Kolejna "kosmiczna" prognoza Wojciecha Białka

Data: 2010-05-28 19:34:53
Autor: sorden
Kolejna "kosmiczna" prognoza Wojciecha Białka
XXL wrote:

Jako ciekawostkę wklejam prognozę W.Białka zamieszczoną w dzisiejszym
"Parkiecie". Właściwie trudno to nazwać prognozą bo W.Białek w swoich
analizach bazuje prawie wyłącznie na analogiach z przeszłości na zasadzie
porównań z aktualną sytuacją.

Ja nie znam prognozy Białka, która się sprawdziła. Ta z dzisiejszego
"Parkietu" wydaje się całkowicie "księżycowa" (wzrost WIG20 od lipca
2010r. w ciągu 2-3 miesięcy o ponad 40% !!!)
 Ja w takim razie jako ciekwostke podam kreski podeslane przez Piotra Kuczynskiego:

http://pokazywarka.pl/ch62vv-3/

--
in

Data: 2010-05-28 13:22:53
Autor: dziegiec
On May 28, 7:34 pm, sorden <sor...@spam.com> wrote:
Ja w takim razie jako ciekwostke podam kreski podeslane przez Piotra
Kuczynskiego:

http://pokazywarka.pl/ch62vv-3/

Póki się ten RGR nie wybije, to tylko pogaduchy/zgadywanki/
teoretyzowanki dla rozrywki.
Ja nie jestem analitykiem, a też tak umiem:
http://my.jetscreenshot.com/1372/20100312-igz1-114kb

Data: 2010-05-28 23:03:56
Autor: Delfino Delphis
dziegiec wrote:

Póki się ten RGR nie wybije, to tylko pogaduchy/zgadywanki/
teoretyzowanki dla rozrywki.
Ja nie jestem analitykiem, a też tak umiem:
http://my.jetscreenshot.com/1372/20100312-igz1-114kb

Mnie się twoja opcja wydaje bardziej prawdopodobna.

Data: 2010-05-28 23:15:52
Autor: sorden
Delfino Delphis wrote:

dziegiec wrote:

[...]

I dlatego raczej sie nie sprawdzi ;)

--
in

Data: 2010-05-29 01:21:24
Autor: dziegiec
On 28 Maj, 23:15, sorden <sor...@spam.com> wrote:
Delfino Delphis wrote:

> Mnie się twoja opcja wydaje bardziej prawdopodobna.

I dlatego raczej sie nie sprawdzi ;)

Ja proroctw nie grywam, z tego co czytam, to Delfino też nie.
Ale pogdybać sobie możemy niczym prawdziwi analitycy, a co! ;)

Kolejna "kosmiczna" prognoza Wojciecha Białka