Kolejna proba opisania koszykowki statystyka

Data: 2010-03-31 09:28:34
Autor: s
Kolejna proba opisania koszykowki statystyka
Bardzo podoba mi sie podany przyklad z Paulem i Westem. Wysokie kolki
czesto dostaja po prostu ciacha pod koszi zodbywaja latwe 2 punkty,
Berri bedzie sie nad nimi rozplywal bo maja wysokie fg% a tak naprawde
ich robota w calej akcji nie jak tak duza jak wskazywalaby na to
statystyka.

Akurat przyklad tego sezonu jakby teorii przeczyl.
West sie rozegral pod nieobecnosc Paula.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-03-31 00:30:47
Autor: Leszczur
On 31 Mar, 09:28, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> statystyka.

Akurat przyklad tego sezonu jakby teorii przeczyl.
West sie rozegral pod nieobecnosc Paula.

Ale przecież miał Collisona. Zawodnik o trzy klasy gorszy od Paula,
ale pod względem umiejętności dogrania piłki wiele mu nie ustępuje.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-03-31 10:09:55
Autor: s
[...]

Jason Thompson ma Beno, ktory tez swietnie podaje :-)
A jakos sie chlopak nie moze rozegrac.

Westbrook czyni staly postep i juz zalicza sie do top 6 podajacych, a z Krsticia sily podkoszowo-ofensywnej nie uczynil.

Ja mysle, ze jednak West nie jest wzorcowym kolkiem dla tego typu przykladow.
Juz predzej KMart za czasow Nets.

Ciekawe, swoja droga, jak efektywny bedzie Boozer w nowej pracy :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-03-31 01:16:15
Autor: sooobi
Kolejna proba opisania koszykowki statystyka
Westbrook czyni staly postep i juz zalicza sie do top 6 podajacych, a z
Krsticia sily podkoszowo-ofensywnej nie uczynil.

Moze dlatego ze Krstic nie gra pod koszem?:)

Data: 2010-03-31 11:12:51
Autor: s
Kolejna proba opisania koszykowki statystyka

Westbrook czyni staly postep i juz zalicza sie do top 6 podajacych, a z
Krsticia sily podkoszowo-ofensywnej nie uczynil.

Moze dlatego ze Krstic nie gra pod koszem?:)

Eee tam.
Przy dobrym rozgrywajacym powinien szybko pozostac niepilnowany, potruchtac pod kosz i trafic layupa.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-03-31 01:31:24
Autor: Leszczur
On 31 Mar, 10:09, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]
> ale pod względem umiejętności dogrania piłki wiele mu nie ustępuje.

Jason Thompson ma Beno, ktory tez swietnie podaje :-)

Widocznie Beno<<<Collison a Thompson<<<West.
Podmiotem nie jest dowolny układ PG-PF tylko "dowolny PG Hornets-
West". :-)

Ja mysle, ze jednak West nie jest wzorcowym kolkiem dla tego typu przykladow.

Moze i nie jest, ale z drugiej strony Collison nie jest tez typowym
zmiennikiem.

Ciekawe, swoja droga, jak efektywny bedzie Boozer w nowej pracy :-)

A co - planuje zajac sie hodowlą truskawek? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-03-31 11:18:37
Autor: s
[...]

No i wlasciwie pasuje mi takie tlumaczenie.
Skoro Thompson <<< West, to by znaczylo, ze nie wystarczy wsadzic zamiast Westa dowolnego kolka w lineup Hornets, by uzyskac podobna produkcje, posilkujac sie court vision Paula czy Collisona.

Ciekawe, swoja droga, jak efektywny bedzie Boozer w nowej pracy :-)

A co - planuje zajac sie hodowlą truskawek? ;-)

Pewnie zalezy, do ktorego stanu trafi.
Nie wiem, czy truskawki sie dobrze czuja w kazdym klimacie...

Pozdr
Slawek

Data: 2010-04-01 12:09:26
Autor: Hubertus Blues
Kolejna proba opisania koszykowki statystyka
W dniu 2010-03-31 10:31, Leszczur pisze:
(...)

Ciekawe, swoja droga, jak efektywny bedzie Boozer w nowej pracy :-)

A co - planuje zajac sie hodowlą truskawek? ;-)

Ech! Pada ostatni bastion mitów prsk - "Leszczur nieomylny".
Leszku, jadłeś kiedyś truskawki? A wiesz skąd się biorą w Twoim sklepie? Truskawek się nie hoduje tylko uprawia!!!

ech ta dzisiejsza młodzież!
;)

Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo się może skończyć źle..."

Data: 2010-04-01 03:25:50
Autor: sooobi
On 1 Kwi, 12:09, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.pl> wrote:
W dniu 2010-03-31 10:31, Leszczur pisze:
(...)

> A co - planuje zajac sie hodowl truskawek? ;-)

Ech! Pada ostatni bastion mit w prsk - "Leszczur nieomylny".

Mysle ze tak latwo sie nie podda i wyprowadzi Cie w L'e-manowce tak ze
wyjdzie na to ze to on mial racje:)
Niedoceniasz ciemnej strony mocy

Data: 2010-03-31 00:44:32
Autor: sooobi
> [...]
> statystyka.

Akurat przyklad tego sezonu jakby teorii przeczyl.
West sie rozegral pod nieobecnosc Paula.

Dobra przyklad nie byl doskonaly, wiadomo ze West nie jest kołkiem.
Tam powinien byc Okafor:)

Kolejna proba opisania koszykowki statystyka