[waw] Kolejna ofiara

Data: 2009-09-22 10:35:32
Autor: KuFeL
[waw] Kolejna ofiara
Roberto pisze:
Dzisiaj widziałem kolejną ofiarę super bezpiecznego wynalazku jakim jest
przejazdu dla rowerów. Wydarzenie miało miejsce na Trasie Siekierkowskiej  i
ronda Bora-Komorowskiego. Kobieta przejezdzając przez ulicę została potracona
przez małe gówno-autko. Niestety odcisnęła głową znaczny ślad na przedniej szybie.

Wniosek: na dużych skrzyzowaniach na jezdni jest bezpieczniej.

kask miala?

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-09-22 14:10:48
Autor: zly
[waw] Kolejna ofiara
Dnia Tue, 22 Sep 2009 10:35:32 +0200, KuFeL napisał(a):

kask miala?

i hamulce?

--
marcin

Data: 2009-09-30 21:33:31
Autor: Roberto
[waw] Kolejna ofiara

kask miala?

A czy to jest istotne? Przecież mając kask wcale by nie uniknęła potrącenia.

Data: 2009-09-30 12:52:46
Autor: cyclomaniak
Kolejna ofiara
On 30 Wrz, 21:33, "Roberto" <rostrowskiWYTNI...@interia.pl> wrote:
> kask miala?

A czy to jest istotne? Przecież mając kask wcale by nie uniknęła potrącenia.
Dla jej głowy jakieś znaczenie kask mógłby mieć. Sądzę, że o to
chodziło w pytaniu.

Co do samego zdarzenia; część kierowców jeździ na zasadzie "ja jadę, a
pod koła rzucać mi się nie wolno". Widziałem żale takiego na forum
gazeta.pl. I jeszcze opowiadał chamstwie rowerzysty, który go objechał
za władowanie się autowozem na pasy (bo pan kierowca przecież miał
prawo - bo zielona strzałka i takie tam)

[waw] Kolejna ofiara