[waw] Kolejna ofiara

Data: 2009-09-21 22:51:36
Autor: Dżejm
[waw] Kolejna ofiara

Dzisiaj widziałem kolejną ofiarę super bezpiecznego wynalazku jakim jest
przejazdu dla rowerów. Wydarzenie miało miejsce na Trasie Siekierkowskiej i
ronda Bora-Komorowskiego. Kobieta przejezdzając przez ulicę została potracona
przez małe gówno-autko. Niestety odcisnęła głową znaczny ślad na przedniej szybie.

Wniosek: na dużych skrzyzowaniach na jezdni jest bezpieczniej.

Ja tam mam inny wniosek: Nie ufać kierowcom. NIGDY.

Przykład:
Ostatnio jechałem sobie we wrocławiu dwupasmówką, spokojne 25km/h przy prawej krawędzi. Dzień, pusto, jasno. Z mojej prawej (mała podporządkowana uliczka) wyjeżdża auto, miga w lewo. Kierowca zwalnia, ale widzę przez jego szybę że patrzy cały czas w PRAWO, więc też zwolniłem. Kierowca bez patrzenia w drugą stronę wciska gaz. Gdybym jechał jak pierwszeństwo nakazuje to bym dostał centralnie w bok:
http://img5.imageshack.us/img5/1822/bleeewy.jpg
Dopiero jak przejechał jeden pas to popatrzył w lewo, zobaczył mnie stojącego, zdziwił się i pomachał, że przeprasza.

Ja się pytam jak można tak wjeżdżać na główną i nie patrzeć w lewo ???

pozdro

Data: 2009-09-21 23:02:06
Autor: stefandora
[waw] Kolejna ofiara
Dżejm wrote:
Ja się pytam jak można tak wjeżdżać na główną i nie patrzeć w lewo ???

Spojrzał, ale albo zignorował Ciebie, albo nie zauważył...

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-09-22 00:02:35
Autor: velogustlik
Kolejna ofiara
On 21 Wrz, 23:02, stefandora <stefand...@onet.eu> wrote:
Dżejm wrote:
> Ja się pytam jak można tak wjeżdżać na główną i nie patrzeć w lewo ???

Spojrzał, ale albo zignorował Ciebie, albo nie zauważył...

> [...]

Może Cię nie widział:

http://www.zm.org.pl/?a=pord-097&img=5

Data: 2009-09-21 23:04:23
Autor: arturbac
[waw] Kolejna ofiara
Dżejm pisze:

[...]

Miałem podobny przypadek w niedziele, tyle że kierowca spojrzał się na mnie potem w drugą stronę. Po czym wymusił pierwszeństwo, widać uznał że rower to nie pojazd lub niespodizewał się że rowerem jade spokojnie 20km/h i wydawało mu się że rower to pewnie z 2km/h. 100m dalej się zatrzymał i mnie przeprosił.

Data: 2009-09-21 14:38:13
Autor: drops
Kolejna ofiara
On 21 Wrz, 23:04, arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl>
wrote:
Dżejm pisze:

> [...]

rower to nie pojazd lub niespodizewał się że rowerem jade spokojnie
20km/h i wydawało mu się że rower to pewnie z 2km/h. 100m dalej się

W czwartek bodajże wracałem z robo i na wąskiej drodze baba (powtarzam
baba!) wyprzedzała jadący z przeciwka traktor .. z tym że na czołówkę
ze mną !! Musiałem klamkować prawie do oporu... tylko dlaczego k...
nie zrobi tak jak jadę blachosmrodem ??

drops

Data: 2009-09-28 10:26:51
Autor: bans
Kolejna ofiara
drops pisze:

[...]

Zrobi, zrobi. Nie tak często jak w przypadku rowerzystów (to jest oczywiście notoryczne), ale durnie wyprzedzający "na czołówkę" z samochodem też się często zdarzają...

--
bans

Data: 2009-09-28 22:05:12
Autor: Ryszard Mikke
Kolejna ofiara
bans <goc@o2.pl> napisał(a):
drops pisze:

> [...]

Zrobi, zrobi. Nie tak często jak w przypadku rowerzystów (to jest oczywiście notoryczne), ale durnie wyprzedzający "na czołówkę" z samochodem też się często zdarzają...

Potwierdzam, na mnie kiedyś taki debil wyskoczył.
Nie wiem, jak zamierzał na 50 metrach wyprzedzić
kilkanaście samochodów lecących około 100/h,
kiedy ja leciałem z przeciwka.
Zwiedziłem pobocze na dwóch kółkach. Brrr...

rmikke

--

[waw] Kolejna ofiara