Kolejna ofiara telefonii komórkowej?

Data: 2015-04-15 00:48:10
Autor: boukun
Kolejna ofiara telefonii komórkowej?
http://sport.interia.pl/siatkowka/ekstraklasa-mezczyzn/news-powazna-choroba-grzegorza-bocka,nId,1528821

Agata Mróz, Nergal, jako VIPy z pewnością też dużo dzwonili przez komórkę, albo byli otoczeni telefonią komórkową bądź bezprzewodową...

Takie mamy czasy, ktoś powie...

boukun

Data: 2015-04-15 09:19:14
Autor: Patriota
W dniu 2015-04-15 o 00:48, boukun pisze:

Agata Mróz, Nergal, jako VIPy z pewnością też dużo dzwonili przez komórkę, albo byli otoczeni telefonią komórkową bądź bezprzewodową...

Takie mamy czasy, ktoś powie...

boukun

Tych "vipów" z sejmu czy senatu jakoś to promieniowanie nie rusza.

Data: 2015-04-15 22:03:49
Autor: Joschi
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mgl3cv$kjs$2speranza.aioe.org...
[...]

Rusza, rusza...

http://www.dw.de/niemcy-by%C5%82y-szef-msz-westerwelle-chory-na-raka/a-17725367

Data: 2015-04-15 13:31:13
Autor: Marek
W dniu środa, 15 kwietnia 2015 22:03:50 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:

> Tych "vipów" z sejmu czy senatu jakoś to promieniowanie nie rusza.

Rusza, rusza...

http://www.dw.de/niemcy-by%C5%82y-szef-msz-westerwelle-chory-na-raka/a-17725367

Myslisz, ze promieniowanie bylo najsilniejszym bodzcem u Westerwelle ?

Data: 2015-04-15 22:41:48
Autor: Joschi
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:a786d16a-b255-4c3f-9a9c-60ce7bb682d7googlegroups.com...
> [...]

Myslisz, ze promieniowanie bylo najsilniejszym bodzcem u Westerwelle ?

Bez wątpienia, tak samo, jak u mojej żony, Westerwelle zachorował dosłownie dwa tygodnie przed moją żoną, znaczy różnica postawienia u nich diagnoz była ok. dwóch tygodni. Ten sam typ białaczki, Akute myeloische Leukämie (AML) - ostra białaczka szpikowa, w obu przypadkach stwierdzono nabyte uszkodzenie DNA komórek krwiotwórczych...

Data: 2015-04-15 13:45:32
Autor: Marek
W dniu środa, 15 kwietnia 2015 22:41:50 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:

> [...]

Bez wątpienia, tak samo, jak u mojej żony, Westerwelle zachorował dosłownie dwa tygodnie przed moją żoną, znaczy różnica postawienia u nich diagnoz była ok. dwóch tygodni. Ten sam typ białaczki, Akute myeloische Leukämie (AML) - ostra białaczka szpikowa, w obu przypadkach stwierdzono nabyte uszkodzenie DNA komórek krwiotwórczych...

A skad wiadomo, ze to od komórki ?

Data: 2015-04-15 23:05:10
Autor: Joschi
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:7dfa6445-3ad0-46e6-9530-10b59cd1d004googlegroups.com...
> [...]

ostra białaczka szpikowa, w obu przypadkach stwierdzono nabyte uszkodzenie

Ja to wiem. Pierwsze, co się jego i mojej żony lekarze pytali i podejrzewali, że się gdzieś napromieniowali...

Komórki nowotworowe powstają z komórek macierzystych w wyniku tzw. transformacji białaczkowej. Dochodzi do trwałych zmian cytokinetycznych, metabolicznych i antygenowych. Ich przyczyną może być kilka współdziałających ze sobą czynników, np. retrowirusy, predyspozycje osobnicze (geny), czynniki zewnętrzne np. promieniowanie jonizujące, środki chemiczne, zanieczyszczenie środowiska, zakażenia. Czynniki te ułatwiają transformację białaczkową lub osłabiają układ immunologiczny.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Bia%C5%82aczka

W przypadku nabytego uszkodzenia DNA komórek macierzystych, przy tym typie białaczki, który jest najczęstszym typem u ludzi dorosłych, w grę wchodzą w przeważającej części czynniki zewnętrzne, jak promieniowanie elektromagnetyczne...

Data: 2015-04-15 14:13:27
Autor: Marek
W dniu środa, 15 kwietnia 2015 23:05:14 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:

> A skad wiadomo, ze to od komórki ?

Ja to wiem.

Rozumiem.

Data: 2015-04-15 23:21:02
Autor: boukun
> [...]

ostra białaczka szpikowa, w obu przypadkach stwierdzono nabyte uszkodzenie

W przypadku mojej żony, to ja to wiem i wiedziałem od samego początku, a nawet wcześniej obawiałem się, że to może ją spotkać, bo dzwoniła latami godzinami przez telefon bezprzewodowy, do tego oczywiście nakładają się i inne faktory, jak ostry, permanentny stres, przeżywała strasznie chorobę swojego brata i jego śmierć na szpiczaka mnogiego, oraz związki toksyczne.. Westerwelle też nie sądzę, żeby mieszkał w pobliżu przesyłowych linii wysokiego napięcia... lub parał się opryskami drzewek owocowych w nadmiarze....

boukun

Kolejna ofiara telefonii komórkowej?