Kolejna niedźwiedzia przysługa na prze jściu...

Data: 2014-04-05 01:58:52
Autor: megrimsES
Kolejna niedźwiedzia przysługa na prze jściu...
W dniu 2014-04-04 15:41, Grzegorz Tomczyk pisze:
http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20140404/
POWIAT0206/140409488

(ciach)
Jakoś ostatnie wydarzenia nauczyły mnie, że jak się zbliżam
do przejścia dla pieszych, to jak widzę, że pasem obok coś
jedzie i jadę szybciej od niego to zrównuję z nim prędkość,
aby go broń boże nie wyprzedzić. I co? I tak zamiast patrzeć
na przejście, to patrzałem na auto obok i potem hamowanie
z piskiem opon, bo jakiś pieszy wlazł prosto pod koła, a auto,
na które ja zwracałem uwagę, aby go nie wyprzedzić pojechało
w pizdu. I bądź tu mądry.

wniosek? zlikwidować przejścia dla pieszych bez świateł na
drogach, na których jest więcej niż jeden pas ruchu albo
przed przejściem dla pieszych  wprowadzić zwężenie do jednego
pasa <ROTFL>, albo zrobić przetargi i postawić wszędzie światła.
Przy każdym przejściu dla pieszych. Do tego obowiązkowo kamera
i fotoradar, albo patrol policji. Zamiast z suszarką w krzakach
to niech stoją za przejściami dla pieszych i każdemu co nie puści
pieszego niech pizgają po 10 punktów i 1000 PLN kary.

Też mam 18-letnią córkę, a to bardzo głupi wiek.

Data: 2014-04-04 21:11:24
Autor: A.L.
Kolejna nied?wiedzia przys?uga na przej?ciu...
On Sat, 05 Apr 2014 01:58:52 +0200, megrimsES
<megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote:

wniosek? zlikwidowa przejcia dla pieszych bez wiate na
drogach, na ktrych jest wicej ni jeden pas ruchu albo

Masz racje, Kolego. ja bym poszsedl dalej - zlikwidowac pzrejscia dla pieszych w ogole, a
pieszyc usunac z drog.

Miszcze kierownicy powinni trzymac sie razem!

A.L.

Data: 2014-04-05 10:08:40
Autor: J.F.
Kolejna nied?wiedzia przys?uga na przej?ciu...
Dnia Fri, 04 Apr 2014 21:11:24 -0500, A.L. napisa(a):
[...]

A tam gdzie mieszkasz to duzo jest przejsc dla pieszych bez swiatel ? Tak powiedzmy w promieniu 5 km od domu ?

J.

Data: 2014-04-05 19:06:57
Autor: J.F.
Kolejna nied?wiedzia przys?uga na przej?ciu...
Dnia Sat, 05 Apr 2014 18:50:56 +0200, megrimsES napisa(a):
[...]

Kolo ciebie duzo, ale AL przygaduje, a sam pewnie mieszka w miejscu
gdzie przejsc nie ma, bo i po co, skoro kazdy ma samochod :-)

J.

Data: 2014-04-07 10:07:41
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 5 Apr 2014, J.F. wrote:

Kolo ciebie duzo, ale AL przygaduje, a sam pewnie mieszka w miejscu
gdzie przejsc nie ma, bo i po co, skoro kazdy ma samochod :-)

  Ale by moe niektrzy s w tym nieszczliwym pooeniu, e do
samochodu musz doj ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-04-06 11:15:57
Autor: Shrek
On 2014-04-05 01:58, megrimsES wrote:

Przy każdym przejściu dla pieszych. Do tego obowiązkowo kamera
i fotoradar, albo patrol policji.

IMHO wystarczy sama kamera - zjawisko wyprzedzania na przejściu jest dość proste do wykrycia automatyczną analizą obrazu. Już samo wyeliminowanie wyprzedzania przez skuteczną tresurę ograniczy problem o kilkadziesiąt procent.

Swiatła przy każdym przejściu to droga donikąd.

Shrek.

Data: 2014-04-06 11:24:36
Autor: tᴏ
Shrek wrote:

[...]

Na drodze 2 czy 3 pasmowej jest to niewykonalne, każdy tam wyprzedza, czy chce, czy nie.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-04-06 15:28:12
Autor: Shrek
On 2014-04-06 13:24, tᴏ wrote:

[...]

No patrz, a ja nie chce i nie wyprzedzam. Co w tym trudnego - są takie dwa pedały - w razie konieczności puszczasz ten prawy a jak naprawdę potrzeba to wciskasz środkowy:P

Shrek.

Data: 2014-04-06 08:11:30
Autor: kogutek444
On 2014-04-06 13:24, tᴏ wrote:

> [...]

No patrz, a ja nie chce i nie wyprzedzam. Co w tym trudnego - są takie dwa pedały - w razie konieczności puszczasz ten prawy a jak naprawdę potrzeba to wciskasz środkowy:P

Ten od wypadku też wcisnął środkowy. Ale zanim się zatrzymał przejechał kilkadziesiąt metrów. Kluczem nie jest zatrzymywanie się bo pies chce przejść albo jakaś staruszka. Kluczem jest prędkość. Oczywiście piesi przede wszystkim muszą uważać jak wchodzą na jezdnię. Jezdnia to naturalne środowisko dla maszyn co ważą od kilkuset kilogramów wzwyż i poruszają się z dużymi prędkościami.

Data: 2014-04-06 17:43:41
Autor: Shrek
On 2014-04-06 17:11, kogutek444@gmail.com wrote:

[...]

No i? Naprawdę dalej twierdzisz, że niewyprzedzanie na przejsciu jest niemożliwe?

Shrek.

Data: 2014-04-06 16:24:00
Autor: tᴏ
Shrek wrote:

No patrz, a ja nie chce i nie wyprzedzam. Co w tym trudnego - są takie
dwa pedały - w razie konieczności puszczasz ten prawy a jak naprawdę
potrzeba to wciskasz środkowy:P

Nie masz szans jechać z identyczną prędkością co ten obok. Jeśli ruch jest duży, to zawsze Ty jego wyprzedzasz albo on Ciebie.

Już nie mówiąc o tym, gdy jadący równolegle z Tobą zacznie hamować. Nim się zorientujesz, już będziesz za przejściem.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-04-06 18:45:05
Autor: Shrek
On 2014-04-06 18:24, tᴏ wrote:
Shrek wrote:

[...]

No nie mam, a jednak nie wyprzedzam na przejściach - w czym masz problem?

Już nie mówiąc o tym, gdy jadący równolegle z Tobą zacznie hamować. Nim
się zorientujesz, już będziesz za przejściem.

I często ci tak hamują bez powodu? Bo mi jakoś nie.

Shrek.

Data: 2014-04-08 14:40:21
Autor: radekp@konto.pl
Kolejna niedwiedzia przysuga na przejciu...
Sat, 05 Apr 2014 01:58:52 +0200, w <lhngvo$c68$1@usenet.news.interia.pl>,
megrimsES <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa(-a):

Jako ostatnie wydarzenia nauczyy mnie, e jak si zbliam
do przejcia dla pieszych, to jak widz, e pasem obok co
jedzie i jad szybciej od niego to zrwnuj z nim prdko,
aby go bro boe nie wyprzedzi. I co? I tak zamiast patrze
na przejcie, to patrzaem na auto obok i potem hamowanie
z piskiem opon, bo jaki pieszy wlaz prosto pod koa, a auto,
na ktre ja zwracaem uwag, aby go nie wyprzedzi pojechao
w pizdu. I bd tu mdry.

Ostatnio kierowca z drugiej jezdni zatrzyma si, by przepuci pieszych z
_mojej_ strony. Przez wysepk i 4 pasy w sumie. Mistrz niedwiedziej przysugi.

Kolejna niedźwiedzia przysługa na prze jściu...