Kolejna ods³ona Czeciej Pe³oskiej

Data: 2011-01-29 22:06:33
Autor: jerzy.n
Kolejna ods³ona Czeciej Pe³oskiej

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:3ac08f36-2c1b-436c-b58c-d93fa40383e5d17g2000vbn.googlegroups.com...
...na przyk³adzie opisu funkcjonowania Uniwersytetu Wroc³awskiego,
W³a¶nie opisanemu powy¿ej  kurewstwu postanowi³ sprzeciwiæ siê onegdaj
Pan Premier Jaros³aw Kaczyñski próbuj±c przy pomocy ustawy
lustracyjnej (i s³usznie- rozpoznanie by³o bezb³êdne) uprz±tn±æ co
grubsze zwa³y guana zalegaj±cego w polskich szko³ach wy¿szych. Jak siê
to skoñczy³o pamiêtamy wszyscy.
J-23
Masz chocia¿ maturê ?

Data: 2011-01-29 13:42:49
Autor: HaMMeR
On 29 Sty, 22:06, "jerzy.n" <dobieszc...@poczta.fm> wrote:
U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevi...@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:3ac08f36-2c1b-436c-b58c-d93fa40383e5d17g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]
>lustracyjnej (i s³usznie- rozpoznanie by³o bezb³êdne) uprz±tn±æ co
>grubsze zwa³y guana zalegaj±cego w polskich szko³ach wy¿szych. Jak siê

Masz chocia¿ maturê ?

No! To juz my wiemy, ze ty, cienka platfonsiarska klucho, mature
MASZ!!!
I co.., jak byles glupi tak nim jestes i pozostaniesz do konca swojej
zalosnej,
kapuscianej egzystencji...Gratuluje !

Data: 2011-01-29 14:14:47
Autor: Hans Kloss
Kolejna ods³ona Czeciej Pe³oskiej
On 29 Sty, 22:06, "jerzy.n" <dobieszc...@poczta.fm> wrote:

Masz chocia¿ maturê ?
Nie, ale za to mam ¶mieci takich jak ty za sprz±taczy. Matura nie by³a
mi do tego potrzebna, im te¿ sie do niczego nie przydaje przy
konserwacji powierzchni p³askich.
J-23

Data: 2011-01-29 21:36:13
Autor: obserwator