Kolejna manipulacja "Waszego Nocnika"

Data: 2010-01-24 05:01:10
Autor: Grzegorz Z.
Kolejna manipulacja "Waszego Nocnika"
Posłanka PO Agnieszka Pomaska zaprzeczyła, że jest inicjatorką akcji
"Zrobimy wszystko, aby PiS nie wrócił już do władzy! Kampania Społeczna".

Sobotni "Nasz Dziennik" napisał, że na serwisie społecznościowym
facebook.com. pod taką nazwą powstała grupa przeciwników powrotu do władzy
PiS, licząca ponad 4,2 tys. członków. Według gazety wśród nich jest właśnie
posłanka PO.

- Wbrew temu co sugeruje "Nasz Dziennik", nie jestem jednak inicjatorką
akcji, a obecnie, od ponad tygodnia (choć chwilowo rzeczywiście tak było),
nie widnieję nawet wśród blisko 5 tysięcy osób, które wspierają tę ideę.
Nie wypowiadałam się również, jak sugeruje ND, w tej sprawie, a moje
zdjęcie nie pokazało się na profilu akcji (jak wskazuje fotomontaż w
papierowym wydaniu na pierwszej stronie Naszego Dziennika). Aby jednak
wybawić "Nasz Dziennik" z kłopotów i uchronić redakcję od konieczności
zamieszczenia sprostowania, chętnie do akcji się przyłączę. Wśród nazwisk
widzę tam nie tylko zwolenników PO, więc mam nadzieję, że swoją obecnością
nie zepsuję obywatelskiego charakteru inicjatywy - napisała Agnieszka
Pomaska w swoim oświadczeniu do mediów.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kto-wymyslil-akcje-przeciwko-powrotowi-PiS-do-wladzy,wid,11887779,wiadomosc.html?ticaid=19845&_ticrsn=5

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanów."

Data: 2010-01-24 00:59:52
Autor: Antenka
Kolejna nadinterpretacja pryszczatego GrzesiaZ.
Popieprzyło się znów w główce, co? Za dużo piwa? Manipulator!

Antenka

"Każdy myślący człowiek nie jest GrzegorzemZ."

Data: 2010-01-24 10:04:29
Autor: Prawusek

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message
Popieprzyło się znów w główce, co? Za dużo piwa? Manipulator!

Antenka

"Każdy myślący człowiek nie jest GrzegorzemZ."

Fantastyczna sygnaturka!  :-))))))))

Data: 2010-01-24 15:52:26
Autor: Grzegorz Z.
"Nadinterpretacja"? Znaczy częściowo przyznajesz mi rację!
.... ewentualnie posługujesz się słowami których znaczenia do końca nie
rozumiesz.

Popieprzyło się znów w główce, co? Za dużo piwa? Manipulator!

Projekcja z przeniesieniem?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanów."

Data: 2010-01-24 10:54:34
Autor: Antenka
Nie, nie przyznaję ci racji!

Projekcja z przeniesieniem?

Wszystkich psychologów powinnio się z automatu zamykać w psychiatryku..
hehehe :D

Data: 2010-01-24 22:45:03
Autor: Jadrys
Nie, nie przyznaję ci racji!
W dniu 2010-01-24 19:54, Antenka pisze:
[...]

Oczywiście.. Albo chociaż nagonić do prawdziwej pracy. ;-)

Data: 2010-01-25 02:29:01
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 24 Jan 2010 10:54:34 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

Projekcja z przeniesieniem?

Wszystkich psychologów powinnio się z automatu zamykać w psychiatryku.
hehehe :D

A wszystkich polskich neofaszystów (z zaburzeniami identyfikacji płciowej i
bez, jak leci) powinno się skierować w trybie natychmiastowym do
odśnieżania alejek w byłym polskim obozie koncentracyjnym w Oświęcimiu.

Data: 2010-01-25 07:17:58
Autor: Antenka

A wszystkich polskich neofaszyst w (z zaburzeniami identyfikacji p ciowej i
bez, jak leci) powinno si skierowa w trybie natychmiastowym do
od nie ania alejek w by ym polskim obozie koncentracyjnym w O wi cimiu.

Błąd! GrzesiuZ błąd! Siadaj, niedostateczny za nieznajomość prawideł
gramatyki! Dodatkowo otrzymujesz ocenę niedostateczną z historii.

Poprawa pracy domowej:
================="A wszystkie niemieckie neofaszystki ( z zaburzeniami identyfikacji
płciowej i bez, jak leci) powinno się skierować w trybie
natychmiastowym do odśnieżania alejek w byłym  NIEMIECKIM obozie
koncentracyjnym w Oświęcimiu".

Powyższe zdanie przepiszesz 200 razy do zeszytu j.polskiego. Wykonać i
nie dyskutować, palancie!!!

Antenka

P.s. Nie prowokuj smarkaczu, bo za to kłamstwo oświęcimskie, które
szerzysz tutaj na psp, możesz w każdej chwili zapłacić niebotyczną
grzywnę, a nawet być zapuszkowany na kilka lat do pierdla. Więc gęba w
kubeł, pryszczaty. Wykonać zadanie domowe! No!

"Każdy myślący człowiek nie jest GrzegorzemZ." - Antenka

"Polska tonie w morzu długów, czas uciekać koniec cudów" -  Antenka o
POpierdziuchach

Data: 2010-01-25 19:45:51
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 25 Jan 2010 07:17:58 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

[...]

Tak samo jak ty za twoje liczne tutejsze wypowiedzi przesycone zniewagami i
nienawiścią na tle rasowym, religijnym, narodowym i etnicznym.

A "kłamstwo oświęcimskie" to zupełnie co innego, to zaprzeczanie temu że
Szoah miało miejsce, zapamiętasz to już sobie od dzisiaj?

Data: 2010-01-24 08:50:14
Autor: cytryna
[...]

...."nie jestem jednak inicjatorką akcji, a obecnie, od ponad tygodnia (choć chwilowo rzeczywiście tak było),..", kolejna POwska ściemniara co to pali i
nie zaciąga się. Nie kradną, nie są aferzystami choć chwilowo tak jest. Taka
partia, taki dwór, tacy oszuści medialni.Żałosna swołocz z podwórka!

Data: 2010-01-24 00:54:04
Autor: Antenka
On 24 Sty, 08:50, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
> [...]

> nie widniej nawet w r d blisko 5 tysi cy os b, kt re wspieraj t ide .
> Nie wypowiada am si r wnie , jak sugeruje ND, w tej sprawie, a moje
> zdj cie nie pokaza o si na profilu akcji (jak wskazuje fotomonta w
> papierowym wydaniu na pierwszej stronie Naszego Dziennika). Aby jednak
> wybawi "Nasz Dziennik" z k opot w i uchroni redakcj od konieczno ci
> zamieszczenia sprostowania, ch tnie do akcji si przy cz . W r d nazwisk
> widz tam nie tylko zwolennik w PO, wi c mam nadziej , e swoj obecno ci
> nie zepsuj obywatelskiego charakteru inicjatywy - napisa a Agnieszka

..."nie jestem jednak inicjatork akcji, a obecnie, od ponad tygodnia (cho
chwilowo rzeczywi cie tak by o),..", kolejna POwska ciemniara co to pali i
nie zaci ga si . Nie kradn , nie s aferzystami cho chwilowo tak jest. Taka
partia, taki dw r, tacy oszu ci medialni. a osna swo ocz z podw rka!

--
Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Jestem a jakoby wcale mnie nie było w tej akcji. Jestem posłanką
POpaprańców ,ale jednocześnie nie jestem, bo stoję w rozkroku tak jak
Neli Roiktiańska he he he :D. To jest argumentacja pełowskiej
oszołomki. Wsiadaj na POtratwę i wio! Płyń z nurtem spienionego
szamba! bleee.

Cytryno, czy można trochę być i trochę nie być porąbanym, czy można
być prawdomównym i jednocześnie zakłamanym? :-))

Antenka

P.s. Wyjątkowo głupia pinda.

Data: 2010-01-24 02:24:07
Autor: zbig
Kolejna manipulacja "Waszego Nocnika"

P.s. Wyjątkowo głupia pinda.
Ua, ale zazdrość. Ma wszystko czego tobie brakuje: Młodość, urodę,
stanowisko. Co do intelektu, to raczej skorzystaj z okazji żeby
milczeć na ten temat. To nie jest twoja mocna strona.

Data: 2010-01-24 04:52:32
Autor: Antenka
[...]

Zazdrość? A czego ja mam jej zazdrościć takiego wyglądu?

http://www.pomska.pl/

Zero kobiecości brrr...Dobrze, że ja nie jestem tak szpetna. Ciekawa
prawidłowość, że do POpierdziuchów ciągną jak do ula najszpetniejsze
spośród szpetnych ihhi. Czy mam podać następny przykład hm?
Młoda to ona może, była 5, 10 lat temu - obecnie ma 30-stkę na karku,
a więc nie jest już pierwszej młodości.

Antenka

P.s. Patrzę na nią i o dziwo nie mam żadnych kompleksów - Boże dzięki,
że nie jestem taka jak ten rudzielec o męskich rysach! :-))

Data: 2010-01-24 05:32:12
Autor: Antenka
Kolejna nadinterpretacja pryszczatego GrzesiaZ.
http://www.pomaska.pl/

mała korekta

Antenka

Data: 2010-01-24 15:56:12
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 24 Jan 2010 05:32:12 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

Ua, ale zazdrość. Ma wszystko czego tobie brakuje: Młodość, urodę,
stanowisko. Co do intelektu, to raczej skorzystaj z okazji żeby
milczeć na ten temat. To nie jest twoja mocna strona.

No i przede wszystkim cipkę ma od urodzenia hehehe

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanów."

Data: 2010-01-25 09:51:27
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:ebefe925-bf9b-4528-85ab-e0209ee114b8l19g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Pardon, to o Kępie? ;)

--
stevep

Data: 2010-01-24 16:03:33
Autor: the_foe
W dniu 2010-01-24 05:01, Grzegorz Z. pisze:
[...]

zacni ludzie.

--
the_foe

Kolejna manipulacja "Waszego Nocnika"