Kolejna platfonska "podróż życia"

Data: 2010-12-27 05:21:36
Autor: Hans Kloss
Kolejna platfonska "podróż życia"
Na wasz koszt, a co. By żyło się lepiej!
http://tvp.info/informacje/polska/syn-premiera-nie-jest-przyjacielem-kolei/3683852
A w dodatku nieudolna próba  przykrycia tej afery bezczelnym
kłamstwem.
J-23

Data: 2010-12-27 14:42:47
Autor: dK

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:6a2aa485-7722-43eb-8132-d330bd06074fm37g2000vbn.googlegroups.com...
[...]
============================

A co zmieniłeś obywatelstwo na chińskie??????
Cycat: "Koszt pobytu opłaciła strona chińska."

dK

Data: 2010-12-27 16:04:35
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
dK wrote:

A co zmieniłeś obywatelstwo na chińskie??????
Cycat: "Koszt pobytu opłaciła strona chińska."

Ile może kosztować przelot do Chin, a ile sam pobyt w Chinach?
--
Pit

Data: 2010-12-27 18:11:23
Autor: dK

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:ifa9tu$8cq$1news.onet.pl...
dK wrote:

A co zmieniłeś obywatelstwo na chińskie??????
Cycat: "Koszt pobytu opłaciła strona chińska."

Ile może kosztować przelot do Chin, a ile sam pobyt w Chinach?

Przelot opłacał PKP PLK S.A. a nie skarb państwa.
A sam pobyt w Chinach do najtańszych nie należy.

dK

Data: 2010-12-27 09:32:32
Autor: Hans Kloss
Kolejna platfonska "podróż życia"
On 27 Gru, 18:11, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:

Przelot op aca PKP PLK S.A. a nie skarb pa stwa.

Ile udziałów w tej spółce ma skarb państwa? Bo w samym PKP (których
spółką jest PKPPLK) to gdzieś około 100%.
A poza tym powodem/ pretekstem wysłania tam dziennikarzy miało być
podobno zwycięstwo w jakimś tam konkursie, tak przynajmniej oznajmił
rzecznik prasowy. Wiec jako żywo premierowicz się nie kwalifikował ;)..
Koszty podróży to drobiazg bez znaczenia, nie więcej niż kilka marnych
tysięcy ale... inkryminowana sprawa jest świetnym przykładem tego do
jakiego stopnia zbezczelniała rządząca nami hołota.
J-23

Data: 2010-12-27 21:30:20
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Hans Kloss wrote:

Koszty podróży to drobiazg bez znaczenia, nie więcej niż kilka marnych
tysięcy ale...

Jasne, to tylko 18 tys.
--
Pit

Data: 2010-12-27 12:57:13
Autor: Hans Kloss
On 27 Gru, 21:30, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
Hans Kloss wrote:
> Koszty podr y to drobiazg bez znaczenia, nie wi cej ni kilka marnych
> tysi cy ale...

Jasne, to tylko 18 tys.
...za trzy osoby z których jedna to nawet rzeczywiście wygrała ów
konkurs na dziennikarskiego pomagiera kolejnictwa. Na
tuskodonkojuniora wypada więc 6 tysięcy- dam dwa razy tyle żeby
wypierdalał stąd najdalej jak można, choćby na Jamajkę, na stałe i
razem z tatusiem  rzecz jasna.
Choć z drugiej strony.... mieszkańcy tej pięknej wyspy niczym mi
właściwie nie zawinili.
J-23

Data: 2010-12-27 18:21:16
Autor: cyc

dK wrote:

[...]

Pobyt w Chinach oplacali Chinczycy .
Jestem absolutym wrogiem wykorzystywania stanowisk do promowania siebie , swoich dzieci za panstwowe pieniadze oraz tego aby za pieniadze podatnika placic za polityczne fanaberie politykow , czy ich rodziny .
Nie mniej nie mozemy dac sie zwariowac . To nie byl byle wyjazd Macierewicza do USA , w poszukiwaniu uwiarygadniania jego paranoi  , czy prowokacyjna podroz L. Kaczynskiego do Gruzji , tylko sluzbowa delegacja dziennikarza , ktorego specjalnoscia byl temat wizyty w Chinach !!.
Trzeba byc wyjakowo upierdliwym i wyjatkowym politycznym lotrem aby z takiej sprawy robic problem !!.

cyc

Data: 2010-12-27 18:31:03
Autor: dK

dK wrote:

[...]

Problem w tym, że ktoś inteligentny inaczej wykoncypował, że wyjazd to nagroda przysługująca wyłącznie laureatom.(!)
Dlatego odesłałem delikwenta do regulaminu. Oczywiście pobyt opłacali Chińczycy wskazywałem odpowiedni cytat.
Dla Kitajców to też ich promocja. A co do łotrowstwa komentatorów - pełna zgoda. W tamtym, środowisku szujstwo i łotrowstwo jest
cenną cechą wzbudzającą szacunek jak smród wśród ogrów :)

Też jestem ciekawy ile kosztowały NAS podatników wojaże Macierewicza i całej jego ferajny za Ocean. Ile nas kosztuje topienie w szambie dobrego imienia kraju, wzywanie obcych służb do nacisków na rząd kraju, kraju, który zafundował im bilety na tą wycieczkę.

dK

Data: 2010-12-27 18:37:16
Autor: D. J. MC Donald Musk

dK wrote:

[...]

jak to byla "sluzbowa wyprawa dziennikarza od kolei" to moglby zachowac pozory i pojechac KOLEJA TRANSSYBERYJSKA a nie aeroplanem
:-)

Data: 2010-12-27 21:34:21
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
cyc wrote:

[...]

Ciekawe Cycu czy byś tak samo pi*lił, gdyby chodziło o Martę z d. Kaczyńską?
--
Pit

Data: 2010-12-28 10:09:13
Autor: cyc

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:ifat86$c4a$1news.onet.pl...
cyc wrote:

[...]

a co ona potrafi poza bezprawnym pomieszkiwaniem caslymi miesiacami w palacu prezydenckim , probach robienia na kosciach swoich rodzicow politycznej kariery i rozwodzeniu sie ?.
Jak zaklamani byli Kaczynscy widac bylo w czasie wyboprow prezydenckich , kiedy to mielismy nieszczescie wybrac Lecha K. W pamietne dni Marta juz od jakiegos czasu zyla z Dubienieckim i dawno zostawila meza ale na wiecach wyborczych  , rowniez na ostatnim kiedy to Lech meldowal prezesowi " wykonanie zadania " stal przy niej prawowity maz bo nie moza bylo popsuc wizerunku wczesniej kandydata , pozniej prezydenta . Opinia publiczna nie mogla widzec tej "sodommi i gomorii" , wiec oklamywano ja ............jak to u Kavczynskich zreszta .

cyc

Data: 2010-12-28 13:35:35
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

cyc wrote:

[...]

Cycu nie pytałem Cię o to, jaka jest Marta Kaczyńska, więc nie weksluj.
--
Pit

Data: 2010-12-27 18:24:55
Autor: D. J. MC Donald Musk

dK wrote:

[...]

jak skarb panstwa nie oplacal to niech ta firma oddaje wszelkie oddluzenia i wszystko co od panstwa otrzymala :-)

Data: 2010-12-27 18:35:25
Autor: dK

dK wrote:

[...]

Protekcjonizm państwowy. Przecież to sztandarowe hasło PiSu!!!

dK

Data: 2010-12-27 19:33:11
Autor: raff

dK wrote:

A co zmieniłeś obywatelstwo na chińskie??????
Cycat: "Koszt pobytu opłaciła strona chińska."

Ile może kosztować przelot do Chin, a ile sam pobyt w Chinach?

Przelot opłacał PKP PLK S.A. a nie skarb państwa.

To ja tez poprosze.

Najlepiej w przyszlym tygodniu. W tym mam jeszcze pare spraw do zalatwienia.

R.

Data: 2010-12-27 11:02:09
Autor: DJ MC Donald Musk
On 27 Gru, 19:33, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"dK" <ca...@wp.pl> wrote in messagenews:4d18c8c0$0$2433$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

To ja tez poprosze.

Najlepiej w przyszlym tygodniu. W tym mam jeszcze pare spraw do zalatwienia.

Nie ma sprawy!
Wlasnie cie "nominowalem" do konkursu PKP
Kogos jeszcze? :-)

Kolejna platfonska "podróż życia"