Kolejna rewelacja ze ¦widnicy

Data: 2009-09-30 20:15:50
Autor: Jerzy Tabortowski
Kolejna rewelacja ze ¦widnicy
"...Ty chyba Tabortowski sobie nie zdajesz w ogóle sprawy,
jaki mo¿e byæ dla niejednego nieletniego przyjemny seks ..."

Prymitywie, znowu mówisz o sprawach które s± dla ciebie biegunowo odleg³e. Aby seks dla 14 letniego srula nie sta³ siê zbyt przyjemny s± narzêdzia. Do¶æ proste, nawet jak na twoj± ka³muck± mo¿liwo¶æ pojmowania ¶wiata. RODZICE i WYCHOWANIE. Powtarzaæ nie bêdê, bo nawet s³owa pisane du¿ymi literami nie dotr± do jaskiniowej natury.

Nie odpowiedzia³e¶ na moje pytanie z w±tku "O i to jest wyk³adnia ...".
Odpowiesz, czy penkasz ??

Data: 2009-09-30 23:27:42
Autor: awe
Kolejna rewelacja ze ¦widnicy

U¿ytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ha07s7$355$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Bokun sam agdyby mogl to pewnie by niejedna 13 latke uczyl odpowiedniego stosunku do starszych panow
awe

Kolejna rewelacja ze ¦widnicy