[waw] Kolejna ofiara

Data: 2009-09-21 20:55:27
Autor: Ryszard Mikke
[waw] Kolejna ofiara
Roberto <rostrowskiWYTNIJTO@interia.pl> napisał(a):
Dzisiaj widziałem kolejną ofiarę super bezpiecznego wynalazku jakim jest
przejazdu dla rowerów. Wydarzenie miało miejsce na Trasie Siekierkowskiej  i
ronda Bora-Komorowskiego.

Że gdzie?

rmikke

Data: 2009-09-30 21:32:02
Autor: Roberto
[waw] Kolejna ofiara
> [...]
> przejazdu dla rowerów. Wydarzenie miało miejsce na Trasie Siekierkowskiej  i

Że gdzie?

rmikke

Trasa Siekierkowska/ Bora. Jak mam jaśniej napisać?

Data: 2009-09-30 20:20:11
Autor: Ryszard Mikke
[waw] Kolejna ofiara
> [...]

Trasa Siekierkowska/ Bora. Jak mam jaśniej napisać?

Tam nie ma ronda... Trasa leci górą, zjazdy się krzyżują normalnie i nie wiem, czy chodzi ci o rondko parę metrów
od zjazdów w stronę Anina, czy o pętlę autobusową (też zresztą
nie bezpośrednio przy Trasie), czy o co. A akurat zdarza mi się tamtędy jeździć, więc mnie to ciekawi.

rmikke

--

[waw] Kolejna ofiara