Kolejna publikacja dotyczaca "polskiego obozu"

Data: 2010-01-25 09:58:09
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Kolejna publikacja dotyczaca "polskiego obozu"

"John Green" <jgreen@news.united.world> schrieb im Newsbeitrag
Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w
wiadomosci news:22fe8$4b5d558c$54702a04$21116news.chello.at...
> Amerykanski serwis internetowy Foxnews.com w informacji dotyczacej
> otwarcia
> wystawy planów rozbudowy obozu koncentracyjnego w Oswiecimiu autorstwa
> szefa
> SS H. Himmlera, podaje informacje jakoby plany mialy dotyczyc "slawnego
> polskiego obozu".

A to byl podobno obóz amerykanski, sponsorowany podobno przez
amerykanskich
Rzydów z SS.
Podobno tez wiekszosc SSmanów i Kapo byla obrzezana jak i sam Adolf
Hitler,
którego matka podobno byla Rzydówka.

Pedofilem nie byl polski rezyser ale Rzyd Raymond Liebling z francuskim
obywatelstwem, podszsywajacy sie pod Polaka który przybral nazwisko Wilk a
potem Polanski.

Jerzy Urban, wlasciwie Urbah , którego rodzice i on mieli radzieckie
dowody
osobiste, to tez Rzyd, cyniczna bezczelna swinia antypolska. Kiedys wielki
wróg kapitalizmu obecnie kapitalista, który zgromadzil 120 milionów PLN na
wyzysku Polaków.

Ponadto przez Rzydów i komunistycznych zlodziei z SLD a potem przez
idiotów
z PiS na uslugach rzydostwa, którzy rabowali Polske przez 10 lat we
wspólpracy z rusko-rzydowska mafia nie ma w Polsce jeszcze waluty EUR
obiecanej przez oszusta Kaczynskiego z PiS w 2009.

Rzydy chca aby wyzysk Polaków trwal, abysmy nigdy nie mieli twardej waluty
EUR tylko pierdolone zlotówki gówno warte i zasrane pensje w tych
zlotówkach
tez gówno warte, na dodatek zeby rzydowski eksport im szedl chca
zdewaluowac
jeszcze PLN tak by bylo 1 USD = 4  PLN. A ja mam w dupie rzydowski eksport
pierdolonych Rzydów rezanych . Zostalo naszemu pokoleniu kilkanascie lat
zycia moze i chcemy godznie wreszcie zaczac zarabiac w twardej walucie i
nie
bez znaczenia jest czy nasze pensje to beda 2000 USD miesiecznie kiedy
dolar
byl po 2 zl, czy 1000 USD.
Emerytury nasze juz te kurwy rzydowskie podobno rozkradly i doprowadzily
ZUS
do bankructwa.

SLD, PiS, LPR, Samoobrona to kurwy a PO tchórze (Tusk chcial wprowadzenia
EUR do 2011 ale spietral sie Rzydziorstwa mafijnego)

Tfu!

   Zarty zartami ale nawet te najlepsze tez kiedys maja swoj koniec.
   Mamy do czynienia z totalna wojna psychologiczna prowadzona
   za pomoca absurdalnie klamliwej propagandy.  Im klamstwo
   bezczelniejsze, tym wiecej ludzi niezorientowanych gotowych jest
   w nie uwierzyc.

   Polacy natomiast sa az tak glupi, ze z wlasnych podatkow utrzymuja
   nawet takich profesionalnych potwarcow jak oslawiona dr A. Cala z ZIH.

   AR

Kolejna publikacja dotyczaca "polskiego obozu"