Kolejna porazka PO

Data: 2009-11-19 15:15:36
Autor: he®sk
Kolejna porazka PO
oczywiscie wg PiS ;o))

http://miniurl.pl/kleska_a2 gdzie te jarkowe 3 mln mieszkan sie podzialo ? ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-19 16:54:19
Autor: u2
Kolejna porazka PO
 he®sk pisze:
oczywiscie wg PiS ;o))

http://miniurl.pl/kleska_a2 gdzie te jarkowe 3 mln mieszkan sie podzialo ? ;o)))

Dziwne, ale za rządów SLD wybudowano najwięcej autostrad. Na nic cuda
Donka i jego kolesi.

Zaś mieszkań wybudowano najwięcej z Gierka. Na nic cuda PO-PiS-u :)

Data: 2009-11-19 17:49:53
Autor: # he®sk
Kolejna porazka PO
On Thu, 19 Nov 2009 16:54:19 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

Dziwne, ale za rz±dów SLD wybudowano najwięcej autostrad.

 w sztukach czy w kilometrach? w rzeczywistosci czy na papierze?

Na nic cuda Donka i jego kolesi.

 donek nie jest od cudow. po prostu robi swoje.

Za¶ mieszkań wybudowano najwięcej z Gierka.

 ile lat rzadzil gierek ?

Na nic cuda PO-PiS-u :)

 tak, tak. komuna byla bardzo fajna. tesknisz ?

--

 HeSk

Data: 2009-11-19 17:59:40
Autor: u2
Kolejna porazka PO
# he®sk pisze:

Na nic cuda Donka i jego kolesi.

 donek nie jest od cudow. po prostu robi swoje.

Czyli nie robi nic :)

Zaś mieszkań wybudowano najwięcej z Gierka.

 ile lat rzadzil gierek ?

Zaledwie 10 a dokonał rzeczy wielkiej dużo większej niż w 20 lat
postkomuny po 1989.

Na nic cuda PO-PiS-u :)

 tak, tak. komuna byla bardzo fajna. tesknisz ?

Wiesz, nie wszystkim się udało dorwać do koryta po 1989 roku. W
większości ci, którzy się dorwali to postkomuchy oraz ci, którzy weszli
z nimi w układ :)

Data: 2009-11-19 18:18:01
Autor: =he®sk=
Kolejna porazka PO
On Thu, 19 Nov 2009 17:59:40 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  donek nie jest od cudow. po prostu robi swoje.
Czyli nie robi nic :)

 to i tak wiecej niz robia kaczynscy. oni tylko psuja.

 no to poczytaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Edward_Gierek

>  tak, tak. komuna byla bardzo fajna. tesknisz ?

Wiesz, nie wszystkim się udało dorwać do koryta po 1989 roku.

 tylko tym zdolniejszym. reszta sadzila, ze teraz beda lezec brzuchami
 do gory, a spizarnie beda pelne. kiedy dowiedzieli sie, ze sa teraz
 kowalami swego losu podniesli wielkie larum. przykladem sa pgr-y  w twojej okolicy.
W większo¶ci ci, którzy się dorwali to postkomuchy oraz ci, którzy weszli
z nimi w układ :)

 slogan powtarzany przez komuchow. niedawno nawet jaruzelski  przyznal sie ze nosil opornik w klapie pizamy.

--

 HeSk

Data: 2009-11-19 18:32:25
Autor: u2
Kolejna porazka PO
=he®sk= pisze:

 donek nie jest od cudow. po prostu robi swoje.
Czyli nie robi nic :)

 to i tak wiecej niz robia kaczynscy. oni tylko psuja.

Za ich rządów wskaźniki ekonomiczne były wyśmienite, teraz tragiczne.

Zaledwie 10 a dokonał rzeczy wielkiej dużo większej niż w 20 lat
postkomuny po 1989.

 no to poczytaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Edward_Gierek

Znam to na pamięć :) 3 mln nowych mieszkań, nowe technologie, wielkie
zakłady pracy. To co zbudował Gierek do dzisiaj Polakom służy.

[...]

Akurat mieszkam nie w Warmii i Mazurach jak sugerowałeś. Podobno na
Pomorzu jest wielki problem z byłymi PGR-ami. Ale nie wiem, nie byłem tam.

W większości ci, którzy się dorwali to postkomuchy oraz ci, którzy weszli
z nimi w układ :)

 slogan powtarzany przez komuchow. niedawno nawet jaruzelski  przyznal sie ze nosil opornik w klapie pizamy.

Pewnie miał podsłuch, a Jaruzel z Kiszczakiem to, de facto, obalili
komunę. Takich nieudolnych rządów jak Karuzela nie było za PRL-u.

Data: 2009-11-20 12:28:56
Autor: he®sk
Kolejna porazka PO
On Thu, 19 Nov 2009 18:32:25 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  to i tak wiecej niz robia kaczynscy. oni tylko psuja.
Za ich rz±dów wskaĽniki ekonomiczne były wy¶mienite, teraz tragiczne.

 gdyby w 2009 rzadzil jaroslaw bylibysmy na dnie.
 koles skonczyl 2-tygodniowy kurs ekonomii w klarysewie.

Znam to na pamięć :) 3 mln nowych mieszkań, nowe technologie, wielkie
zakłady pracy. To co zbudował Gierek do dzisiaj Polakom służy.

 gierek nic nie zbudowal. ludzie zbudowali. zasluga gierka (jedyna)
 jest to, ze pokazal ludziom jak mozna zyc. pozwolil zobaczyc "zgnily
 zachod". i to byl koniec komunizmu.

>  do gory, a spizarnie beda pelne. kiedy dowiedzieli sie, ze sa teraz
>  kowalami swego losu podniesli wielkie larum. przykladem sa pgr-y >  w twojej okolicy.  Akurat mieszkam nie w Warmii i Mazurach jak sugerowałe¶. Podobno na
Pomorzu jest wielki problem z byłymi PGR-ami. Ale nie wiem, nie byłem tam.

 adres IP przydzielono ci z nidzicy ;o)

Pewnie miał podsłuch, a Jaruzel z Kiszczakiem to, de facto, obalili
komunę. Takich nieudolnych rz±dów jak Karuzela nie było za PRL-u.

 jasne. pzpr obalila komune. wron byl organizacja bylych ministrantow.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-20 06:19:39
Autor: cirrus
Kolejna porazka PO
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:he3u63$grg$1nemesis.news.neostrada.pl...
# heRsk pisze:
[...]

Rzeczywi¶cie, tylu naci±ć na wyrzucone w błoto pożyczki. :)

--
stevep

Data: 2009-11-19 21:31:43
Autor: awe
Kolejna porazka PO
Hesk nie kompromituj sie. Robisz z siebie zakopleksionego pajaca z jakiejs wiochy ktorego socjalizm wyciagnal z niej za uszy, a teraz kazdemu alfonsowi z tej opcji dalbys dupy za darmo
awe

Data: 2009-11-19 21:39:43
Autor: Adam
Kolejna porazka PO
http://miniurl.pl/kleska_a2

gdzie te jarkowe 3 mln mieszkan sie podzialo ? ;o)))

Stoja puste i czekaj± na klientów.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4623 (20091119) __________

Kolejna porazka PO