Kolejna publikacja dotyczaca "polskiego obozu"

Data: 2010-01-25 09:25:47
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kolejna publikacja dotyczaca "polskiego obozu"
Amerykanski serwis internetowy Foxnews.com w informacji dotyczacej otwarcia
wystawy planów rozbudowy obozu koncentracyjnego w Oswiecimiu autorstwa szefa
SS H. Himmlera, podaje informacje jakoby plany mialy dotyczyc "slawnego
polskiego obozu".

Instytut Yad Vashem w Jerozolimie opublikowal plany z okresu II wojny
swiatowej sygnowane pieczecia szefa SS Heinricha Himmlera. Materialy
Himmlera przedstawiaja zimno zaplanowana akcje, sa to projekty slynnego
wejscia obok wiezy strazniczej i projekty obozu w Brzezince. Materialy
dotycza planu rozbudowy obozu koncentracyjnego w Oswiecimiu i zostaly
udostepnione przez Instytut z okazji 65. rocznicy wyzwolenia obozu.

"Plany zostaly opublikowane przez Instytut z okazji wyzwolenia slawnego
polskiego obozu, który stal sie symbolem hitlerowskiego ludobójstwa Zydów
europejskich. Nazwa obozu stala sie synonimem Holokaustu, gdyz odzwierciedla
dzialania Niemców na rzecz pozbycia sie Zydów w Europie, nazywanej
"ostatecznym rozwiazaniem kwestii zydowskiej" - czytamy w serwisie.

W otwarciu wystawy swój udzial zapowiedzial premier Izraela Benjamin
Netanyahu, który pózniej ma przyleciec do Polski, by wziac udzial w
uroczystosciach w Oswiecimiu.

Na jutro zaplanowano uroczystosci upamietniajace 65. rocznice wyzwolenia
obozu przez zolnierzy Armii Czerwonej. Glównym organizatorem uroczystosci
jest Panstwowe Muzeum Auschwitz- Birkenau.

http://wiadomosci.onet.pl/2117186,12,kolejna_publikacja_dotyczaca_polskiego_obozu,item.html

-- -
Poniewaz Hitler byl Austriakiem oczeskich korzeniach, a narod ,nazistow'
wymrzec
w polwieku bezpotomnie tez nie mogl idealnymi wiec jego nastepcami staja sie
wspolczesni Polacy, nieskorzy ponadto placic wydumanych 65 mld dolarow
tytulem
odszkodowan holokaustowemu biznesowi.

AR

Data: 2010-01-25 03:36:52
Autor: Marek
Kolejna publikacja dotyczaca "polskiego obozu"
On 25 Sty, 09:25, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:
[...]

2010-01-25 12:24:23 Zagrożenie: Trojan.JS.Redirector.ar Internet
Explorer http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js//show_ads

Czy to twoja sprawka ?

Data: 2010-01-25 12:51:30
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

--
Jasne jak calkowite zacmienie ... ! :-)

AR

AR

Data: 2010-01-25 13:06:42
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Sam Brown" <sbrown@news.united.world> schrieb im Newsbeitrag
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości
> 2010-01-25 12:24:23 Zagrożenie: Trojan.JS.Redirector.ar Internet
> Explorer
http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js//show_ads
> Czy to twoja sprawka ?

pewnie znów tych Rzydów z amerykańskiego Fox News, którzy prowadzili w
czasie wojny na terenie Polski amerykańsko-rzydowski obóz koncentracyjny.

kurwa !
Polacy walczą za to Rzydostwo, przeciwko terrorystom,
Polacy znieśli tym jebanym Rzydom wizy do Polski,
wstąpili do NATO, Schengen, Unii Europejskiej,
a te kurwa jebane Rzydy nadal wyzyskują Polaków w PLN opóźniają
wprowadzenie
waluty EUR i jeszcze piszą że Auschwitz to był jawny polski obóz
nazistowski.
W telewizji nie mówią, że to Rzyd Raymond Liebling z francuskim
obywatelstwem przeleciał 13-sto latkę, tylko że polski reżyser Polanski.

Ja pierdole może dosyć tych rzydowskich i PiSowskich kłamstw!
Tfu!

   Czesc!  Nie unos sie Grzesiek. Tak jak mozliwe jest zbudowanie
   dobrobytu calej spolecznosci na lichwie, tak mozliwe jest zbudowanie
   calej cywilizacji na prostej zasadzie rozbudowanego systemu klamstwa.
   Gorzej, gdy naszymi obroncami w takim wypadku sa sami
   zainteresowani rozbudowa tego systemu.

   Trafi sie jakis odmieniec, bo i tu tacy choc rzadko ale sie trafiaja,
   to umieraja w wieku trzydziestukilku lat na zawal serca lub w
   najlepszym razie tlumaczyc sie musza przed jakas glupawa komisja
  sejmowa z tego, czy im wolno bylo demaskowac zlodziei. :-)

   AR

Data: 2010-01-25 09:58:09
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kolejna publikacja dotyczaca "polskiego obozu"

"John Green" <jgreen@news.united.world> schrieb im Newsbeitrag
Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w
wiadomosci news:22fe8$4b5d558c$54702a04$21116news.chello.at...
> [...]
> szefa
> SS H. Himmlera, podaje informacje jakoby plany mialy dotyczyc "slawnego

A to byl podobno obóz amerykanski, sponsorowany podobno przez
amerykanskich
Rzydów z SS.
Podobno tez wiekszosc SSmanów i Kapo byla obrzezana jak i sam Adolf
Hitler,
którego matka podobno byla Rzydówka.

Pedofilem nie byl polski rezyser ale Rzyd Raymond Liebling z francuskim
obywatelstwem, podszsywajacy sie pod Polaka który przybral nazwisko Wilk a
potem Polanski.

Jerzy Urban, wlasciwie Urbah , którego rodzice i on mieli radzieckie
dowody
osobiste, to tez Rzyd, cyniczna bezczelna swinia antypolska. Kiedys wielki
wróg kapitalizmu obecnie kapitalista, który zgromadzil 120 milionów PLN na
wyzysku Polaków.

Ponadto przez Rzydów i komunistycznych zlodziei z SLD a potem przez
idiotów
z PiS na uslugach rzydostwa, którzy rabowali Polske przez 10 lat we
wspólpracy z rusko-rzydowska mafia nie ma w Polsce jeszcze waluty EUR
obiecanej przez oszusta Kaczynskiego z PiS w 2009.

Rzydy chca aby wyzysk Polaków trwal, abysmy nigdy nie mieli twardej waluty
EUR tylko pierdolone zlotówki gówno warte i zasrane pensje w tych
zlotówkach
tez gówno warte, na dodatek zeby rzydowski eksport im szedl chca
zdewaluowac
jeszcze PLN tak by bylo 1 USD = 4  PLN. A ja mam w dupie rzydowski eksport
pierdolonych Rzydów rezanych . Zostalo naszemu pokoleniu kilkanascie lat
zycia moze i chcemy godznie wreszcie zaczac zarabiac w twardej walucie i
nie
bez znaczenia jest czy nasze pensje to beda 2000 USD miesiecznie kiedy
dolar
byl po 2 zl, czy 1000 USD.
Emerytury nasze juz te kurwy rzydowskie podobno rozkradly i doprowadzily
ZUS
do bankructwa.

SLD, PiS, LPR, Samoobrona to kurwy a PO tchórze (Tusk chcial wprowadzenia
EUR do 2011 ale spietral sie Rzydziorstwa mafijnego)

Tfu!

   Zarty zartami ale nawet te najlepsze tez kiedys maja swoj koniec.
   Mamy do czynienia z totalna wojna psychologiczna prowadzona
   za pomoca absurdalnie klamliwej propagandy.  Im klamstwo
   bezczelniejsze, tym wiecej ludzi niezorientowanych gotowych jest
   w nie uwierzyc.

   Polacy natomiast sa az tak glupi, ze z wlasnych podatkow utrzymuja
   nawet takich profesionalnych potwarcow jak oslawiona dr A. Cala z ZIH.

   AR

Kolejna publikacja dotyczaca "polskiego obozu"