Kolejna proba rozbijanie PiS,tym razem na nowymekranie.

Data: 2011-04-29 15:34:35
Autor: obserwator
Kolejna proba rozbijanie PiS,tym razem na nowymekranie.

Jestem rozczarowany nowa platforma blogerska,podobnie jak autor tekstu ktory ponizej wklajam. Polecam przeczytac takze dyskusje pod jego tekstem.

Osiadczam,ze calkowicie popieram jego stanowisko. To prawdopodobnie kolejna gra sluzb,na oslabienie i zatomizowanie polskiej prawicy

Pojawiły się sygnały, o planach tworzenia formacji politycznej, która by miała na celu być drugą, obok PiS, opozycją, nie wchodzącą w konflikt z partią Kaczyńskiego i będąca potencjalną przyszłą formacją koalicyjną dla Prawa i Sprawiedliwości.

Rozumiem i doceniam dobre intencje ludzi, którzy się w taki projekt chcą angażować, niemniej uważam go za całkowicie szkodliwy.

Niezależnie od intencji formacja taka będzie w tej chwili wyłącznie szkodzić i rozbijać środowisko prawicowe dokładnie tak samo, jak najnowsza z nowych prawic JKMa.

Nie chcę rzucać żadnych oskarżeń i insynuować, że w świetle tej inicjatywy nagłe pojawienie się forsiastego polonusa finansującego powstanie NE, było tylko przygrywką i padgatowką dla inicjacji rozbicia jedynej siły opozycyjnej zdolnej odebrać władzę postkomunie. Tego nie wiem. Nie chcę snuć teorii spiskowych.

Stwierdzam jednakże fakt, iż powoływanie w tej chwili jakichkolwiek ruchów politycznych, niechby i z najlepszymi chęciami, będzie przeciwskuteczne i spowoduje po prostu przegraną ogólnie pojętego obozu prawicowego, niepodległośiowego i patriotycznego.

Trochę pójdę na skróty i użyję, w roli części wpisu, komentarza, który napisałem Marcie Luter u siebie, na blogu:

:Powiem tak- ja nie śłubowałem PiSowi miłości i wierności aż do śmierci. Traktuję PiS wyłacznie jako narzędzie w walce o Polskę. Bardzo bym chciał, żeby stało się tak, jak to napisał Łazarz. Żeby była druga partia opozycyjna, która by mogła być w przyszłości jakąś koalicją dla Jarka itd.

Niestety uważam to za mrzonki.
Na dziś, dysponując tym czym dysponujemy, oznacza to wyłacznie wyjęcie PiSowi głosów tak samo, jak wyjmie te 2% najnowsza z nowych prawic Korwina.
Jestem zwolennikiem konsolidowania pod flagą PiS wszelkich środowisk patriotycznych i niepodległościowych- od tych gospodarczo wolnorynkowych po gospodarczo socjalne. Z patriotyzmem, niepodległościowością jako zwornikiem.
I konsolidowanie tak długo, aż masa grawitacyjna będzie tak wysoka, że przyciagnie wystarczającą liczbę ludzi by zrealizować wariant węgierski. I dopiero po wygranej, druzgocącej postkomunę, po oczyszczeniu Polski z tego bolszewickiego szamba, zerwaniu nitek z Kremlem i Berlinem itp zabiegach- rozłamaniu frakcji takiej partii na niezależne byty polityczne, które będą toczyć walkę polityczną między sobą, ale bazując na wspólnym fundamencie. Będzie to wtedy spór o szczególowe rozwiązania dla kraju, ale z zachowaniem polskiej racji stanu. Robienie dziś partyjek, kanap, ruchów niezaleznych itp inicjatyw, to rozbijanie kiełkującej dopiero siły, rozdrabnianie jej. I to niezależnie od intencji. Te moga być najszlachetniejsze. Liczą się natomiast skutki faktyczne.

http://nicek.nowyekran.pl/post/12322,tymczasem-zegnam-wszystkich

Data: 2011-04-29 17:57:07
Autor: Marek Czaplicki
Kolejna proba rozbijanie PiS,tym razem na nowymekranie.
 obserwator pisze w wiadomości ipelqb$ate$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu piątek 29 kwiecień 2011 17:34:

[...]

nie chcę się wtrącać co do zawiedzionej miłości, ale konsolidowanie wszystkiego co się da, czyli będzie pod niebiosa wynosiło pana prezesa, zrobi tylko groch z kapustą w głowach wyborców.

Data: 2011-04-29 16:04:43
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

nie chcę się wtrącać co do zawiedzionej miłości,

kolejny logicznie myslacy aktywista z jedynie slusznej partii PO.

Nie chce sie wtracac, ale sie wtraca i jeszcze swoje wymysly wmawia komus w brzuch.

Glupota i bezmyslnosc to choroba nieuleczalna..Wspolczuje, ale to typowe dla elektoratu PO.

Data: 2011-04-29 18:10:28
Autor: Marek Czaplicki
Kolejna proba rozbijanie PiS,tym razem na nowymekranie.
 obserwator pisze w wiadomości ipenir$hmu$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu piątek 29 kwiecień 2011 18:04:

[...]

no to proszę o proste wytłumaczenie co znaczy gospodarczo liberalne w jednym kotle z gospodarczo socjalnymi? wg mnie to tworzenie kolejnych "kanap" politycznych bez ładu i składu. jak się chce dotrzeć do wybranej grupy wyborców to musi być prosty i jasny przekaz, a co najważniejsze spójny.

Data: 2011-04-29 16:20:44
Autor: obserwator
[...]

ja juz tobie probowalem tlumaczyc wiele problemow. Odpuszczam sobie ciebie,bo
szkoda czasu na oszolomow z PO,ktorzy nie potrafia logicznie myslec i zrozumiec nawet prostych tekstow.

Poza tym,nawet nie chce im sie niczego czytac.

Data: 2011-04-29 18:26:27
Autor: Marek Czaplicki
Kolejna proba rozbijanie PiS,tym razem na nowymekranie.
 obserwator pisze w wiadomości ipeogs$l6j$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu piątek 29 kwiecień 2011 18:20:

[...]

liberalizm i socjalizm w jednym. fakt, to musi być nie lada problem.

Data: 2011-04-29 18:29:18
Autor: Zennon

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipeot4$men$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jaki tam liberalizm? ;))) To są socjaliści pełną gębą i plasują sie  sporo na lewo od Napieralskiego i spółki.

Zennon

Data: 2011-04-29 18:32:09
Autor: Marek Czaplicki
Kolejna proba rozbijanie PiS,tym razem na nowymekranie.
Zennon pisze w wiadomości 201104291629.UTC.ipep14$kl7$1@tioat.net na pl.soc.polityka w dniu piątek 29 kwiecień 2011 18:29:
Jaki tam liberalizm? ;))) To są socjaliści pełną gębą i plasują sie  sporo
na lewo od Napieralskiego i spółki.

Zennon

ja po prostu przeczytałem uważnie tekst i cytuję:
[...]

według mnie to czyste oszołomstwo. :)

Data: 2011-04-29 18:37:03
Autor: Zennon

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipep7g$men$2inews.gazeta.pl...
[...]

Przy ich nienawiści, do każdego, kto zarabia więcej niż 1500 PLN, to ten liberalizm gospodarczy grubymi nićmi szyty jest ;)

Zennon

Data: 2011-04-29 20:43:09
Autor: Jaksa
On Fri, 29 Apr 2011 17:34:35 +0200,  obserwator  <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl> wrote:

[...]

Pojawiły się sygnały, o planach tworzenia formacji politycznej, ktĂłra by  miała
[...]

NiezaleĹźnie od intencji formacja taka będzie w tej chwili wyłącznie  szkodzić i
rozbijać środowisko prawicowe dokładnie tak samo, jak najnowsza z nowych
prawic JKMa.

Nie chcę rzucać Ĺźadnych oskarĹźeń i insynuować, Ĺźe w świetle tej  inicjatywy
[...]

Stwierdzam jednakĹźe fakt, iĹź powoływanie w tej chwili jakichkolwiek  ruchĂłw
politycznych, niechby i z najlepszymi chęciami, będzie przeciwskuteczne i
spowoduje po prostu przegraną ogólnie pojętego obozu prawicowego,
niepodległośiowego i patriotycznego.

Bzdury.

Nie wiem kim ma byc ten forsiasty Polonus, jesli to Pan Kobylanski
to mam pelne zaufanie co do Jego osoby.

A to ze Kaczynscy nie budza zaufania i wrecz odstraszaja od siebie
wiele srodowisk patriotycznych to fakt. Zaprzeczac temu moze tylko
tepawy przyglup nie majacy kontaktu ze swiatem realnym.

W mojej wlasnej rodzinie, osoby ze stazem w NSZ daly sobie spokoj
z glosowaniem na PiS, tak sa zniesmaczone dzialalnoscia braci.
Nie sa to osoby z profilu RM czy LPR, raczej dawny ROP.

Bracia sa nie do strawienia dla ogromnej rzeszy Polakow, z tych
czy innych wzgledow i to sa FAKTY.

Trudno sobie nawet wyobrazic by srodowiska sympatyzujace z LPRem
czy Polonusi z kregow USOPAL albo amerykanscy, mogli sie faktycznie
identyfikowac z PiS'em. Dla wielu sympatykow UPR wyglada to podobnie.

W koncu to nikt inny ale PIS wyciagnal na wierzch z kapelusza
takie kanalie jak Radka Sikorskiego czy prokuratora Kaczmarka.

To widac, slychac i czuc. I to sie ciagnie jak ogon za PIS'em.

Do wyborow natomiast powinna isc KOALICJA partii patriotycznych,
a to po to aby nie tracic ewentualnych procentow, w przypadku
kiepskich wynikow poszczegolnych partii.

Nie wiem jak wiela jest pula ludzi ktorzy nie zaglosuja w
wyborach, jesli naprzeciw PO i SLD stanie tylko PiS.
Z 10% jak nie wiecej. Moja rodzina wtedy raczej nie pojdzie
glosowac.

Jaksa

Kolejna proba rozbijanie PiS,tym razem na nowymekranie.