Pan Linia-Prosta dzwonił do mnie po 20:00 w sprawie SP500 i
EURUSD. Jak gadał o EURUSD to coś trzeszczało, więc nie wiem czy miał
racje
 :):):):)

Data: 2010-05-28 19:34:53
Autor: sorden
XXL wrote:

[...]

 Ja w takim razie jako ciekwostke podam kreski podeslane przez Piotra Kuczynskiego:

http://pokazywarka.pl/ch62vv-3/

--
in

Data: 2010-05-28 13:22:53
Autor: dziegiec
On May 28, 7:34 pm, sorden <sor...@spam.com> wrote:
Ja w takim razie jako ciekwostke podam kreski podeslane przez Piotra
Kuczynskiego:

http://pokazywarka.pl/ch62vv-3/

Póki się ten RGR nie wybije, to tylko pogaduchy/zgadywanki/
teoretyzowanki dla rozrywki.
Ja nie jestem analitykiem, a też tak umiem:
http://my.jetscreenshot.com/1372/20100312-igz1-114kb

Data: 2010-05-28 23:03:56
Autor: Delfino Delphis
dziegiec wrote:

Póki się ten RGR nie wybije, to tylko pogaduchy/zgadywanki/
teoretyzowanki dla rozrywki.
Ja nie jestem analitykiem, a też tak umiem:
http://my.jetscreenshot.com/1372/20100312-igz1-114kb

Mnie się twoja opcja wydaje bardziej prawdopodobna.

Data: 2010-05-28 23:15:52
Autor: sorden
Delfino Delphis wrote:

dziegiec wrote:

[...]

I dlatego raczej sie nie sprawdzi ;)

--
in

Data: 2010-05-29 01:21:24
Autor: dziegiec
On 28 Maj, 23:15, sorden <sor...@spam.com> wrote:
Delfino Delphis wrote:

> Mnie się twoja opcja wydaje bardziej prawdopodobna.

I dlatego raczej sie nie sprawdzi ;)

Ja proroctw nie grywam, z tego co czytam, to Delfino też nie.
Ale pogdybać sobie możemy niczym prawdziwi analitycy, a co! ;)

Data: 2010-06-18 07:34:46
Autor: XXL
Kolejna
Kolejna porcja giełdowych pogadanek W.Białka z dzisiejszego "Parkietu".

http://www.parkiet.com/artykul/940493__Druga_Norwegia__i_WIG_na_poziomie_500_tys__pkt_.html

--

Kolejna "kosmiczna" prognoza Wojciecha Białka