Kolejną picowską teorię trafił szlag!

Data: 2010-11-03 08:37:20
Autor: zbig
Kolejną picowską teorię trafił szlag!
Cieszy mnie, że po dupie dostał Warzecha, obecnie naczelny pisowski
dziennikarz. Ale co Fakt to Fakt. Na swoim blogu wysmażył
pieczołowicie teoryjkę, która była szeroko komentowana z uznaniem na
propisowsich forach i w ich gazetach. Wyszedł na skończonego cymbała.

Data: 2010-11-03 21:29:17
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Kolejną picowską teorię trafił szlag!

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

[...]

Wyszedł, ale cel został osiągnięty. Zapewne za sprawą tego artykułu, propicowskie towarzystwo namiętnie dyskutuje o działających telefonach i dobijaniu tych, którzy przeżyli.

Przemysław Warzywny

--

"Partia (PiS), która swoich przeciwników politycznych prześwietla do drugiego pokolenia wstecz, wystawiła w wyborach samorządowych kandydatów w przeszłości współpracujących z organami bezpieczeństwa PRL."

Kolejną picowską teorię trafił szlag!