Kolejna osoba odchodzi z PiS.

Data: 2011-02-12 17:40:43
Autor: Przemysław Warzywny
Kolejna osoba odchodzi z PiS.

B. wicewojewoda małopolski Andrzej Mucha złożył rezygnację z członkostwa w PiS i dołączył do PJN - poinformował poseł PJN Zbysław Owczarski. Jak dodał, Mucha został jednym z trzech pełnomocników PJN w Krakowie.

Owczarski podkreślił w rozmowie, że na terenie Krakowa działają już trzy koła ugrupowania Polska Jest Najważniejsza. Ich twórcy zostali pełnomocnikami w Krakowie i mają odpowiadać za tworzenie małopolskich struktur.

- Jednym z nich jest były wicewojewoda małopolski w rządzie Jarosława Kaczyńskiego Andrzej Mucha, który dołączył do PJN. W piątek oficjalnie złożył rezygnację z członkostwa w PiS - powiedział Owczarski.

- Drugim pełnomocnikiem został Marian Jurczak, także znane nazwisko, na pewno z Solidarności krakowskiej - podkreślił. Jak mówił, także Jurczak był wcześniej członkiem PiS, ale zrezygnował jeszcze przed wyborami samorządowymi w proteście przeciwko układaniu list przez zarząd okręgu.

Trzecim pełnomocnikiem PJN w Krakowie został Dariusz Hajduk. "To młoda osoba, dwadzieścia kilka lat, przedsiębiorca. Ma w tej chwili największe koło na terenie Krakowa, liczące 50 członków" - powiedział.

Owczarski podkreślił, że według statutu partii Polska Jest Najważniejsza (której rejestracja trwa w sądzie) na terenie danej jednostki samorządu terytorialnego może funkcjonować jedno bądź kilka kół terytorialnych. - Każdy z naszych pełnomocników stworzył wcześniej własne koło - tłumaczył.

Poseł poinformował także, że przygotowywana jest strona internetowa małopolskiego PJN.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/kolejna-osoba-odchodzi-z-pis,1,4172508,wiadomosc.html

Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-12 11:57:48
Autor: Bruner
Kolejna osoba odchodzi z PiS.
z PISem to jak z tym zasranym kiedys AWS, duzo bylo szczekania potem bydlo sie porozlazilo gdzies po innych stronictwach czy inne zakladali

Data: 2011-02-12 17:41:18
Autor: Przemysław Warzywny

Data: 2011-02-12 18:21:28
Autor: Rudy 102

Użytkownik "Przemysław Warzywny" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ij6d6d$ip9$1inews.gazeta.pl...

B. wicewojewoda małopolski Andrzej Mucha złożył rezygnację z członkostwa w PiS i dołączył do PJN - poinformował poseł PJN Zbysław Owczarski. Jak dodał, Mucha został jednym z trzech pełnomocników PJN w Krakowie.

 PJN to kosz odpadów zgromadzonych przez dwie zakochane w prezesie PiS idiotki.

JanKos

Data: 2011-02-12 19:12:13
Autor: pluton
Kolejna osoba odchodzi z PiS.
 PJN to kosz odpadów zgromadzonych przez dwie zakochane w prezesie PiS
idiotki.

Hm...

A czy PiS ma jakos program ? O ile pamietam, to wariat cos belkotal, ze na
wiosne
beda pracowac nad programem,

Jakby PJN mial jakis program, to przynajmniej PO by bardziej sie sprezalo.

Jednak na PJN strach glosowac, bo to jedyna paczka, ktora sie moze
spiknac z PiSem. Nikt inny nie bedzie chcial.

Nullification

Data: 2011-02-12 13:51:37
Autor: Bruner

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:ij6ihh$8o2$1inews.gazeta.pl...

[...]

mysle ze pierwszym punktem bedzie delegalizacja wszystkich maszyn do wytwarzania sztucznej mgly

potem usuniece wszystkich pochowanych z Wawela bo niegodni sa majestatu Lecha

Data: 2011-02-12 20:12:28
Autor: pluton
> [...]

wytwarzania sztucznej mgly

potem usuniece wszystkich pochowanych z Wawela bo niegodni sa majestatu

A ja myslalem, ze PJN glosi zerwanie z mega-zorgowatoœciš mega-zorga.

Nullification

Kolejna osoba odchodzi z PiS.