Kolejna ofiara PLatfonskich siepaczy?

Data: 2010-10-22 19:34:26
Autor: Klin
Kolejna ofiara PLatfonskich siepaczy?
Użytkownik DJ MC Donald Musk napisał:
Dwa fragmenty ludzkiego ciała znaleziono w Zalewie Rybnickim - podała
policja. To przypuszczalnie szczątki zamordowanego b. wiceministra
transportu Eugeniusza Wróbla. Ostatecznie zostanie to potwierdzone w
badaniach DNA.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Noga-i-fragment-tulowia-znalezione-w-Zalewie-Rybnickim,wid,12786679,wiadomosc.htm

We wtorek w Opolu dojdzie do ekshumacji ciała jednego z "obrońców krzyża", Jana Klusika - podaje portal gazeta.pl. Klusik miał umrzeć m.in. w wyniku uderzenia, które otrzymał podczas obrony krzyża na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie.

Jan Klusik zmarł pod koniec września. Opolskie Stowarzyszenie Pamięci Narodowej, z którym był związany, twierdzi, że w nocy z 14 na 15 sierpnia brał on udział w modlitwie pod krzyżem na Krakowskim Przedmieściu i miał "zasłonić swoim ciałem kobietę przed atakiem zwyrodnialca".

Zawiadomienie ws. śmierci Jana Klusika złożył w ubiegłym tygodniu do prokuratury poseł PiS Sławomir Kłosowski. Jak tłumaczył, chodzi o wyjaśnienie, czy ta śmierć mogła być konsekwencją uderzenia mężczyzny podczas manifestacji pod krzyżem przed Pałacem Prezydenckim.

 http://wiadomosci.onet.pl/raporty/walka-o-krzyz/cialo-obroncy-krzyza-zostanie-ekshumowane-zmarl-od,1,3741565,wiadomosc.html

Data: 2010-10-22 21:41:18
Autor: Grzegorz Z.
Kolejna ofiara PLatfonskich siepaczy?
We wtorek w Opolu dojdzie do ekshumacji ciała jednego z "obrońców krzyża"

Ja mam tylko nadzieję że już po ekshumacji nie będą go obwozić po całym
kraju.

Kolejna ofiara PLatfonskich siepaczy?