Kolejna modernizacja w mBanku

Data: 2011-04-21 21:06:09
Autor: Zbynek Ltd.
Kolejna modernizacja w mBanku
Witam

Ponieważ po ostatniej modernizacji wszystko działało poprawnie,
teraz postanowiono to skorygować, aby było jak zawsze po
modernizacji ;-)
http://info.mbank.com.pl/blog/artykul,929,przerwa-w-dostepie-do-mbanku.html

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-04-21 21:31:32
Autor: Jaroslaw Berezowski
Dnia Thu, 21 Apr 2011 21:06:09 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

Ponieważ po ostatniej modernizacji wszystko działało poprawnie, teraz
postanowiono to skorygować, aby było jak zawsze po modernizacji ;-)
Eksport historii do PDF w temacie filtracji dalej nie dziala poprawnie.

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2011-04-21 21:39:16
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Thu, 21 Apr 2011 21:31:32 +0200, Jaroslaw Berezowski napisał(a):
[...]

To raczej łatanie jakiejś poważniejszej wtopy, skoro to robią bez
wcześniejszej zapowiedzi w środku tygodnia...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-04-22 00:11:34
Autor: Jaroslaw Berezowski
Dnia Thu, 21 Apr 2011 21:39:16 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

[...]

Mozliwe. Ja sie odnosilem do ryzykownej tezy "wszystko dzialalo poprawnie" w kontekscie tego co moglem zauwazyc.

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2011-04-22 08:50:57
Autor: Zbynek Ltd.
Kolejna modernizacja w mBanku
Elo

[...]

Aha :-)
Bo jakoś umknęły mi, jeśli były, narzekania po poprzednich pracach.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-04-22 03:20:02
Autor: Pr0NET
Kolejna modernizacja w mBanku
On Apr 21, 9:06 pm, "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl>
wrote:
[...]

Już powoli od nich uciekam, tylko KK zostawiam z uwagi na mtranfer.
Wybitnie przestali dbać o klientów.

Data: 2011-04-23 21:36:02
Autor: Simple Man
W dniu 2011-04-22 12:20, Pr0NET pisze:
Już powoli od nich uciekam, tylko KK zostawiam z uwagi na mtranfer.
Wybitnie przestali dbać o klientów.

I pewnie wrócisz, bo mniemanie o kiepskości mBanku mija dosyć szybko. Wystarczy trochę obcowania z konkurencją (w zasadzie dowolną) i nagle okazuje się, że obsługa jest jeszcze gorsza, wszystko wymaga wizyty w oddziale (który czynny jest tak, że trzeba nie iść do pracy), do tego dostęp przez internet jest tragiczny i lata świetlne za mBankiem, a w produktach ciągle czegoś nie ma (co wydawało się standardem u czymś oczywistym, a tu nagle niespodzianka).

Ja przetestowałem już w zasadzie prawie wszystkie banki (poza grupą GETIN i nielicznym dosyć dziwnymi) i w zasadzie nic wygodniejszego i lepszego niż mBank nie znalazłem.

Data: 2011-04-23 22:20:58
Autor: Waldek

Użytkownik "Simple Man" <canis@lupus.de> napisał w wiadomości news:iov9nd$crf$1news.onet.pl...
[...]

Jest sporo racji w tym co piszesz, mBank jest już długo na rynku internetowych bankow
i mial okazje dopracowac technologie  w przeciwienstwie do innych,
choc tez zaliczyl troche wpadek w swojej karierze - najwiecej chyba z notowaniami eMaklera.
Jedno napewno trzeba przyznac - interfejs dziala bardzo zwawo, np. w stosunku do Getinow
ale sporo osob wybierze jednak wyzsze oprocentowanie rachunkow czy lokat w innych bankach ;)

Pozdrawiam

Data: 2011-04-24 00:07:08
Autor: Simple Man
W dniu 2011-04-23 22:20, Waldek pisze:
[...]

Tylko, że najgorsze w tym wszystkim jest to, że inne banki jakoś nie kwapią się z tym aby się poprawić. Nie chodzi mi tutaj o ofertę, bo tutaj czasem są lepsze od mBanku ale niestety technicznie od wielu lat niektóre banki są ciągle na tym samym poziomie, który do tego jest dużo słabszy niż w mBanku.

mBank poczynił wielkie postępy i wszystko w bardzo prosty i wygodny sposób załatwia się tam korespondencyjnie lub przez www. Brak oddziałów zupełnie tutaj nie przeszkadza, zwłaszcza że w oddziałach innych banków czasami pracują kompletnie nieprzygotowani do niczego pracownicy, same oddziały czynne są o durnych porach (tak jak wszelkiej maści urzędy i żeby cokolwiek załatwić trzeba brać wolny dzień lub zwalniać się z pracy co nie zawsze jest możliwe).

Data: 2011-04-24 22:12:38
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Sat, 23 Apr 2011 21:36:02 +0200, Simple Man napisał(a):
[...]

Generalnie to ciężko zrobić bankowość internetową by ergonomicznie była
gorsza niż w mBanku :) No teraz w końcu jakimś cudem zrobili filtry, ale
nawet takie opluwane Citi ma funkcję multiprzelewu (dowolna ilość przelewów
zatwierdzanych jednym kliknięciem), nie mówiąc o upierdliwości interfejsu
mBanku ("operacja już została wykonana")...

Ja przetestowałem już w zasadzie prawie wszystkie banki (poza grupą GETIN i nielicznym dosyć dziwnymi) i w zasadzie nic wygodniejszego i lepszego niż mBank nie znalazłem.

Sporo jest lepszych. I przy tym tańszych. Jak podliczyć takie konto firmowe,
to się okazuje że niejeden marmurek to przy mBanku taniocha :(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-04-25 07:26:38
Autor: Kamil Jońca
Kolejna modernizacja w mBanku
Jacek Osiecki <joshua@ceti.pl> writes:

[...]

Generalnie to ciężko zrobić bankowość internetową by ergonomicznie była
gorsza niż w mBanku :) No teraz w końcu jakimś cudem zrobili filtry, ale

Bo ja wiem? Używałem iluś interfejsów i tak naprawdę w mBanku brakowało
mi 2 rzeczy: filtrowania i przelewów zdefiniowanych potwierdzanych
dodatkowo kodem (które zrobili jakiś czas temu).  mBank może nie jest szczytem ergonomii, ale mówienie, że ciężko o gorszy
to gruba przesada. No i jednak się rozwijają.
nawet takie opluwane Citi ma funkcję multiprzelewu (dowolna ilość przelewów
zatwierdzanych jednym kliknięciem), nie mówiąc o upierdliwości interfejsu
mBank też z tego co wiem?

KJ

"Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

Data: 2011-04-26 02:02:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kolejna modernizacja w mBanku

"Simple Man" iov9nd$crf$1@news.onet.pl

[...]

To prawda. W innych bankach nie ma opłaty za zmianę PINu debetówki,
a mBank daje tę opłatę w standardzie. :) (pięć złotych)

Ja przetestowałem już w zasadzie prawie wszystkie banki (poza grupą GETIN i nielicznym dosyć dziwnymi) i w zasadzie nic wygodniejszego i lepszego niż mBank nie znalazłem.

GetIn? Nie testuj. :) Albo... Potestuj -- abyś wiedział,
dlaczego Getin wisienki daje i daje, a wciąż ma wolne
miejsca dla nowych klientów... ;)

Data: 2011-04-26 19:40:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kolejna modernizacja w mBanku

"Eneuel Leszek Ciszewski" ip5265$ek3$1@inews.gazeta.pl

  -- -- - Original Message -- -- -   From: "Konfabulator" <tomek_z_wawy@tlen.pl>
Data: 2011-04-26 21:13:11
Autor: Waldek

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:ip7050$ks3$1inews.gazeta.pl...

[...]

Oj ty krezusie LOL ... ja dostalem tylko "snopka" ;)
ale niedlugo pozniej mialem regularnie gornika jako miesieczne kieszonkowe
pozniej gornik sie przekwalifikowal na hutnika :D

Pozdrawiam

Data: 2011-04-27 16:04:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kolejna modernizacja w mBanku

"Waldek" ip75g7$13f$1@news.onet.pl

Oj ty krezusie LOL ... ja dostalem tylko "snopka" ;)
ale niedlugo pozniej mialem regularnie gornika jako miesieczne kieszonkowe pozniej gornik sie przekwalifikowal na hutnika :D

To nie było kieszonkowe, ale zapłata za ciężką i wytężoną pracę. ;)
(chyba pomogłem nieść wiadro na cmentarzu -- jakiejś nieznajomej kobiecinie)

Zatrudniła dziecko, zapłaciła... Jest winna!

-=-

Co innego skurwiel Ozorowski z jego pupilem Kopanią i truciem mnie źle pracującymi kominami.
Ci są niewinni -- może kiedyś będzie jakaś wojna, jakiś wypadek... Może Bóg wyrówna straty. :)

Na razie nie wolno mi pracować zarobkowo, muszę być spadkobiercą firmy Elis -- układu pomiędzy
złodziejami z Urzędu Miasta i Ozorowskim, muszę będąc alergikiem i astmatykiem, wdychać smród
z źle pracujących kominów, muszę żyć z pleśnią jako alergik uczulony na pleśń i muszę mieć
podwyższoną wilgotność, mając od dziecka reumatyzm.

Nie wolno mi walczyć z źle pracującymi kominami -- bo walka taka sprzeciwia się Bogu.
(wg skurwiela Ozorowskiego)

Gnojkom z tej firmy zapowiem -- szybciej zjecie swoje dzieci, niż będziecie moimi przyjaciółmi.
Mnie skurwiele Ozorowski nie pozwolił mieć dzieci -- rzekomo nie czczę ojca. :)

Sukinsynu Ozorowski, marnujący mi życie! Obyś zdechł w piekle!
Oby cała twoja rodzina do 10 pokolenia włącznie została
wymordowana, oby konał w męczarniach! Łajdaku i zbrodniarzu!

-=-

Cokolwiek byś bydlaku uczynił -- dawnego układu z łajdakami
Truskoaskimi czy Jakubowiczami -- nie osiągniesz.

-=-

Nie wolno mi żyć, oddychać, rozwijać się -- muszę czcić ojca.
A czczenie to wyrazić płacą podatkami Polaków na kościół, aby księża mogli rajcować z dziewczynami.

-=-

Nie wolno oddychać -- bo oddychanie sprzeciwia się (wg skurwiela Ozorowskiego) Bogu.
Skurwiel liczy -- ileż to szmalu dostanie, gdy wreszcie Truskolaski da firmie, a firma skurwielom...

-=-

Słuszną karą byłoby potrucie sprzymierzeńców świętości Jana Pawła II gazem
musztardowym w czasie beatyfikacji największego ścierwa XX i XXI wieku. :)

Nie istnieje większe zło niż Kościół rzymskokatolicki.

Data: 2011-04-28 19:25:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kolejna modernizacja w mBanku

"Eneuel Leszek Ciszewski" ip9805$pkk$1@inews.gazeta.pl

[...]

Niewinni -- bo dla nich każdy człowiek jest dzieckiem Bożym,
a więc kimś, kogo nie wolno zatrudniać za pieniądze. :)

A skoro nie wolno zatrudniać dzieci, płacąc im za pracę -- Ozorowski
skurwiel dba o to, abym za pracę swą nie otrzymywał zapłaty innej,
niż ,,niebieska'', której rychłego nadejścia całym sercem mi życzy...

Poniekąd słusznie -- po co zatrzymywać zapłatę robotnikowi?...

-=-

Tyle tylko, że ja żyję, choć z uszkodzeniami kręgosłupa,
z astmą, reumatyzmem, alergią pleśnią, na którą jestem uczulony...

-=-

A dzieci pod Jeżewem -- spalono, aby ich dusze dotarły przed Oblicze Stwórcy jak najszybciej. :)
Cóż za pośpiech w płaceniu zapłaty za pracę...

-=-

Wracając do tematyki grupy -- mam już ROR i oszczędne w Citi.
I podobają się mi te produkty. :)

Kolejna modernizacja w mBanku