Kolejna ods³ona Czeciej Pe³oskiej

Data: 2011-01-29 12:48:22
Autor: Hans Kloss
Kolejna ods³ona Czeciej Pe³oskiej
...na przyk³adzie opisu funkcjonowania Uniwersytetu Wroc³awskiego,
ponoæ jednej z najlepszych (szóste miejsce w rankingu krajowym)
polskich szkó³ wy¿szych:
http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,9022221,Jestem_baronem__Niech_chce_dluzej_zyc_w_sredniowieczu.html

"Na uczelnianych bankietach przepychamy siê do sto³ów jak wyg³odnia³a
paryska t³uszcza. Z fa³szywym u¶miechem mijamy na Hali Targowej
lekcewa¿±cych swoje obowi±zki pracowników administracji. Za có¿ ich
winiæ, skoro sami lekcewa¿ymy zajêcia, a studenci ¶miej± siê z naszych
po¿ó³k³ych kartek z dwudziestoletnimi konspektami wyk³adów?[...] Inny
z moich znajomych okre¶li³ system funkcjonowania naszego Uniwersytetu
jako mieszankê feudalizmu, kapitalizmu i socjalizmu. Mieszankê
najgorszych cech ka¿dego z tych systemów. Uczelnia utrwala feudaln±
zale¿no¶æ m³odszych pracowników naukowych od pracowników
samodzielnych, nie oferuje jednak opieki seniora nad wasalem. Oczekuje
siê kapitalistycznej wydajno¶ci przy zachowaniu socjalistycznych
wynagrodzeñ. Konserwuje siê socjalistyczne wzorce biurokratyczne,
jednocze¶nie likwiduj±c socjalistyczne przywileje socjalne [...]
Kiedy¶ powiedzia³em, ¿e gdyby obrady naszych cia³ kolegialnych by³y
transmitowane w telewizji, to Sejm zredukowa³by nak³ady na naukê do
zera przy powszechnym poparciu spo³eczeñstwa. Siedz±cy obok kolega
odpar³, ¿e nie by³oby to problemem. ¯yliby¶my z reklam"

W³a¶nie opisanemu powy¿ej  kurewstwu postanowi³ sprzeciwiæ siê onegdaj
Pan Premier Jaros³aw Kaczyñski próbuj±c przy pomocy ustawy
lustracyjnej (i s³usznie- rozpoznanie by³o bezb³êdne) uprz±tn±æ co
grubsze zwa³y guana zalegaj±cego w polskich szko³ach wy¿szych. Jak siê
to skoñczy³o pamiêtamy wszyscy.
J-23

Data: 2011-01-29 22:05:50
Autor: pluton
[...]

Pamietamy. Rzucony przez Jaroslawa na odcinek szkolnictwa Pientkny Roman
wzorowo spier**il akcje 'mundurek dla wiewiorek'.

Nullification

Data: 2011-01-29 14:24:16
Autor: Hans Kloss
On 29 Sty, 22:05, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

Pamietamy. Rzucony przez Jaroslawa na odcinek szkolnictwa Pientkny Roman
wzorowo spier**il akcje 'mundurek dla wiewiorek'.

O wiele bardziej spierdoli³ akcje twój ojciec jak ciebie robi³. W
porównaniu z tob± efekty dzia³alno¶ci "pientknego romana" to Himalaje
profesjonalizmu.
Tego nawet nie wiesz ¿e to nie giertych kierowa³ resortem szkolnictwa
wy¿szego ale nieznajomo¶æ zagadnienia nijak ci nie przeszkadza
pieprzyæ bredni jak pok±sany
J-23

Data: 2011-01-29 21:32:56
Autor: obserwator
Kolejna ods³ona Czeciej Pe³oskiej
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³(a):
[...]

to nie byl zly pomysl z tymi mundurkami. Wszystkie szanujace sie szkoly w
krajach cywilzowanych wymagaja mundurkow.
Noszenie mundurkow eliminuje szpanowanie i narzuca styl nie luzackiego
traktowania szkoly.
Jest to rowniez w sumie ekonomiczne dla kasy rodzicow, w mundurkach mozna chodzic przez dwa co najmniej lata.

Data: 2011-01-30 01:58:07
Autor: Kaczysta
Kolejna ods³ona Czeciej Pe³oskiej

U¿ytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ii2128$ld8$1inews.gazeta.pl...
[...]

A poza tym - Gietych by³ ministrem EN a nie Nauki.
AZ

Data: 2011-01-29 22:06:33
Autor: jerzy.n
Kolejna ods³ona Czeciej Pe³oskiej

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:3ac08f36-2c1b-436c-b58c-d93fa40383e5d17g2000vbn.googlegroups.com...
[...]
Masz chocia¿ maturê ?

Data: 2011-01-29 13:42:49
Autor: HaMMeR
Kolejna ods³ona Czeciej Pe³oskiej
On 29 Sty, 22:06, "jerzy.n" <dobieszc...@poczta.fm> wrote:
U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevi...@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:3ac08f36-2c1b-436c-b58c-d93fa40383e5d17g2000vbn.googlegroups.com...
..na przyk³adzie opisu funkcjonowania Uniwersytetu Wroc³awskiego,>W³a¶nie opisanemu powy¿ej  kurewstwu postanowi³ sprzeciwiæ siê onegdaj
> [...]
>lustracyjnej (i s³usznie- rozpoznanie by³o bezb³êdne) uprz±tn±æ co
>grubsze zwa³y guana zalegaj±cego w polskich szko³ach wy¿szych. Jak siê

Masz chocia¿ maturê ?

No! To juz my wiemy, ze ty, cienka platfonsiarska klucho, mature
MASZ!!!
I co.., jak byles glupi tak nim jestes i pozostaniesz do konca swojej
zalosnej,
kapuscianej egzystencji...Gratuluje !

Data: 2011-01-29 14:14:47
Autor: Hans Kloss
Kolejna ods³ona Czeciej Pe³oskiej
On 29 Sty, 22:06, "jerzy.n" <dobieszc...@poczta.fm> wrote:

Masz chocia¿ maturê ?
Nie, ale za to mam ¶mieci takich jak ty za sprz±taczy. Matura nie by³a
mi do tego potrzebna, im te¿ sie do niczego nie przydaje przy
konserwacji powierzchni p³askich.
J-23

Data: 2011-01-29 21:36:13
Autor: obserwator
Kolejna ods³ona Czeciej Pe³oskiej
jerzy.n <dobieszczyn@poczta.fm> napisa³(a):
Masz chocia¿ maturê ?

 a ty masz? --

Data: 2011-01-30 23:09:14
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kolejna odsłona Czeciej Pełoskiej
sobota, 29 stycznia 2011 21:48. carbon entity 'Hans Kloss' <mrdevilyn@gmail.com>

..na przykładzie opisu funkcjonowania Uniwersytetu Wrocławskiego,
ponoć jednej z najlepszych (szóste miejsce w rankingu krajowym)
polskich szkół wyższych:

http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,9022221,Jestem_baronem__Niech_chce_dluzej_zyc_w_sredniowieczu.html

"Na uczelnianych bankietach przepychamy się do stołów jak wygłodniała
paryska tłuszcza. Z fałszywym uśmiechem mijamy na Hali Targowej
lekceważących swoje obowiązki pracowników administracji. Za cóż ich
winić, skoro sami lekceważymy zajęcia, a studenci śmieją się z naszych
pożółkłych kartek z dwudziestoletnimi konspektami wykładów?[...] Inny
z moich znajomych określił system funkcjonowania naszego Uniwersytetu
jako mieszankÄ™ feudalizmu, kapitalizmu i socjalizmu. MieszankÄ™
najgorszych cech każdego z tych systemów. Uczelnia utrwala feudalną
zależność młodszych pracowników naukowych od pracowników
samodzielnych, nie oferuje jednak opieki seniora nad wasalem. Oczekuje
się kapitalistycznej wydajności przy zachowaniu socjalistycznych
wynagrodzeń. Konserwuje się socjalistyczne wzorce biurokratyczne,
jednocześnie likwidując socjalistyczne przywileje socjalne [...]
Kiedyś powiedziałem, że gdyby obrady naszych ciał kolegialnych były
transmitowane w telewizji, to Sejm zredukowałby nakłady na naukę do
zera przy powszechnym poparciu społeczeństwa. Siedzący obok kolega
odparł, że nie byłoby to problemem. Żylibyśmy z reklam"

WÅ‚aÅ›nie opisanemu powyżej  kurewstwu postanowiÅ‚ sprzeciwić siÄ™ onegdaj
Pan Premier Jarosław Kaczyński próbując przy pomocy ustawy
lustracyjnej (i słusznie- rozpoznanie było bezbłędne) uprzątnąć co
grubsze zwały guana zalegającego w polskich szkołach wyższych. Jak się
to skończyło pamiętamy wszyscy.
J-23

Agenci nie agenci -- - to mniej istotne. "Wzięliby i" zwolnili niepotrzebne pindy z dziekanatu, a rozpisali tę kasę na nowych doktorantów i pracowników. Coś wiem na ten temat, bo studiowałem na Najjaśniejszej Cesarskiej Leopoldyńskiej Alma Mater Vratislaaviensis i myślę, że to od nas zapożyczył ideę Uniwersytetu w Barrockstadt twórca francuskiej gry przygodowej gatunku "point & click" dla pensjonarek pt. "Syberia". Stara konserwatywna (czy wręcz nie zaśniedziała) kadra profesorska, hermetycznie zamknięta na wszystko, co nowe...

Data: 2011-01-30 14:27:17
Autor: Hans Kloss
Kolejna ods³ona Czeciej Pe³oskiej
On 30 Sty, 23:09, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org> wrote:

Agenci nie agenci -- - to mniej istotne. "Wziêliby i" zwolnili niepotrzebne
pindy z dziekanatu, a rozpisali tê kasê na nowych doktorantów i pracowników.

A widzisz, zupe³nie siê nie orientujesz bo¶ m³odzian. Administracja
trzyma siê mocno i bêdzie siê trzymaæ, bo za du¿o wie o dzisiejszych
panach profesorach, kierownikach, dziekanach i rektorach. A wiesz co
wie? Przede wszystkim to dla kogo pracowali niegdysiejsi studenci,
magistrowie i doktoranci w latach 70tych i 80tych na drugim etacie.
Teraz sobie sam zgaduj kim s± dzi¶ owi niegdysiejsi us³u¿ni studenci i
doktoranci. I zaprawdê powiadam ci ¿e prêdzej z posady wyleci niejeden
pan dziekan ni¿ dobrze poinformowana "pinda" z dziekanatu. Te¿
studiowa³em na UWr i niejednego z nich znam i pamiêtam z lat 80tych
jako zidentyfikowanego i niew±tpliwego TW , w³a¶ciwie nale¿a³oby
napisaæ JW. Ot choæby jeden z zupe³nie niedawnych panów rektorów mia³
u siebie w instytucie niebezpodstawn± opiniê  esbeckiego ucha jeszcze
za edziogierka.
J-23

Kolejna ods³ona Czeciej Pe³oskiej